+ ۵ ایده برای طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاهِ سیار شاید در مرحله اول ذهن شما رو سمت یک مغازه ببره اما در واقع سایت فروشگاهی همون مغازه سیار شما است. ایده‌های مختلفی برای راه‌اندازی و طراحی سایت فروشگاهی در مشهد وجود داره اما در دنیای امروز به نظر شما چه ایده‌ای بیشتر از همه می‌تونه پولساز باشه؟ اگر به دنبال ایده برای طراحی سایت فروشگاهی هستید، جای درستی رو انتخاب کردید. با چند تا ایده جذاب و خلاقانه می‌تونید در ۲۴ ساعت شبانه روز پول پارو کنید! منتظر چی هستید؟

ادامه مقاله رو بخونید تا ۵ تا از برترین ایده برای طراحی سایت فروشگاهی رو بهتون معرفی کنیم:

۵ ایده جذاب برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی

با خوندنِ این پاراگراف، به پاسخِ اصلی‌ترین سوال ذهنتون می‌رسید!

۱- لوازم آرایشی و بهداشتی

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی به یکی از مهم‌ترین صنایع جهان تبدیل شده که علاوه بر خانم‌ها، گاهی دست از سر آقایون هم برنمی‌داره! همه و همه به صورت غیر مستقیم یا مستقیم به این صنعت وابسته هستن. پس شک نکنید که با راه‌اندازی سایت فروشگاهی لوازم آرایش، نونتون تو روغنه! البته سایت‌هایی زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنن و طبیعتا رقابت نفس‌گیری رو در پیش خواهید داشت. یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای راه‌اندازی سایت لوازم آرایشی باید در نظر بگیرید؛ اینه که حتما مشتری‌ها پس از خرید، بتونن نظرشون رو درباره اون محصول در سایت عنوان کنن. همون‌طور که گفتیم لوازم آرایشی فقط مخصوص خانم‌ها نیستن پس ایده برای طراحی سایت فروشگاهی باید به دسته‌بندی جنسیت‌ها هم توجه کنید تا نظم سایت بیشتر بشه و در نتیجه مشتری احساس بهتری پیدا کنه.

۲-  لوازم کوهنوردی

با راه‌اندازی سایت لوازم کوهنوردی شما طیف گسترده‌ای از مخاطب رو خواهید داشت. از پیرمردها و پیرزن‌ها گرفته تا نسل جوان! لوازم کوهنوردی انواع مختلفی داره پس قطعا نظم در این سایت حرف اول رو میزنه. اگه به دنبال ایده برای طراحی سایت فروشگاهی هستین؛ لوازم کوهنوردی می‌تونه گزینه خیلی مناسبی باشه، به شرطی که حواستون رو به دسته‌بندی‌ها جمع کنید. از اونجایی که تنوع لوازم کوهنوردی زیاده بهتره که هرکدوم رو در یک

دسته‌بندی جدا قرار بدید. اگه فروشگاه حضوری هم دارید؛ حتما آدرس اون رو در انتهای سایت یادداشت کنید. سایت کوهنوردی دست شما رو برای تولید محتوا در سایت باز می‌ذاره چون تنوع زیادی در محصولات داره. یعنی شما با هر قیمت و اندازه‌ای می‌تونید کالا در سایت قرار بدید. بهتره برای هر محصول توضیحات مخصوصی بنویسید تا کاربر از کارایی و نحوه کار با اون محصول کاملا آگاه بشه و خرید مطمئن‌تری داشته باشه. چون ممکنه بعضی از کاربرها یک سری محصولات رو کلا نشناسن، پس اینکه برای هر محصول توضیح جداگانه داشته باشیم باعث میشه تا مشتری یک محصول جدید رو بشناسه و فروش افزایش پیدا کنه.

