۹ ایده متفاوت برای عروسی عالی و به صرفه ⚡

مراسم عروسی از جمله مهم ترین وقایع زندگی هر فرد می باشد، به همین دلیل مهم است که به بهترین نحو برگزار شود. عروس و داماد هنگامی که به تاریخ مراسم عروسی نزدیک می شوند ممکن است نگرانی در باب برگزاری شکوهمندانه مراسم برای شان پیش بیاید. به همین خاطر در این مقاله سعی داشته ایم ۹ ایده متفاوت برای عروسی عالی و به صرفه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، همچنین با مراجعه به سایت تالارتو ( talareto.com) می توانید اطلاعات کامل و مفیدی در زمینه برگزاری مراسم عروسی کسب کنید.

 

چطوری تالار شیک و مناسب پیدا کنیم؟

 

همانطور که گفته شد زمانی که تاریخ مراسم عروسی نزدیک می شود، عروس و داماد در جهت برگزاری مراسم خود دچار نگرانی و استرس می شوند؛ به همین خاطر لازم است برای برگزاری مراسم عروسی به بهترین نحو ممکن، نکات مهمی را رعایت کنند. در ابتدا اولین کاری که زوجین می توانند انجام دهند، پیدا کردن بهترین باغ تالار کرج می باشد، چرا که انتخاب باغ تالار مناسب مهم ترین کار برای برگزاری مراسم عروسی می باشد. برای انجام این کار می توانید به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید و باغ تالار مناسب با هزینه و ظرفیت میهمانان تان را انتخاب کنید.

 

بعد از پیدا کردن مناسب ترین باغ تالار لازم است برنامه ریزی کامل و جامعی انجام دهید، به همین خاطر بایستی وقت کافی برای آن بگذارید و تمام کار ها و نکات مهم جهت برگزاری مراسم عروسی تان را لیست کنید، در ادامه برخی از مهم ترین نکاتی که لازم است جهت برگزاری عروسی عالی و به صرفه انجام دهید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم:

 

مهم ترین نکات عروسی که باید رعایت کنید!

 

انتخاب تاریخ و روز مناسب برای عروسی: نکته ای که لازم است در نظر داشته باشید تعیین تاریخ مراسم تان در روز مناسب می باشد، به این شکل که در صورتی که تصمیم دارید در روزهای اعیاد و مناسبت های خوش یمن عروسی خود را برگزار کنید، این را در نظر داشته باشید که ممکن است هزینه های بیشتری را برای شما دربر داشته باشد، به همین خاطر می توانید مراسم تان را به روز های اواسط هفته و یا روز های غیر تعطیل موکول کنید.

 

به همراه داشتن کفش راحتی: بانوان عزیز می توانند جهت استراحت دادن به پاهای خود و جلوگیری از تورم پاها به دلیل زیاد سرپا ماندن با کفش پاشنه بلند، در انتهای عروسی و بعد از گرفتن عکس های یادگاری کفش خود را تعویض کنند و از کفش راحتی و مناسب استفاده کنند.

 

انتخاب لباس عروس خوش فرم و مناسب: برای انتخاب بهترین مدل لباس عروس لازم است به فرم اندام خود توجه داشته باشید، برای مثال اگر اندام لاغری دارید، می توانید از لباس عروس پف دار و یا لوکس استفاده کنید، همچنین برای انتخاب بهترین مدل و طرح لباس عروس می توانید از یک طراح لباس خوب کمک بگیرید.

 

 انتخاب یک نفر برای دریافت هدیه ها از میهمانان: عروس و داماد های عزیز برای سهولت و جلوگیری از هرج و مرج شدن در مراسم، می توانند فرد قابل اعتمادی را پیش از برگزاری مراسم عروسی جهت دریافت هدیه از میهمانان و تشکر از آن ها انتخاب کنند.

مهم ترین نکات عروسی که باید رعایت کنید!

