مزایای خرید سایت آماده وردپرس

ممکن است این روزها با محصول جدید دنیای وردپرس یعنی سایت آماده وردپرس آشنا شده باشید و بخواهید بدانید که مزایای خرید سایت آماده وردپرس برای راه اندازی سایت چیست و آیا این می تواند به شما کمک کند؟

در ادامه پس از توضیحاتی کوتاه، مزایای خرید سایت آماده وردپرسی را بیان می کنیم.

سایت آماده چیست؟

سایت آماده، یک نوع طراحی وب است که پیش تعریف شده و آماده برای استفاده است. این سایت ها حاوی طرح ها، ساختارها و المان های زیرساختی هستند که معمولاً توسط طراحان و توسعه دهندگان وب برای سرعت و کارایی بیشتر در ایجاد یک وب‌سایت استفاده می‌شوند. افراد و شرکت ها می‌توانند از این قالب ها برای ایجاد وب سایت‌های خود استفاده کنند و با تغییراتی کوچک، ظاهر و عملکرد سایت را به سلیقه و نیاز خود تنظیم کنند.

مزایای استفاده از سایت آماده وردپرس برای راه اندازی سایت

استفاده از سایت های آماده وردپرسی مزایای فراوان و مختلفی دارد که در ادامه ۱۳ مورد از آنها را بیان می کنیم.

توجه داشته باشید که سایت های آماده وردپرسی، در همه سایت ها کیفیت لازم را ندارند و فقط برخی از سایت ها، محصولی با کیفیت ارائه می دهند. به عنوان مثال سایتی مانند تم فارس، جزو اولین سایت هایی است که اقدام به طراحی و انتشار سایت های آماده کرده است و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می دهد.

۱٫ صرفه جویی در زمان و هزینه

خرید یک سایت آماده وردپرس زمان بسیار کمتری نسبت به ایجاد یک سایت از ابتدا می طلبد و شما در چند دقیقه می توانید حرفه ای ترین سایت را داشته باشید.

علاوه بر زمان، سایت های آماده می توانند هزینه های شما را بسیار کاهش دهند. چون به صورت پیشفرض اگر از یک طراح بخواهید یک سایت برای شما طراحی کند، باید هزینه بسیار بالایی پرداخت کنید و در عین حال، تضمینی هم برای با کیفیت بودن سایت خود نخواهید داشت.

۲٫ ساده و آسان

همانطور که احتمالا می دانید وردپرس بهترین و راحت ترین سایت ساز دنیاست و در نتیجه شما با یک سایت آماده وردپرسی، دشواری خاصی نخواهید داشت و حتی اگر مبتدی باشید، به راحتی می توانید سایت خود را بدون نیاز به هیچ کدنویسی، راه اندازی، ویرایش و مدیریت کنید.

۳٫ طراحی حرفه ای

در طراحی سایت های آماده، سعی شده است تا سایتی برتر از رقیبان آن حوزه طراحی شود و این به شما کمک می کند تا یک حضور آنلاین جذاب داشته باشید.

۴٫ خاص صنعت

در هر زمینه ای که کار می کنید می توانید دقیقا برای آن یک سایت آماده خریداری کنید. به عنوان مثال اگر شما کار فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل را انجام می دهید، می توانید از سایت آماده موبایل استفاده کنید، یا اگر می خواهید سایتی مانند دیجی کالا داشته باشید، می توانید از سایت آماده دیجی کالا استفاده کنید.

۵٫ افزونه های قدرتمند

یکی دیگر از مزایای سایت های آماده وردپرس، وجود افزونه های قدرتمند وردپرس است. شما از طریق افزونه ها به راحتی می توانید امکانات جدیدی به سایت خود اضافه کنید.

همچنین برخی از سایت ها به صورت رایگان برخی از افزونه های ضروری را به همراه سایت های آماده قرار می دهند و در نتیجه شما نیاز به هزینه های اضافی نخواهید داشت.

۶٫ سرعت بارگذاری

سایت های آماده وردپرس معمولاً بهینه شده‌اند و دارای سرعت بارگذاری بالاتری هستند که این امر می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد.

۷٫ سئو دوستانه

در طراحی سایت های آماده تمامی استانداردهای لازم در نظر گرفته شده است و افزونه های مورد نیاز برای سئو هم رایگان همراه آنها می توانید دریافت کنید تا کار راحتی برای کسب رتبه های بالا در گوگل داشته باشید.

۸٫ قابلیت چند زبانه

اگر می خواهید سایتی بین المللی و چند زبانه داشته باشید، به راحتی با استفاده از یک افزونه چند زبانه کردن سایت مانند WPML می توانید سایت خود را چند زبانه کنید.

۹٫ امکانات نمایشی

دیگر مزیت استفاده از سایت آماده وردپرس، سفارشی سازی آسان آن است. در سایت های آماده از بهترین قالب ها و افزونه های دنیا استفاده شده و در نتیحه شما به راحتی می توانید بدون نیاز به هیچ کدنویسی صفر تا صد ظاهر سایت خود را تغییر دهید.

۱۰٫ امنیت

اگر از یک شرکت معتبر هاست تهیه کنید و همیشه به موقع سایت خود را آپدیت کنید، سایت شما کاملا ایمن خواهد بود.

۱۱٫ سازگاری با موبایل

تمام سایت های آماده به صورت کامل واکنشگرا هستند و بر روی دستگاه های موبایل به خوبی نمایش داده می شوند.

۱۲٫ قابلیت بروزرسانی

سیستم مدیریت محتوای وردپرس، به همراه قالب و افزونه های استفاده شده در سایت های آماده، آپدیت های منظمی دارند که این باعث افزایش امنیت و بهره وری سایت شما خواهد شد.

۱۳٫ پشتیبانی مناسب

با خرید سایت آماده، در اکثر سایت ها شما تا ۶ ماه پشتیبانی خواهید داشت که این به شما کمک می کند تا از آنها راهنمایی های لازم را بگیرد و به راحتی مشکلات را پشت سر بگذارید.

گذشته از پشتیبانی، به دلیل محبوبیت بسیار بالای وردپرس شما می توانید انجمن ها و آموزش های رایگان بسیار زیادی را در سطح وب پیدا کنید.

به پایان این مقاله رسیدیم، امیدواریم که به خوبی با مزایای سایت های آماده وردپرس آشنا شده باشید.

4.9/5 - (72 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.