۳- لوازم جانبی موبایل

این روزها موبایل دیگه یک وسیله نیست! بلکه جزوی از اعضای بدن ماست و می‌‌شه گفت یکی از مهم‌ترین چیزهاییه که هرکس در زندگیش داره. پس قطعا لوازم جانبی موبایل مورد خیلی خوبی به عنوان ایده برای طراحی سایت ارزان مشهد به شمار میاد. همچین سایتی هیچوقت مشتری‌های خودش رو از دست نمی‌ده چون موبایل یک کالای دیجیتال و ضروریه که لوازم جانبی اون هم در دنیای دیجیتال بیشتر از دنیای واقعی خواهان داره! شما در همچین سایتی می‌تونید به فروش محصولات زیادی مشغول بشید! از شارژر و هندزفری گرفته تا هولدر و قاب گوشی. سعی کنید محصولاتی رو بفروشید که در سایت‌های رقیب کم‌تر پیدا می‌شن. یادتون باشه که برای پیشرفت، باید یک وجه تمایزی نسبت به رقبا داشت! فراموش نکنید که برای داشتن یک سایت خوب یک پشتیبانی خوب هم لازمه به خصوص برای لوازم جانبی موبایل که شاید هرکسی اطلاعات کاملی درباره این دسته از وسیله‌ها نداشته باشه.

۴-  عینک آفتابی

وقتی به دنبال ایده برای طراحی سایت فروشگاهی هستین باید به این توجه کنید که علاقه خودتون در چه زمینه‌ای هست؟ شما وقتی در فروش موفق می‌شید که به محصولی که می‌فروشید علاقه داشته باشین. در فروشگاه عینک آفتابی تنوع محصول چندانی وجود نداره و هرچی که هست و نیست عینکه و عینک! اما برای تولید محتوا در چنین سایتی می‌تونید درباره بیماری‌هایی بنویسید که استفاده از عینک غیراستاندارد باعث بروز اون‌ها می‌شه. با این کار می‌تونید کاربران رو به خرید از سایت خودتون تشویق کنید و به درآمد بیشتری برسید. می‌تونید محصولات سایت رو بر اساس صورت مشتری‌ها دسته بندی کنید. مثلا عینک آفتابی مناسب صورت‌های‌ گرد یا عینک آفتابی مناسب صورت‌های کشیده! توجه به این موضوعات به مشتری نشون می‌ده که شما علاوه بر کیفیت به ظاهر کار هم اهمیت می‌دید. مردم از اینکه ظاهر خوبی داشته باشن خوششون میاد پس انتشار محتواهایی که به اون‌ها کمک کنه ظاهر بهتری داشته باشن؛ قطعا سایت شما رو پر رفت و آمد می‌کنه.

۵- عطر و ادکلن

فروش عطر و ادکلن هم مورد جذابی به عنوان ایده برای طراحی سایت فروشگاهی به شمار میاد. با داشتن چنین کسب و کاری شما منبع همه رایحه‌های خوب می‌شید!‌ راه‌اندازی سایت عطر و ادکلن شما رو در لحظه‌های مردم شریک می‌کنه و در بهترین لحظه‌های زندگیشون باز هم اثری از شما هست! شاید فکر کنید که چون قابلیت استشمام عطر توسط مشتری وجود نداره ممکنه کسی به صورت آنلاین خرید نکنه. اینجا است که هنر شما خودش رو نشون می‌ده. تا با یک توضیح عالی درباره هر محصول، مخاطب رو قانع به خرید کنید. جوری عطر رو توصیف کنید که مشتری بتونه رایحه اون رو حس کنه. ایجاد سایت عطر و ادکلن قطعا بیشتر از کسب و کار سنتی به برندسازی شما کمک می‌کنه. اگر تصمیم خودتون رو گرفتید و قراره که یک سایت عطر و ادکلن راه بندازید، یادتون باشه که شما از هر سن و سالی مخاطب دارید و باید به ساز همه برقصید!

بهترین ایده برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

همون‌طور که خوندید؛ در قسمت‌ قبل پنج تا از بهترین و پولسازترین ایده‌ها رو برای طراحی سایت فروشگاهی معرفی کردیم. اما سوال اصلی اینجا است که کدوم یک از ایده‌های بالا می‌تونن بهترین ایده باشن؟ همونطور که قبلاً هم گفتیم بهترین محصول، محصولیه که خودِ شما هم به اون علاقه داشته باشید. اگه به چیزی که می‌فروشید علاقه نداشته باشید یا چیز زیادی ازش ندونید قطعا فروش خوبی نخواهید داشت. بهترین ایده برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، محصولیه که مردم خرید آنلاین اون رو به خرید حضوری ترجیح بدن! خیلی از مردم ترجیح میدن محصولات بهداشتی رو به صورت آنلاین سفارش بدن از رو به رو شدن با فروشنده خودداری کنن. ایده‌هایی که معرفی شد همگی مناسب فروشگاه اینترنتی هستن به شرطی که طراحی سایت اصولی و استاندارد بhشه.

