معرفی افزونه صدور فاکتور وردپرس

افزونه های صدور فاکتور ووکامرس برای وردپرس زیاد است و انتخاب بین این افزونه ها می تواند سخت باشد اما در این پست قصد داریم بهترین افزونه های فاکتور ووکارس را بهتون معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

افزونه صدور فاکتور چه کار می کند؟

خب در ابتدا باید بدانید این نوع افزونه دقیقا چه کار می کند این افزونه مناسب برای سایت های فروشگاهی وردپرس است که می تواند به صورت خودکار برای هر خرید یک فاکتور صادر کند.

در اصل با داشتن این افزونه وردپرس برای هر خرید یک پیش فاکتور، فاکتور اصلی، برچسب فاکتور صادر می کند که پیش فاکتور برای مشتری ایمیل می شود.

فاکتور اصلی و برچسب فاکتور بسته بندی برای مدیریت است و می توانید آن را چاپ کند و یا برای مشتری ارسال کند.

امکانات یک افزونه فاکتور مناسب و حرفه ای

از امکاناتی که می تواند یک افزونه فاکتور داشته باشد داشتن دکمه چاپ و ارسال به ایمیل مشتری می باشد که بسیار مهم است این کار به راحتی انجام شود.

از دیگر امکانات داشتن لیست فاکتور ها و دسترسی آسان به آن ها است همچنین تنظیمات حرفه ای برای متن های فاکتور و طرح های مختلف است.

افزونه فاکتور ووکامرس فارسی

بهترین افزونه برای صدور فاکتور ساخت ایران تمز است که می توانید از افزونه صدور فاکتور ووکامرس آن را تهیه نمایید. این افزونه با داشتن طرح های فراوان برای فاکتور و برچسب می توان گفت بهترین افزونه فاکتور وردپرس برای فارسی زبانان است.

این افزونه از تنظیمات حرفه ای برخوردار می باشد مثل تغییر متن های فاکتور، تنظیمات ایمیل و بقیه موارد.

افزونه sliced invoices

فزونه Sliced Invoices قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال شما می‌توانید فاکتورهای سفارشی را با آرم و متن موردنظر خود بسازید و مستقیماً برای کاربرانی که خرید انجام داده‌اند ارسال کنید.

یکی دیر از قابلیت‌های شگفت‌انگیز این افزونه این است که شما امکان تغییر زبان فاکتورها را دارید. برخی مواقع ممکن است شما صاحب یک سایت بین‌المللی باشید و از کشورهای دیگر نیز مشتری داشته باشید که در این مورد این افزونه پیشنهاد بسیار مناسبی برای شما خواهد بود اما برای سایت های فارسی زبان کاربردی ندارد.

پلاگین WP Invoice

این افزونه هم برای سایت های ایرانی و متن های ایرانی خوب کار نمی کند اما می تواند برای سایت های انگلیسی گزینه مناسبی باشد.

کارکرد این افزونه به این صورت است که کاربری یک ایمیل با مضمون یک لینک دریافت می‌کند که با کلیک کردن بر روی آن می‌تواند فاکتور خود را مشاهده کند.

البته لازم به ذکر است که این افزونه به‌نسبت دیگر پلاگین‌ها امکانات کمتری را در اختیار شما قرار می‌دهد اما خب می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای افرادی باشد که مشاغل کوچکی را راه‌اندازی کرده‌اند.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.