مزیت‌های پرمیوم کردن اپل موزیک | چرا اپل موزیک بخرم؟

امروزه در دنیای پر از فناوری و ارتباطات، موسیقی به عنوان یکی از عوامل مهم در زندگی ما، اهمیت بسیار زیادی دارد. با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های دسترسی به موسیقی نیز آسان‌تر شده‌است؛ یکی از این روش‌ها، استفاده از سرویس‌های استریم موسیقی مانند اپل موزیک است. درواقع با خرید اپل موزیک تمام قابلیت‌های جذاب و منحصربه‌فرد این سرویس محبوب شامل حال شما می‌شود.

اپل موزیک، یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریمینگ موسیقی در دنیاست که توسط شرکت اپل ارائه می‌شود. با اشتراک گذاری بیش از 100 میلیون آهنگ و دسترسی به بیش از 30 هزار پادکست، اپل موزیک به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به طور نامحدود به آثار مورد علاقه خود گوش دهند. اما چرا خرید اپل موزیک به یک گزینه جذاب برای علاقه‌مندان به موسیقی تبدیل شده است؟ در ادامه به بررسی مزایای خرید اپل موزیک خواهیم پرداخت، از دسترسی به میلیون‌ها آهنگ و پادکست گرفته تا کیفیت صدای بالا و پیشنهادات شخصی‌سازی شده.

معرفی سرویس اپل موزیک (Apple Music)

 

اپل موزیک (Apple Music) یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی در سراسر دنیا است که در اواسط سال 2015 معرفی و عرضه شد. استفاده از خدمات این سرویس تنها با خرید اشتراک اپل موزیک انجام می‌شود، به عبارتی شما فقط مبلغ خرید اپل موزیک را پرداخت می‌کنید و دسترسی کامل به تمام موسیقی‌ها و پادکست‌های فارسی و غیرفارسی برایتان فراهم می‌شود. همچنین اپل موزیک با کیفیت و قابلیت‌هایی که دارد، تجربه‌ای بی‌نظیر از گوش دادن به موسیقی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

هزینه خرید اپل موزیک

یکی از مزایای خرید اپل موزیک هزینه نسبتا مناسب آن است. این سرویس در 4 پلن مختلف خدمات خود را ارائه می‌کند که عبارتند از:

  • اشتراک Voice با مبلغ 4.99 دلار در ماه؛ این پلن کاملا توسط دستیار صوتی سیری کنترل می‌شود و هیچگونه رابط کاربری در آن وجود ندارد.
  • اشتراک Student مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان با مبلغ 5.99 دلار با دسترسی نامحدود به تمام ویژگی‌های اپل موزیک.
  • اشتراک Individual به عنوان اشتراک فردی و معمولی که 10.99 به ازای هرماه قیمت‌گذاری شده‌است. دو پلن Student و Individual کاملا مشابه هستند و تنها قیمت آن‌ها متفاوت است.
  • اشتراک Family با قیمت 16.99 دلار در ماه که برای خانواده‌ها طراحی شده‌است. این پلن امکان استفاده همزمان 6 کاربر با پلی‌لیست‌های شخصی هر کدام را فراهم می‌کند.

چرا اپل موزیک بخریم؟

همان‌طور که قبل‌تر نیز به آن اشاره کردیم، Apple Music یکی از کامل‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی محسوب می‌شود که ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. مزیت های اپل موزیک آن را به یکی از قدرتمندترین سرویس‌ها در کنار اسپاتیفای تبدیل کرده‌است. در ادامه به بررسی مزایای پرمیوم کردن اپل موزیک خواهیم پرداخت.

مزیت‌های پرمیوم کردن اپل موزیک

برخی از مهم‌ترین مزیت های خرید اپل موزیک عبارتند از:

دسترسی به میلیون‌ها آهنگ

با خرید اپل موزیک، شما به بیش از 100 میلیون آهنگ و30 هزار پادکست دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به‌صورت نامحدود از گوش دادن به موسیقی‌های جدید و مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت صدای بالا

اپل موزیک با ارائه صدایی با کیفیت بالا، تجربه‌ای بی‌نظیر از گوش دادن به موسیقی را به شما می‌دهد. با استفاده از فرمت‌های صوتی Lossless و Dolby Atmos، شما می‌توانید با بهترین کیفیت ممکن به استریم موسیقی‌های مورد علاقه خود بپردازید.

