ارسال اس ام اس با مدیانا

همه ما در روز تبلیغات متفاوتی را در سطح شهر، شبکه های مجازی، تلوزیون ها و تلفن های همراه مشاهده می کنیم. روزانه پیام های زیادی به تلفن همراه ما برای آشنا کردن با مشاغل و کسب و کارها ارسال می شود و آن ها را در کسری از ثانیه باز و مطالعه می کنیم. اگر قواعده بازاریابی پیامکی در این پیام ها و شیوه ارسال آن درست صورت بگیرد باعث جذب مخاطب و افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود.

برای پیاده سازی موثرترین بازاریابی پیامکی باید از بهترین سامانه ارائه دهنده خدمات پیامکی استفاده کنید تا بتوانید با تمرکز بیشتر و بدون نگرانی از کیفیت خدمات آن، به اجرای کمپین های پیامکی خود بپردازید.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع روش های ارسال اس ام اس و حرفه ای ترین سامانه پیامکی آشنا کنیم.

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

اگر هنوز با نحوه ارسال اس ام اس برای کسب و کار خود آشنا نشدید، باید بدانید که این پیامک ها از طریق تلفن های همراه با خطوط شخصی صورت نمی گیرد و ارسال به وسیله آن تخلف است. برای ارسال شما نیازمند ابزار حرفه ای تری به نام پنل sms هستید.

پنل اس ام اس نرم افزاری در بستر اینترنت است که امکان ارسال ، دریافت و مدیریت پیام ها را برای صاحبان مشاغل مختلف فراهم می کند. با این پنل می توانید برای طیف گسترده ای از بازار هدف که با خدمات و محصولات شما آشنایی ندارند پیامک انبوه ارسال کنید و در کنار جذب مشتریان با استفاده از امکاناتی مانند وب سرویس پیامک وانواع امکانات هوشمند پنل مثل نوبت دهی، پاسخگوی خودکار، منشی و… با مشتریان خود در تعامل باشید.

آشنایی با سامانه مدیانا

سامانه مدیانا، یکی از قدیمی ترین سامانه های ارائه دهنده ی خدمات پیامکی در کشور است که با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در این حوزه ۲۰۰۰۰۰ کسب و کار کوچک و بزرگ را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کرده است.

پشتیبانی فنی و پاسخگویی شبانه روزی

یکی از مهم ترین نیازهای تمامی مشتریان پس از خرید محصول یا خدمات، پشتیبانی است. کاربران و نمایندگان مدیانا پس از دریافت پنل اس ام اس جدا از محتوای آموزشی کار با پنل از طریق ارسال تیکت، تماس می توانند از مشاوره رایگان و پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته و هفت روز هفته استفاده کنند.

وب‌سرویس و API

اگر کسب و کار شما مجازی است و سایت یا اپلیکیشن دارید به راحتی می توانید آن را به پنل اس ام اس متصل و به مشتریان خود پیامک ارسال کنید.

معمولا برای اتصال سایت و اپلیکیشن به وب سرویس نیاز به کد نویسی است. سامانه پیامکی مدیانا برای راحتی کاربران خود، همه پلاگین ها و افزونه ارسال پیامک را از پیش آماده و به صورت رایگان در سایت خود قرار داده است. به راحتی می توانید با استفاده از فایل راهنمای موجود در هر افزونه، سایت و اپلیکیشن خود را به پنل اس ام اس متصل کنید.

ارائه خطوط خدماتی

برای تعامل با مشتریان و اطلاع رسانی به آن ها باید از خطوط خدماتی استفاده کنید؛ ارسال پیامک های اطلاع رسانی به مشتریان از خطوط تبلیغاتی منطقی به نظر نمی رسد چرا که برخی از افراد امکان دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند به همین دلیل پیامک های شما به دست مشتریان نمی رسد. برای حل این موضوع و ارسال پیامک های مهم مانند تایید ثبت نام و رمز عبور، نام کاربری، رمز یکبار مصرف و… باید از خطوط خدماتی پیامک ارسال شود تا مطمئن شد که تمامی پیام ها به طور حتم به دست مشتریان می رسد.

بانک جامع و به روز

اگر به دنبال جذب مشتریان جدید هستید داشتن لیستی از مشتریان بالقوه می تواند کمک بزرگی به شما کند. بانک شماره جامع و به روز کمک می کند تا به لیستی از شماره های تماس بازار هدف به تفکیک سن و جنسیت، منطقه، کدپستی و… پیامک ارسال کنید و آن ها را از وجود کسب و کار خود آگاه کنید. بانک شماره تلفن مدیانا به تازگی به روز رسانی شده و برای سال ۱۴۰۱ است. استفاده از بانک جامع و به روز۱۴۰۱ مدیانا به نسبت سایر بانک ها تاثیرگذاری بیشتری دارد و موفقیت کمپین شما را تضمین می کند.

مدیانا جامع‌ترین سامانه پیامکی کشور

حفظ ارتباط با مشتریان یکی از دغدغه های بزرگ صاحبان کسب و کارهای مختلف است. کانال های مختلفی برای برقراری ارتباط وجود دارد که پیامک یکی از سریع ترین و پر بازخورد ترین آن ها است. استفاده از انواع سرویس های ارائه دهنده برای دریافت خدمات مختلف معمولا باعث سردرگمی افراد می شود. برای رفع این مشکل سامانه مدیانا در یک پلتفرم ابزارهای ارتباط با مشتری مانند پیامک، تلفن ابری، پیام صوتی و … را ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات این سامانه می توانید با شماره ۵۴۹۶۸۰۰۰ ۰۲۱ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهرمند شوید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.