روش تشخیص قاب گوشی مناسب توسط پرو ایسلند مشخص شد + ۴ روش موثر در خرید قاب گوشی!

همیشه کیفیت و ماندگاری جزو پارامتر های جدانشدنی زندگی ما بوده و همیشه به دنبال این هستیم که کالای با کیفیت بالا و بعضا قیمت مناسب باشیم.

با توجه به افزایش قیمت گوشی های موبایل در ایران و بالاتر رفتن ضرورت نگهداری از آنها، راهکار های پیشگیری از صدمه دیدن گوشی پس از بروز اتفاقات رایج روزمره اهمیت مضائفی پیدا کرده است.

از جمله این پیشگیری ها میتوان به داشتن قاب گوشی مناسب و محکم و با کیفیت اشاره کرد که در ادامه توضیحات بیشتری در اختیار شما قرار خواهیم داد.

به نقل از سایت پرو ایسلند، خرید قاب گوشی جزو ضرورات بعد از خرید گوشی است. و در ادامه به مواردی که این سایت برای در امان نگه داشتن گوشی های موبایل از حوادث ناگهانی و بروز اتفاقات بعضا جبران ناپذیر توصیه کرده است میپردازیم.

 

۴ روش تشخیص قاب گوشی مناسب به نقل از سایت پرو ایسلند

مورد اول : حتما قاب گوشی شما باید تمامی سطح کناری گوشی را در امان نگهدارد.

در میان برند های مختلف و شکل و ظاهر و رنگ های متعدد قاب گوشی حتما به این موضوع دقت داشته باشید که قاب گوشی شما تمامی نقاط پشت، زوایای گوشی و انحنای کناری گوشی را پوشش دهد. به تصویر زیر دقت کنید!

 

خرید قاب گوشی

 

همانطور که مشاهده میکنید بهترین برندهای قاب گوشی همیشه این نکته جزو موارد اصلی و مهم ساخت محصولاتشان هستن و به این نکته نگاه ویژه ای دارند.

 

مورد دوم : قاب گوشی مورد نظرتان ترجیحا دارای محافظ لنز دوربین باشد.

با توجه به انقلاب دوربین گوشی های هوشمند در سال های اخیر، نگهداری از آن نیز جزو موارد مهم و ضروری برای انتخاب یک قاب گوشی مناسب مدنظر است. محافظ های لنز به ۲ صورت در بازار موجود هستند.

مدل اول بصورت مجزاست که شما میتوانید بصورت مجزا تهیه کنید و استفاده کنید

مدل دوم بصورت آپشن روی برخی از قاب های گوشی برندهای مطرح دنیا وجود دارد. به تصویر زیر توجه کنید!

 

خرید قاب گوشی

 

طبق عکس بالا در کنار داشتن لبه های محکم برای حفظ سلامت انحنای کناری گوشی، محافظ لنز نیز در این قاب گوشی تعبیه شده است که از لنز گوشی محافظت کند. در مدل های جدید اپل ، سامسونگ ، شیائومی و …. با توجه به داشتن دوربین های قدرتمند ، محافظت درست و اصولی از دوربین آنها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

 

 

سوالات متداول

برای داشتن قاب های با کیفیت صرفا فقط برند بودن آن کافیست؟

خیر، موارد ذکر شده در این مقاله را با دقت بخوانید و تمامی نکات را حتما لحاظ کنید تا بهترین خروجی را داشته باشید.

 

چه سایت هایی در زمینه فروش قاب گوشی مورد اعتماد هستند؟

سایت های مطرحی وجود دارند که در میان آنها سایت ترب، دیجیکالا و پرو ایسلند میتوانند گزینه های مناسبی باشند.

 

 

مورد سوم : در انتخاب طرح قاب گوشی دقت کنید!

بله درست شنیدید، قاب گوشی همواره جزو مواردیست که همیشه درکنار وسایل روزمره ما همراه ما است و حتی ممکن است جزوی از استایل مارا تشکیل بدهد. بنابراین داشتن قاب گوشی خوشرنگ، شیک و جذاب جزو مواردی است که حتما باید به آن دقت داشت.

برای داشتن قاب گوشی با طرح های جدید و منحصر به فرد باید پیگیر برند های مطرح باشید زیرا ایده اولیه قاب گوشی هایی که در دنیا مطرح میشوند یا بعد از مدتی استفاده از آن ترند میشود از این برند و شرکت ها سرچشمه میگیرد. به تصویر زیر دقت کنید!

 

قاب گوشی

 

 

در بین برندهای مطرح قاب گوشی، برند نیلکین در چند سال اخیر جزو بهترین برندهای برتر قاب گوشی در دنیا بوده است و در سال گذشته بهترین برند قاب گوشی لقب گرفت. شما عزیزان متیوانید محصولات نیلکین را از سایت پرو ایسلند تهیه کنید و ضمانت اصالت جنس و قیمت مناسب را بصورت همزمان تجربه کنید.

 

مورد چهارم : خرید قاب گوشی از سایت های معتبر!

با توجه به حجم بسیار بالای اجناس کپی، فیک و قاچاق خرید محصولاتی چون محصولات الکترونیکی، دیجیتال و …. اهمیت ویژه ای داشته و لوازم جانبی موبایل هم از این قاعده مستثنی نیست. در این بین سایت های مطرحی مثل دیجیکالا، پرو ایسلند، ترب و  … اقدام به عرضه قاب گوشی با کیفیت به همراه گارانتی اصل بودن این محصولات کرده است.

 

با توجه به اهمیت اورجینال بودن محصولات مصرفی روزمره و ضرورت اطلاع داشتن از چهارچوب های کیفی این اجناس سایت پرو ایسلند اقدام به انتشار این مقاله در مورد باید ها و نباید های خرید قاب گوشی کرده است.

 

سایت پرو ایسلند نمایندگی رسمی محصولات نیلکین، باسئوس، مک دودو و همچنین فروش هدفون بیتس را در ایران دارد که شما عزیزان هم اکنون میتوانید با مراجعه به این سایت نسبت به بررسی، مقایسه قیمت و خرید محصولات اورجینال برند های مطرح دنیا اقدام کنید.

 

منبع : پرو ایسلند

امتیاز شما برای این مقاله
8 نظرات
  1. RAZMI می گوید

    سلام حسین جان
    بله از طریق سایت پرو ایسلند میتونید خرید داشته باشید
    کافیه خرید کاور موبایل از پرو ایسلند یا خرید قاب گوشی از پرو ایسلند رو سرچ کنید.

  2. RAZMI می گوید

    سلام رضا جان
    ممنون از نظر شما

  3. RAZMI می گوید

    سلام قاسم جان
    بله ، تمامی محصولات پرو ایسلند شامل گارانتی هستن.

  4. RAZMI می گوید

    سلام سینا جان ممنونم از خرید شما

  5. سینا می گوید

    من از پرو ایسلند قاب گوشی خریدم واقعا خوب بود

  6. قاسم می گوید

    بعد از خرید قاب گوشی از پرو ایسلند گارانتی هم به ما تعلق میگیره؟

  7. رضا ناصری آزاد (داداش بزرگه اوج) می گوید

    واقعا قاب گوشی های خوبی داری، چشای داداش

  8. HO3EIN می گوید

    با سلام و وقت بخیر
    آیا امکان خرید آنلاین قاب گوشی از پرو ایسلند وجود دارد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.