پیشنهادات شخصی‌سازی شده

اپل موزیک با تحلیل سلیقه موسیقی شما و الگوریتم‌های هوشمند، پیشنهادات شخصی‌سازی شده ارائه می‌دهد. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا موسیقی‌های جدید و قدیمی که با سلیقه شما سازگار هستند را کشف کنید و تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی را بهبود بخشید.

دسترسی آفلاین

با اشتراک اپل موزیک، شما می‌توانید آهنگ‌ها و پادکست‌های مورد علاقه خود را برای دسترسی آفلاین دانلود کنید. این ویژگی اپل موزیک به شما امکان استفاده از سرویس در موقعیت‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید را می‌دهد.

همگام‌سازی با دستگاه‌های مختلف

اپل موزیک را می‌توانید بر روی دستگاه‌های مختلفی مانند موبایل، تبلت، کامپیوتر و به‌خصوص دستگاه‌های اپل مانند آیفون، آیپد و مک‌بوک نصب کنید. درواقع سرویس اپل موزیک مختص کاربران اپل نیست و حتی در موبایل‌های اندروید نیز قابل استفاده است.

ایستگاه رادیویی زنده Beast 1

Beats 1 یک ایستگاه رادیویی جهانی است که توسط اپل اداره می‌شود و برنامه‌های موسیقی متنوعی را پخش می‌کند. این ایستگاه شامل برنامه‌های رادیویی، مصاحبه‌ها، پادکست‌ها و موسیقی‌های مختلف است. شما می‌توانید از طریق اپل موزیک به Beats 1 دسترسی داشته و برنامه‌های مورد علاقه خود را گوش کنید.

نحوه خرید اشتراک اپل موزیک

خرید اپل موزیک به راحتی انجام می‌شود و تنها لازم است در اپلیکیشن یا وب‌سایت آن، پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید و خرید خود را تکمیل کنید. اما مشکل اصلی که کاربران ایرانی با آن مواجه می‌شوند، عدم امکان پرداخت با کارت‌های بانکی است. درواقع به دلیل تحریم‌های اقتصادی امکان تراکنش‌های بین‌المللی با کارت‌های اعتباری ایرانی امکان‌پذیر نیست.

اما جای نگرانی وجود ندارد چراکه شما می‌توانید به‌صورت کاملا قانونی توسط فروشگاه‌هایی مانند سیب کده، فرآیند خرید خود را انجام دهید. به عبارتی مجموعه‌هایی ازجمله سیب کده با دور زدن تحریم‌های اقتصادی، اکانت شخصی شما پریمیوم می‌کنند.

برای تجربه خرید اپل موزیک با بهترین قیمت بر روی http://sibkade.com/product/applemusic/ کلیک کنید.

خرید قانونی اپل موزیک در فروشگاه سیب کده

اگر قصد خرید Apple Music دارید ولی حساب بین‌المللی جهت پرداخت حق اشتراک آن را ندارید، می‌توانید خرید خود را به مجموعه سیب کده بسپارید. برای این کار کافیست به وب‌سایت سیب کده مراجعه کنید و از میان خدمات مختلفی که دارد، اپل موزیک را انتخاب کنید و به‌صورت قانونی اکانت خود را در کمترین زمان ممکن پریمیوم کنید.

مزایای خرید اپل موزیک از سیب کده

  1. با خرید اپل موزیک از سیب کده، پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه تا آخرین روز اشتراک شامل حالتان می‌شود.
  2. اشتراک خریداری شده تا آخرین روز شامل گارانتی است.
  3. سیب کده از معدود فروشگاه‌هایی است که تحت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت یا همان ای نماد فعالیت می‌کند.
  4. سرویس اپل موزیک بر روی ریجن آمریکا که کامل‌ترین آرشیو اپل موزیک را دارد فعال می‌شود.
  5. علاوه بر اپل موزیک می‌توانید سایر سرویس‌های بین‌المللی مانند نتفلیکس، اسپاتیفای و اکانت‌های هوش مصنوعی را در سیب کده خریداری کنید.
  6. تاکنون بیش از 7 هزار کاربر از خدمات سیب کده رضایت داشته‌اند.
امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.