راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران این روزها کار آسانی نیست. رقابت بسیار بالا است و بسیاری سعی می کنند تا برتری خود را به دیگران نشان دهند و مشتریان را به سمت خود جلب کنند. در این مطلب قصد داریم تا به نکاتی بپردازیم تا انتخاب بهترین شرکت برای انجام طراحی وب سایت برای شما آسان تر گردد.

چگونگی انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

برای انتخاب یک شرکت حرفه ای باید به نکات مختلفی توجه کنید. حتما به نمونه کارها، قدمت شرکت و خدماتی که ارائه می دهد دقت کنید. قیمت را مبنا قرار ندهید، چرا که طراحی وب سایت یک سرمایه گذاری برای کسب و کار شما خواهد بود. برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران ، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا دید بهتری نسبت به این موضوع به دست آورید.

ضرورت های داشتن سایت برای کسب و کار ما چیست؟

یک وب سایت حرفه ای نشان دهنده اعتبار کسب و کار شما است. شما باید به آن به چشم یک ویترین نگاه کنید. بسیاری از خریداران این روزها ابتدا وب سایت افراد را جستجو می کنند تا اعتمادشان نسبت به کسب و کار آنها ایجاد شود. همچنین، وب سایت شما ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در دسترس است. این به شما کمک می کند تا مشتریانی از سراسر کشور و حتی از جهان را به سمت خود جذب کنید. وب سایت یک جنبه تبلیغاتی نیز دارد و باعث می شود تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به صورت حرفه ای به مشتریان نشان دهید.

ویژگی های یک سایت خوب چیست؟

شاید برای شما این سوال مطرح شود که یک وب سایت خوب و مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ یک وب سایت خوب باید نام و لوگو مناسبی داشته باشد، که انتخاب نام مناسب بر حسب کسب و کار شما باید انتخاب شود. دقت کنید از همین نام برای خرید دامنه استفاده کنید تا کاربران بتوانند راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند. در ادامه ویژگی های مهم وب سایت را بیشتر بررسی کرده و هر یک را به اختصار توضیح خواهیم داد.

ظاهر حرفه ای و کاربری آسان

یکی از مسائل مهم در طراحی وب سایت، ظاهر آن است. ظاهر وب سایت شما نباید پیچیده و به هم ریخته باشد. کاربر باید راحت بتواند مسیر وب سایت را دنبال کند و به هدف خود دست یابد. اطلاعات شما باید در دسترس کاربر قرار گیرد. در طراحی وب سایت باید از رنگ هایی مناسب استفاده کرد در غیر این صورت کاربر به سرعت وب سایت را ترک خواهد کرد.

سرعت لود بالا وب سایت

شما برای لود شدن یک وب سایت چقدر منتظر می مانید؟ ۴ ثانیه؟ شاید حتی کمتر یا اگر صبور باشید شاید به ۱۰ ثانیه نیز برسد. بارگذاری سریع یکی از ویژگی های مهم وب سایت خوب است. این مسئله تنها به طراحی وب سایت وابسته نیست و با هاست و دامنه شما نیز ارتباط دارد.

امنیت وب سایت

اگر کاربری به وب سایت شما مراجعه کند و مرورگر اخطار دهد که این وب سایت امن نیست، قطعا این کاربر وارد وب سایت شما نخواهد شد. یکی از مسائلی باید برای ایمنی وب سایت فراهم شود، فعال کردن پروتکل امنیتی SSL است.

طراحی ریسپانسیو سایت

این روزها اکثر ما از تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنیم. در نتیجه بسیاری از طراحان وب سایت اشاره کرده اند که طراحی Mobile First اولویت دارد. به این معنا که اول طراحی صفحات موبایل انجام می شود و سپس طراحی حالت دسکتاپ انجام خواهد شد. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای، ابتدا کسب و کار شما را بررسی خواهد کرد و سپس با توجه به مخاطبان شما، طراحی وب سایت را انجام خواهد داد تا هم در موبایل و هم در دسکتاپ به بهترین شکل نمایش داده شود.

