۱۰ تکنیک بهینه سازی برای سایت های استخر طبق سئوی ۲۰۲۴

در این مقاله می‌خواهیم در مورد تکنیک های مهم سئو کردن وب سایت های استخر مطالبی را بیان کنیم. اگر شما استخر دارید یا کارشناس سئو هستید که در صدد بهینه سازی کردن سایت مربوط به استخر است، این مطلب را مطالعه کنید تا روند سئو کردن را بدون مشکل و بهینه تر اجرا کنید. این روند آموزش بیشتر با الگو گرفتن از وب سایت پول تیکت است.

سئو وب سایت وردپرسی استخر

سئو به معنای بهینه سازی کردن سایت برای موتور های جستجو است. به عبارتی سایت هایی که بلیط استخر می‌فروشند به کمک سئو در رتبه های بالای گوگل ظاهر شده و ترافیک ارگانیک بیشتری را دریافت خواهند کرد. با افزایش یافتن بازدید سایت، تبدیل به مشتری هم ارتقا یافته و درآمد بهبود پیدا می‌کند. سایت وردپرسی استخر یک نوع از وب سایت است که با سیستم مدیریت محتوای آماده وردپرس کار می‌کند. مدیریت سایت های وردپرسی بسیار راحت است اما در سئو کردن سایت یکسری محدودیت هایی دارد که در این مقاله به بیان آن ها خواهیم پرداخت. آموزش تکنیک های ماساژ پا و ماساژ ران پا می‌تواند باعث افزایش درآمد استخرداران شود اما سئوی سایت استخر تاثیر بسیار بیشتری بر درآمد آن ها خواهد داشت.

تکنیک های سئو داخلی در سئو سایت استخر

برای بهینه سازی کردن وب سایت پارک آبی تکنیک های مختلفی وجود دارد که در بخش سئوی داخلی می‌توان به اصلاح و ایجاد ساختار سایت به طور مناسب اشاره کرد. وبگاهی که بخواهد بلیط فروشی را به شناگران داشته باشد باید دارای ساختار مناسب باشد. اهمیت استراکچر سایت بسیار بالا است زیرا با دسته بندی صحیح موارد مرتبط در کنار هم قرار می‌گیرند و همچنین لینک های داخلی سایت استخر، از دسته بندی ها ایجاد می‌شوند. این گونه است که جریان پیج رنک سایت استخر بهینه تر و بین صفحات مرتبط جاری خواهد شد.

مورد بعدی که در این حوزه واقع می‌شود لینک سازی داخلی صحیح در سایت های وردپرسی استخر است. لینک های داخلی برای ایجاد ارتباط بین صفحات و انتقال اعتبار کاربرد دارند. یکی از تکنیک های سئو کردن این سایت ها این است که به صفحات مهم سایت لینک داخلی بیشتری بدهیم.

به کار بردن عنوان و متای توضیحات مناسب دیگر مواردی است که در سئوی سایت استخر و نرخ کلیک تاثیر زیادی دارند. با این عناوین و توضیحات مشتریان بیشتری بر لینک سایت استخر کلیک کرده و با ورود و ماندن در سایت امتیاز آن را افزایش می‌دهند.

بهینه سازی کردن عنوان های صفحات بر اساس تحلیلی که از سرچ کنسول به دست می‌آید انجام خواهد شد. افت ها و رشد هایی که در کنسول جستجوی سایت استخر ظاهر می‌شوند دارای معانی خاصی هستند و بر اساس این معنای خاص باید تصمیم گرفت که آیا عنوان باید تغییر کند یا محتوای سایت مراکز آموزش شنا به روز رسانی و ارتقا داده شود.

تکنیک های سئو خارجی در سایت استخر

برای بهتر و سریع تر نتیجه دادن سئو بر روی سایت های فروش بلیط استخر باید از سئوی آف پیج استفاده کرد. سئوی خارجی فوایدی دارد که از جمله آن ها می‌‌توان به کسب اعتبار سایت و کمک به ایندکس صفحات اشاره کرد. به عبارتی لینک خارجی که به سایت استخر اشاره کرده باشد نشانه اعتماد آن سایت به وبگاه فروش بلیط استخر است. این اعتماد نشانه تخصص و محتوای ارزشمند سایت است و این مورد حائز شرایط ارتقای رتبه سایت است.

نکاتی در مورد سئوی خارج از سایت برای سایت های بلیط فروشی استخر وجود دارد که باید رعایت شوند تا تمام مراحل به درستی پیش رفته و مشکلی ایجاد نشود.

نخست آن که روند لینک سازی خارجی برای سایت استخر باید به کندی شروع شود. بهتر است هر لینکی که ایجاد می‌شود بعد از تاسیس و راه اندازی سایت استخر باشد تا طبیعی تر جلوه کند. الگوریتم اسپم برین گوگل وظیفه مبارزه با بک لینک های مصنوعی را دارد پس بهتر است همیشه نکاتی را مدنظر داشته باشید تا از جریمه این موتور جستجو در امان باشید.

دادن لینک های زیاد و تکراری در متن رپورتاژ یکی از نشانه های لینک سازی اسپم برای سایت هایی است که در حوزه فروش بلیط استخر فعالیت می‌کنند. همچنین به کار بردن انکر تکست های دقیق بیش از حد هم شک گوگل را برخواهد انگیخت. باید از انکر تکست های متنوع استفاده کرد تا مفهوم صفحه مقصد بهتر توصیف شود و همچنین سایت از جریمه گوگل در امان بماند.