داغ‌ترین ایده برای آنلاین شاپ

آنلاین شاپ! واژه‌ای که این روزها از همه می‌شنوید. بخش زیادی از نسل جوان به دنبال راه اندازی آنلاین شاپ هستن. اما راه‌اندازی آنلاین شاپ بدون ایده مثل آب در هاون کوبیدنه! همون‌قدر بی‌فایده! همون قدر بی‌نتیجه! شاید با شنیدن عبارت آنلاین شاپ، ذهن شما بره به سمت اینستاگرام و یک پیج فروشگاهی در این پلتفرم! اما حقیقت اینه که یک آنلاین شاپ خوب علاوه بر پیج اینستاگرام از داشتن یک سایت پرقدرت هم غافل نمی‌شه! در ادامه به چند مورد دیگه از ایده‌های پولساز و استقبال کننده برای آنلاین شاپ اشاره می‌کنیم.

  • فروش لباس زیر

فروش لباس زیر هم‌ به سرمایه زیادی احتیاج نداره و هم اینکه مردم از خرید آنلاین این محصول معمولا استقبال بیشتری می‌کنن تا خرید حضوری!

  • فروش کتاب

فروش کتاب چه در قالب کاغذی و چه الکترونیکی می‌تونه جواب‌گو باشه. قبلا بازار کتاب‌های کاغذی داغ‌تر بود اما این‌ روزها خیلی از مردم به کتاب الکترونیکی رو آوردن و طبیعتا خرید و فروش کتاب الکترونیکی در قالب کسب و کارهای سنتی امکان پذیر نیست.

  • فروش کیک خانگی

اگه اهل آشپزی هستید و کیک‌های خوبی می‌پزید، پس چرا هنوز نشستید؟ هرچه زودتر یک سایت آشپزی طراحی کنید و از هنر خودتون پول بسازید.

نکات مهم در انتخاب ایده برای فروش محصول

با وجود ایده‌هایی که در قسمت‌های قبل گفته شد؛ می‌تونید یک سایت فروشگاهی خیلی خوب راه‌ بندازید. بهتره به سمت ایده‌هایی رفت که کم‌تر روی اون‌ها کار شده؛ در این صورت امکان پیشرفت شما بیشتر و سریع‌تر می‌شه. پیشرفت در موضوعاتی که رقیب‌های زیادی به اون‌ها پرداختن، می‌تونه کار رو تا حدودی سخت‌تر کنه. در انتخاب ایده برای طراحی سایت فروشگاهی بهتره به چند نکته زیر توجه کنید.‌

  • در ابتدای کار به سراغ محصولاتی برید که به سرمایه چندانی نیاز ندارن.
  • محصولی رو انتخاب کنید که بازار آنلاین اون محصول، اشباع نشده باشه.
  • کالاهایی که با نیاز اساسی مخاطب سر و کار دارن طبیعتا هیچوقت از فروش نمیفتن!

سخن آخر

حتی اگه بهترین ایده رو هم برای فروش داشته باشید؛ اما بازاریابی و طراحی سایت درست رو انجام ندید؛ پیشرفتی در کار نیست! حالا سوال اصلی اینجا است که چطور می‌شه یک سایت فروشگاهی استاندارد ساخت؟ استودیو اکنون یا شرکت طراحی سایت در مشهد اینجا است تا دقیقا همین کار رو انجام بده و شما رو به آغوش دنیای دیجیتال بسپاره! استودیو اکنون خدمات مختلفی رو به کسب و کار شما ارائه می‌ده از سئو و بهینه سازی سایت گرفته تا طراحی گرافیکی. با سپردن کارها به اکنون، خیالتون از صفر تا صد کسب و کار راحت میشه و با کمی صبوری به درآمد بالایی خواهید رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین الان از مشاوره رایگان اکنون استفاده کنید.

جهت درخواست طراحی وبسایت فروشگاهی می توانید با شماره زیر در تماس باشید : ۰۹۳۷۱۵۷۹۱۰۰

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.