۷ نکته کاربردی برای انتشار پستی جذاب در لینکدین!

تعداد افرادی که هر روز در پلتفرم‌های مختلف برای عموم جامعه تولید محتوا می‌کنند غیر قابل شمارش است و همین پدیده باعث شده محتواهای موجود در این فضاهای مجازی برای افراد متخصص جذابیتی نداشته باشد. لینکدین یکی از پلتفرم‌های حرفه‌ای است که بیشتر افرادی که به دنبال تعامل شغلی و تخصصی هستند، در آن حضور پیدا می‌کنند؛ از این رو برای تولید محتوا و انتشار پست در آن باید حساسیت بیشتری به خرج داد. قصد داریم در این گزارش به ۷ نکته کاربردی برای انتشار پست جذاب در لینکدین بپردازیم؛ پس فرصت مطالعه این متن را برای حرفه‌ای شدن در لینکدین و به دست آوردن پیشنهادات شغلی جذاب از دست ندهید!

نکات کاربردی برای انتشار پست در لینکدین

برخی موارد برای تولید محتوا در همه شبکه‌های اجتماعی مشترک هستند و شما برای موفق شدن باید قبل از پست گذاری و تولید محتوا آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. موفقیت در هر پلتفرمی در گرو استمرار و تولید محتوای منظم است.
  2. تکلیفتان را با موضوع پیج مشخص کنید و مدام از این شاخه به آن شاخه نپرید.
  3. مخاطبان هدفتان را شناسایی کنید.
  4. الگوریتم‌های شبکه اجتماعی مربوطه را یاد بگیرید.

لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای است که می‌تواند برای ارتباط با افراد و سازمان‌های مرتبط با حوزه فعالیت شما، افزایش آگاهی و اعتماد برند شما، ارائه محتوای ارزشمند و مفید به مخاطبان و ایجاد فرصت‌های کسب‌وکار مفید باشد. برای این کار باید محتوایی را تولید کرده و انتشار دهید که با هدف و مخاطبتان هماهنگ بوده و جذاب و خلاقانه باشد. در ادامه توجه شما را به ۷ نکته کاربردی برای انتشار پست جذاب در لینکدین جلب می‌کنیم:

پست‌های هدفمند و با ارزش منتشر کنید!

محتوای شما باید بر اساس نیاز مخاطبین هدف تولید شود و به حل مشکل یا چالش آن‌ها کمک کند. شما باید بدانید که چه کسانی پست شما را می‌بینند و چه چیزی را از شما انتظار دارند و پست خود را به گونه‌ای بنویسید که با علایق، نیازها و چالش‌های مخاطبانتان مطابقت داشته باشد. همچنین بهتر است بدانید چه سوالاتی ذهن خواننده شما را درگیر کرده و راه حل مناسبی برای آن ارائه کنید.

از مطالب به‌روز برای تولید محتوا کمک بگیرید و از روش‌های جذاب و متنوع برای ارائه این اطلاعات بهره ببرید. شما می‌توانید از عناوین و جملات جذاب، عکس‌ها و ویدئوهای مناسب، داستان سازی و درگیر کردن احساسات کاربر، ایموجی‌ها و نشانه‌های نگارشی، اقدام به عمل و ترغیب به واکنش و … استفاده کنید.

همچنین تلاش کنید اطلاعات مفید و موثری را به مخاطبانتان ارائه دهید و به افزایش دانش، مهارت، توانایی و اعتماد آن‌ها کمک کنید. بهتر است از تجربه‌ها، دانش، نظرات، مسائل، راه‌حل‌ها، پیشنهادات و سوالاتی که خودتان تجربه کرده‌اید یا به اندازه کافی از آن اطلاع دارید در حوزه فعالیتتان بهره ببرید.

از بهینه‌سازی غافل نشوید!

محتوای شما باید برای موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی بهینه شده باشد تا به بهتر دیده شدن شما کمک کند. شما می‌توانید از کلمات کلیدی، هشتگ‌ها، لینک‌ها، تصاویر و ویدئوهای باکیفیت، عناوین و متن‌های مفید و … استفاده کنید تا پست خود را برای مخاطبان و موتورهای جستجو جذاب و قابل دسترس کنید.

نکات کاربردی برای انتشار پست در لینکدین

لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای است که برای ارتباط با افراد و سازمان‌های مرتبط با حوزه فعالیت شما و افزایش آگاهی و اعتماد برندتان مفید بوده و به رشد کسب‌وکارتان کمک می‌کند. برای این کار شما باید محتوایی را تولید و منتشر کنید که قابل لینک دهی و بازنشر در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز باشد؛ بنابراین با رعایت موارد زیر کیفیت پست‌های خود را افزایش دهید:

  • هشتگ‌های مناسب کسب‌وکار خود را شناسایی کنید.
  • از کلمات کلیدی در عنوان و لابه‌لای متن و هشتگ بهره ببرید. البته دقت کنید که تکرار بیش از حد این عبارات می‌تواند از جذابیت متن شما بکاهد؛ پس از کلمات مترادف و کلمات کلیدی لانگ تیل برای این مورد کمک بگیرید.
  • لینک منابع معتبر را منتشر کنید.

از سیستم‌های خودکار برای انتشار پست بهره ببرید!

