نمایش برگه در صفحات وردپرس با Insert Pages

نمایش برگه در صفحات وردپرس این امکان را به شما خواهد داد تا به راحتی بتوانید محتوای هر یک از برگه‌های سایت وردپرسی خود را در نوشته و پست تایپ دلخواه نمایش دهید تا دیگر کاربران لزومی به مراجعه برگه مورد نظر نداشته باشند.

در این مقاله از دکتر وردپرس قصد دارم تا افزونه‌ای را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن قاد خواهید بود محتوای برگه در وردپرس را به دلخواه خود در نوشته و یا هر نوع پست تایپ خاصی نمایش دهید.

نمایش برگه در صفحات وردپرس

نمایش برگه در صفحات وردپرس
نمایش برگه در صفحات وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Insert Pages در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۱۰٫۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴٫۶ را ازآن خود نماید.

فرض کنید که یک فرم برای دریافت سفارش و یا تماس برای کار خاصی در برگه خود قرار داده‌اید و صرفا قصد دارید تا عده‌ای بازدیدکننده با شرایط دلخواه بتوانند اقدام به پر کردن فرم مربوطه کنند، بنابراین با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تا محتوای برگه که شامل فرم می‌باشد را درون نوشته و یا برگه محصول که می‌تواند برای سفارش از آن استفاده شود نمایش دهید.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Insert Pages در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه هدایت شوید.

نمایش برگه در صفحات وردپرس
نمایش برگه در صفحات وردپرس

Shortcode format: از این قسمت می‌توانید فرمت و نوع شورت‌کد افزونه برای نمایش محتوای برگه در صفحات وردپرس را انتخاب کنید که بر اساس دو نوع می‌باشند.

  • Use page slugs: نمایش محتوای برگه در صفحات وردپرس بر اساس پیوند یکتای برگه
  • Use page IDs: نمایش محتوای برگه در صفحات وردپرس بر اساس آی‌دی برگه

Wrapper for inserts: با استفاده از این قسمت می‌توانید تعیین کنید تا المنت محتوای برگه با استفاده از چه تگی در صفحات نمایش داده شود. این گزینه نیز بر دو اساس می‌باشد.

  • Use block wrapper (div): استفاده از تگ div
  • Use inline wrapper (span): استفاده از تگ span

از آنجایی که با کم یا زیاد شدن div در صفحات ممکن است باکس‌های صفحه جابجا شوند پیشنهاد می‌کنم از span برای این کار استفاده کنید.

Insert method: از این بخش نیز می‌توانید نحوه درج محتوا را بر دو نوع تعیین کنید که عبارتند از:

  • استفاده از روش میراث پذیری که امکان سازگاری صفحه با siteorgion را دارد
  • استفاده از روش معمولی که با پلاگین‌های دیگر نیز سازگار است

حال تغییرات را ذخیره کرده و به ویرایش یکی از نوشته‌ها و یا محصولات خود برای نمایش محتوای برگه مراجعه کنید.

افزودن محتوای برگه در نوشته وردپرس

برای افزودن محتوای برگه در صفحات همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید دکمه‌ای با عنوان Insert Page در ویرایشگر سایت وردپرسی شما افزوده شده است، روی آن کلیک کنید تا برگه مورد نظر برای افزودن محتوا را انتخاب کنید.

نمایش برگه در صفحات وردپرس
نمایش برگه در صفحات وردپرس

پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره‌ای مطابق تصویر زیر باز خواهد شد که در ان می توانید برگه مورد نظر و نوع نمایش محتوا را انتخاب کنید.

نمایش برگه در صفحات وردپرس
نمایش برگه در صفحات وردپرس

مشابه تصویر فوق پس از انتخاب برگه مورد نظر بر روی گزینه Options کلیک کنید تا سایر گزینه‌ها برای تنظیمات نمایشی برگه نمایش داده شوند.

ابتدا از بخش Display نوع نمایش برگه در صفحات وردپرس را به یکی از گزینه‌ای زیر تعیین کنید.

title: با انتخاب این گزینه صرفا عنوان برگه در محتوا نمایش داده خواهد شد.

link: با انتخاب این گزینه لینک برگه انتخابی نمایش داده خواهد شد.

excerpt with title: نمایش عنوان برگه به همراه خلاصه محتوای برگه در نوشته، در حالت عادی خلاصه مطالب و برگه‌ها بر روی ۲۵۰ کلمه تعیین شده است. در صورتی که آن را تغییر داده باشید تا همان میزان نمایش داده خواهد شد.

excerpt only: نمایش خلاصه نوشته

content: نمایش محتوای کامل برگه

All: با انتخاب این گزینه کلیه محتوای برگه شامل عنوان و محتوای آن نمایش داده خواهد شد.

use custom template: با انتخاب این گزینه نیز قادر خواهید بود تا قالب دلخواهی برای نمایش محتوا ایجاد کرده و یکی از آنها را برای نمایش انتخاب کنید.

در نهایت بر روی دکمه insert page کلیک کنید تا محتوای برگه با نوعی که انتخاب کرده‌اید نمایش داده شود. در نمونه زیر آن را بر روی حالت content تعیین کرده‌ام که محتوای برگه نمایش داده شده است.

نمایش برگه در صفحات وردپرس
نمایش برگه در صفحات وردپرس

این افزونه برای هر نوه پست تایپ کاربرد دارد و با استفاده از آن قادر خواهید بود تا محتوای برگه‌های سایت وردپرسی خود را در هر پست‌تایپ همچون نوشته، محصول و پست تایپ سفارشی نمایش دهید.

امتیاز شما برای این مقاله
لینک های ضمیمه دانلود افزونه
1 نظر
  1. وحید می گوید

    با سلام.
    من از این افزونه در توضیحات بلند و کوتاه ووکامرس جواب خوبی گرفتم . اما وقتی که محصولات به صورت لیست و غیر شبکه ای استفاده میشود . فقط کد شورت کد افزونه نمایش داده میشود مثل حالت زیر:
    insert page=’2977′ display=’content’]
    1- آیا استفاده از این روش در ووکامرس (به علت برگه ای تگراری برای محصولات متعدد)برای سئو تاثیر منفی میزاره؟
    2- چطور میشه در حالت نمایش محصولات به صورت لیست ، به جای کد شورت کد ، محتوا رو نمایش داد ؟
    متشکرم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.