انواع طراحی سایت

طراحی وب سایت شامل مدل های مختلفی می شود:

  • طراحی سایت فروشگاهی : از این طریق محصولات کسب و کار خود را به فروش خواهید گذاشت. محصولات می تواند هم فیزیکی و هم دیجیتالی باشد.

  • طراحی سایت شرکتی : در وب سایت های شرکتی، شما می تواند خدمات و نمونه کارهای انجام شده خود را به نمایش بگذارید.

  • طراحی سایت خبری: وب سایت های خبری اطلاعات و اخبار را در اختیار کاربران می گذارند و تبلیغات زیادی را به سمت خود جلب می کنند.

  • سایت آموزشی: آموزش های مجازی این روزها به اوج خود رسیده است و بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی وب سایت های آموزشی خود را برای جذب شاگردان ایجاد کرده اند.

  • طراحی سایت پزشکی: خدمات ویزیت آنلاین یا نوبت گیری از طریق این وب سایت ها انجام می شود.

راه های شناخت بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

حال که ویژگی های یک وب سایت خوب و انواع وب سایت های موجود را بررسی کردیم، باید با ویژگی های برتر یک شرکت ارائه دهنده طراحی سایت آشنا شویم.

  • نمونه کارها: داشتن نمونه کار بسیار ضروری است. چرا که از طریق این نمونه ها می توانید نوع طراحی و گستردگی کارها آنها را بررسی کنید.

  • میزان تجربه و مهارت ها: زمانی که نمونه کارها را بررسی می کنید، دقت کنید که چه نوع وب سایت هایی ایجاد کرده اند. همچنین، قدمت وب سایت و زمان تاسیس شرکت را نیز مد نظر داشته باشید.

  • گستردگی خدمات: برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران به گستردگی و تنوع خدمات آن نیز توجه کنید. گستردگی همواره نشانه بدی نیست و کمک می کند تا خدمات مرتبط با وب سایت را به صورت یکجا دریافت کنید.

  • ارتباط با وب سایت و پشتیبانی: یک شرکت طراحی وب سایت باید همواره پاسخگوی مشتریان خود باشد. به نحوه ارتباط با آنها دقت کنید.

  • قیمت طراحی سایت: قیمت ارزان همواره بهتر نیست. اگر وب سایتی هزینه کمتری نسبت به تعرفه های معمول دریافت می کند، دلیل بر بهتر بودن خدمات آن نخواهد بود. پس به این موضوع حتما توجه کنید تا پس از پرداخت هزینه با مشکل رو به رو نشوید.

جمع بندی

برای انتخاب بهترین شرکت برای انجام طراحی وب سایت به تجربه و مهارت های آن توجه کنید. نمونه کارها را بررسی کرده و دقت کنید که آیا با آنچه شما مد نظر دارید هماهنگی دارند یا خیر. همچنین، قیمت پایین همواره به معنای سود بیشتر نیست و ممکن است پرداخت به یک شرکت نامعتبر هزینه های جانبی دیگری به همراه داشته باشد. با توجه به نکات گفته شده، امیدواریم بتوانید شرکتی مناسب برای طراحی وب سایت خود پیدا کنید.

سوالات متداول

  1. چه عواملی را باید در انتخاب شرکت طراحی سایت در نظر بگیریم؟

میزان تجربه، گستردگی خدمات، قیمت خدمات، نحوه ارتباط و پشتیبانی، داشتن اینماد و نمونه کارهای موجود را مد نظر قرار دهید.

  1. قیمت طراحی سایت چقدر است؟

قیمت طراحی وب سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله نوع سایت، میزان پیچیدگی سایت، خدمات مورد نیاز و میزان تجربه و مهارت شرکت طراحی.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.