ابزارهای زیادی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند در زمان‌های مشخصی پست‌های خود را منتشر کنید. به این ترتیب هم در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کرده‌اید و هم قانونمندی و نظم خود را به رخ دیگران کشیده‌اید.

البته دقت کنید در انتشار پست‌ها نباید افراط و تفریط کنید؛ زیرا کاربران لینکدین برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی برای سرگرمی در این پلتفرم فعالیت نمی‌کنند. بهتر است پست‌های کمتر و با کیفیت بیشتر را در برنامه خود قرار دهید. حداقل یک پست در هفته و حداکثر یک پست برای هر روز بسته به ذائقه مخاطبانتان می‌تواند کارایی کافی داشته باشد.

خرید لینکدین پرمیوم

محتواهای چندرسانه‌ای را فراموش نکنید!

گاهی یک عکس یا یک نمودار از هزاران تصویر گویاتر است. حتما تصاویر، ویدئوها، جدول و نمودار در لابه‌لای محتواهای خود بگنجانید تا هوش بصری مخاطب را درگیر کنید. به این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که مخاطب مطالب شما را بهتر درک کرده و زحماتتان نتیجه بخش بوده است.

دقت کنید که کیفیت محتوای تصویری شما در حد قابل قبولی باشد؛ به این معنی که نه از کیفیت بسیار بالا استفاده کنید که به زمان بارگذاری و حجم زیاد اینترنت نیاز داشته باشد و نه از محتوای بی‌کیفیت که باعث دل‌زدگی مخاطبان خوش سلیقه شما شود.

پست دیگران را بازنشر دهید!

یکی از الگوریتم‌های اصلی لینکدین برقراری ارتباط و تعامل با سایر پیج‌ها و حساب‌های کاربری است؛ پس سعی کنید با پیج‌های مرتبط همکاری داشته باشید و گاهی پست‌های آن‌ها را بازنشر کرده یا درباره آن نظر دهید. به این ترتیب به مخاطبان و علاقه‌مندان آن پیج نیز دسترسی خواهید داشت.

لینکدین محل خوبی برای فروش محصول نیست!

اساس لینکدین روی رشد کسب‌وکارها و بهبود فضای حرفه‌ای بنا شده است؛ پس با تاکید روی فروش محصول و تولید محتوای بیش از حد برای تبلیغ این محصولات، مخاطب را کلافه نکنید. البته می‌توانید با لینک دادن به مطالب آموزشی که در این بستر تولید کرده‌اید، تخصص خود را در معرض دید دیگران بگذارید و باعث افزایش فروش در سایر پلتفرم‌ها شوید.

خرید اکانت لینکدین پرمیوم

درست است که خواندن مطالب آموزشی و به اشتراک‌گذاری دانش و تخصص در لینکدین رواج دارد، اما در کل همه ما به دنبال این هستیم که اطلاعات زیادی را در حداقل زمان ممکن از فضای مجازی به دست آوریم و مطالب طولانی خارج از حوصله کاربران خواهد بود.

با نوشتن پاراگراف‌های کوتاه و مختصر تا حداکثر ۸۰۰ کلمه سعی کنید منظور خود را به مخاطب منتقل کنید. این تعداد کلمه به اندازه‌ای است که نه محتوای شما ناقص بماند و نه باعث دل‌زدگی و فرار کاربر شود.

ساعات اداری بهترین زمان برای انتشار پست است!

افرادی که دنبال شغل جدید یا افزایش مهارت و تخصص هستند، وقت خود را در لینکدین می‌گذرانند؛ پس ساعات اداری مخصوصا ابتدا و انتهای تایم کاری بهترین زمان برای انتشار محتوا در لینکدین است. در واقع زمانی که افراد محل کارشان را ترک می‌کنند ترجیح می‌دهند به سایر ابعاد زندگی بپردازند و از فضای کاری دور باشند.

با آریاپی از فضای حرفه‌ای لینکدین لذت ببرید!

علی‌رغم مفید و کاربردی بودن لینکدین برای کسب‌وکارها و بهبود فضاهای حرفه‌ای، این پلتفرم نیز از قوانین فیلترینگ سربلند بیرون نیامده و از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است. به این ترتیب اگر جزو افرادی هستنید که ترجیح می‌دهید زمان خود را در این فضای مجازی و در بین افراد متخصص صرف کنید، می بایست از آی پی ثابت استفاده نمایید.

آریاپی برای کمک به سطح دانش و ارتقا سطح علمی کاربران، امکان خرید سرور مجازی اختصاصی با سرعت بالا و قطعی کم را با مناسب‌ترین قیمت برای کاربران خود فراهم کرده تا کارشناسان و افراد متخصص از حضور در عرصه‌های حرفه‌ای محروم نشوند و بتوانند دانش خود را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند. این مجموعه باسابقه و حرفه‌ای طیف گسترده‌ای از خدمات بین‌المللی را پوشش داده تا مشکلات تحریمی تاثیر چندانی روی کیفیت زندگی ایرانیان نداشته باشد. از جمله خدمات پرطرفدار این مجموعه می‌توان به نقد کردن درآمد ارزی، فروش انواع گیفت کارت، افتتاح حساب پی پال، خدمات شماره مجازی، شارژ حساب پی پال، خرید از ترکیه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در اولین فرصت از پایگاه اطلاع‌رسانی آریاپی بازدید کرده و خدمات موردنیاز خود را دریافت کنید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.