یکی از تکنیک هایی که در بخش سئوی خارجی برای سایت های استخر به کار گرفته می‌شود، لینک سازی خارجی به صورت لایه ای است. به این شکل که از لایه نخست مستقیما به سایت لینک می‌دهیم. از لایه دوم به لایه اول لینک خواهیم داد. این روند ساخت بک لینک به صورت لایه ای است. به این طریق ریست پنالتی شدن سایت استخری کاهش پیدا خواهد کرد. این گونه شبکه ای از محتوا های لینک دار ایجاد شده که در نهایت توسط لایه اول و با تعداد معقولی از لینک ها به سایت اصلی اشاره کرده است.

استفاده از انکر تکست های با نام برند تکنیک خوبی برای طبیعی تر شدن بک لینک است. به این معنا که کلمه کلیدی به همراه نام برند لینک دار خواهد شد.

دیگر ترفندی که در این مورد استفاده می‌شود cocitation است. در این تکنیک سایت هدف در کنار سایت های مرتبط و با دامین اتوریتی بالا قرار خواهند گرفت. به این شکل است که اعتبار سایت قوی تر به سایت استخر منتقل خواهد شد.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه شود این است که لینک های خارجی نباید مستقیما به صفحات مدنظر و مهم سایت لینک داده شوند. بهتر است بک لینک ها به یک مقاله از سایت اشاره داده شوند و سپس در مقاله به صفحات مدنظر سایت لینک داخلی داده شود. با لینک سازی لایه ای می‌توان دو موضوع که تقریبا بی ربط هستند را لایه به لایه به هم مرتبط ساخت.

موارد گفته از مهمترین تکنیک های لینک سازی خارجی سایت هستند که اگر به طور صحیح استفاده شوند منجر به افزایش اعتبار دامنه سایت استخر خواهند شد. با افزایش اعتبار دامنه رتبه صفحات سایت بهبود خواهد یافت. یکی از فواید بک لینک همین افزایش اعتبار دامنه است که منجر خواهد شد محتواهای تازه منتشر شده نیز به راحتی رتبه بگیرند.

تکنیک های سئو تکنیکال برای سایت استخر

سئوی فنی موردی است که در گرفتن رتبه های عالی تاثیر بسیار زیادی دارد. سئوی تکنیکال به این صورت است که باید طبق یک چک لیست به بررسی سایت بپردازید و ایرادات را برطرف کنید. همچنین لازم است که برای رقابت های شدید تر با رقبا نقاط قابل بهبود سایت را نیز بهتر کنید تا کسب رتبه های عالی برای سایت فروش بلیط استخر راحت تر شود.

نخستین موردی که در بخش تکنیکال سایت باید مورد توجه قرار داده شود، سرعت سایت و کیفیت لود شدن آن است. یکی از پارامتر های گوگل برای رتبه بندی این است که میزان رضایت کاربر از بودن داخل سایت را اندازه گیری کند که به آن رابط کاربری سایت گفته می‌شود. البته تجربه کاربری سایت استخر نیز در امتیاز تکنیکال سایت موثر است.

برای اینکه بتوانید سرعت و کیفیت بارگزاری سایت را ارتقا دهید باید نقاط قابل بهبود و ایرادات سایت را پیدا کنید. برای این منظور باید سایت را در page speed insight گوگل تحلیل کنید تا امتیازات آن به شما اعلام شود. این قابلیت گوگل راه حل های مربوط به رفع ایرادات و همچنین بهتر شدن دیگر موارد ارائه می‌‌دهد. با اجرای راهکار های ارائه شده در این ابزار خواهید توانست کیفیت تجربه کاربر از تعامل با وب سایت استخر را افزایش دهید. تمامی راه حل های اشاره شده به دو نقطه عمده بر می‌گردد. بهینه سازی فایل های css و js مواردی هستند که اگر به طور بهینه باشند، اکثر ایرادات مربوط به سرعت برطرف خواهند شد.

برای این منظور می‌توان فایل های سی اس اس را تفکیک کرد و قسمت ضروری را در هدر صفحه قرار داد و باقی را با اتربیوت defer فراخوانی کرد.

مورد دیگری که اهمیت بالایی در سئوی فنی سایت استخر دارد، اسکیما مارکاپ است. اسکیما یکسری کد های json است که محتوای صفحه را بهتر به گوگل معرفی می‌کند. همچنین از طریق اسکیما زدن مناسب، المان های خاصی در سرپ گوگل ظاهر می‌شوند که باعث بالا تر رفتن نرخ کلیک خواهد شد.

سلامت سایت مپ بر روی سرعت کراول شدن موثر است. کراول سریع اهمیت بالایی دارد زیرا صفحات تازه ایجاد شده باید سریعا ایندکس شده و همچنین محتوای آپدیت شده در صفحات از قبل موجود، با سرعت مطلوبی کراول شوند.

بررسی و رفع ایرادات در لینک های داخلی سایت نیز از تکینک های بهینه سازی سایت استخر است. یکی از این موارد لینک های شکسته است که به صفحات ۴۰۴ اشاره داده شده اند. باید صفحات مقصد را اصلاح کرد یا اینکه آن لینک را حذف کرد.

جمع بندی

در این مقاله مهم ترین تکنیک های بهینه سازی و سئوی سایت فروش بلیط استخر را بیان کردیم. با رعایت کردن این موارد که در سه بخش سئوی فنی، داخلی و خارجی بیان شدند، می‌توانید افراد بیشتری را به سایت جذب کرده و درآمد سایت استخر را افزایش دهید.

نگارش: تیم محتوا شرکت تبلیغاتی میانبر

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.