 

 

۹ ایده متفاوت برای برگزاری عروسی عالی و به صرفه

از آن جایی که مراسم عروسی، از جمله بهترین روز زندگی عروس و داماد می باشد، می توانید برای برگزاری مراسم عروسی عالی و به صرفه از ایده های جذاب و کاربردی بهره ببرید و مراسم خود را به اتفاقی تبدیل کنید که همیشه آن را به عنوان خاطره ای زیبا و به یاد ماندنی در ذهن خود داشته باشید. در ادامه به ایده های متفاوت برای عروسی اشاره خواهیم کرد:

  1. قراردادن عکس عروس و داماد در تالار: انجام این کار از جمله مواردی است که باعث زیبا تر شدن مراسم و همچنین تالار عروسی شما می شود. نصب عکس شما، همچنین تصویر هایی از سفر های مشترک تان، عکس های دوران نامزدی و در کنار هم بودنتان و … در طرح پوستر و در مکان مناسب که تمام میهمانان بتوانند آن ها را مشاهده کنند، مراسم شما را جذاب تر خواهد کرد.
  2. برگزاری موسیقی زنده: استفاده از موسیقی زنده از جمله ایده هایی است که مراسم شما را بسیار جذاب و عالی تر خواهد کرد، چرا که اجرای زنده موسیقی و نواختن ساز هایی مانند پیانو، دف، ویولون و … می تواند جو صمیمی و بسیار دل انگیزی به مراسم شما ببخشد.
  3. از تیم تشریفات کمک بگیرید: بهره گیری از تیم تشریفات که انجام کارهایی از جمله طراحی و دیزاین تالار، تهیه میوه و شیرنی مجلس، پذیرایی از میهمانان، تهیه تیم موسیقی و … را برعهده می گیرند به شما کمک می کنند تا در زمان خود صرفه جویی کنید، در نهایت با آسودگی خیال به برگزاری مراسم خود بپردازید.
  4. قرار دادن تابلو یاد بود برای تبریک میهمانان: از جمله ایده های عالی و جذاب برای عروسی می توان به تابلو یاد بود تبریک میهمانان اشاره کرد، چرا که با انجام این کار میهمانان می توانند آرزوها وتبریک خود را در قالب متن و به عنوان یادگاری برای شما ثبت کنند.
  5. دادن گیفت عروسی به میهمانان: استفاده از گیفت های عروسی مانند وسیله های تزئینی و کوچک، به عنوان هدیه به میهمانان می تواند منظور قدردانی و تشکر شما از حضور آن ها را برساند.
  6. انتخاب تم مناسب و جذاب: شما عزیزان می توانید با انتخاب تم جذاب و خوش رنگ برای مراسم تان، هارمونی زیبایی را ایجاد کنید. استفاده از تم رنگ هایی مانند سفید بنفش، سفید طلایی و … می تواند مراسم تان را جذاب تر کند.
  7. تهیه کارت دعوت جذاب: برای انتخاب کارت دعوت عالی و به صرفه می توانید طراحی آن را خودتان برعهده بگیرید و یا برای صرفه جویی در هزینه و انجام روشی جذاب، می توانید با تهیه کلیپ کوتاه میهمانانتان را به جشن خود دعوت کنید.
  8. گل آرایی مسیر ورود عروس و داماد: از جمله ایده های متفاوت برای برگزاری عروسی می توان به گل آرایی در دو طرف مسیر ورودی عروس و داماد اشاره کرد، این کار باعث زیباتر شدن لحظه ورود عروس و داماد خواهد شد.
  9. آتش بازی: برگزاری آتش بازی در انتهای مراسم عروسی و هنگام خروج عروس و داماد از باغ تالار، توسط تیم تشریفات جشن، زیبایی و جذابیت خاصی را برای مراسم تان به ارمغان می آورد.

مهم ترین نکات عروسی که باید رعایت کنید!

 

 

کلام آخر

 

بسیاری از زوجین به دنبال راهی برای برگزاری مراسم عروسی عالی و به صرفه هستند به همین جهت لازم است نکاتی را رعایت کنند و از ایده های جذاب برای برگزاری مراسم خود کمک بگیرند. در این مقاله سعی داشتیم ایده های متفاوت و جذابی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا عروسی تان را به بهترین نحو برگزار کنید. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت تالارتو (talareto.com) با ما در میان بگذارید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.