راهنمایی خرید قطعات موبایل سامسونگ از فروشگاه های قطعات گوشی موبایل

امروزه گوشی های سامسونگ از محبوب ترین و پرکاربردترین گوشی ها در بازار جهانی هستند. در بازار ایران گوشی های سامسونگ پرطرفدارترین و بالاترین میزان فروش را دارند. تمامی گوشی ها به خصوص گوشی های سامسونگ در هنگام استفاده ممکن است دچار مشکل شوند و نیاز به تعویض قطعات سامسونگ داشته باشند. هنگامی که سخت افزار گوشی شکسته و آسیب دیده است، برای تعمیر آن باید قطعات گوشی سامسونگ را خریداری کنید. به همین دلیل کاربران برای خرید قطعات سامسونگ به دنبال بهترین نمایندگی قطعات موبایل سامسونگ هستند. در زیر بهترین فروشگاه خرید قطعات موبایل سامسونگ را به شما معرفی کرده و راهنمای خرید این قطعات را در اختیار شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید

بازار قطعات موبایل سامسونگ برای افرادی که با این بازار آشنایی ندارند می تواند گیج کننده باشد. ممکن است اکثر خریداران قطعات موبایل سامسونگ به دلیل خرابی یکی از قطعات گوشی خود تمایل به خرید قطعات جدید داشته باشند. اگر شما نیز به دنبال قطعات سامسونگ برای مشکلات سخت افزاری هستید،

خرید قطعات موبایل سامسونگ

خرید قطعات تعمیر گوشی سامسونگ می تواند چالش برانگیز باشد. درک کیفیت قطعات مختلف و شناسایی قطعات اصلی بسیار مهم است. به این ترتیب از افتادن در دام خرید قطعات تقلبی جلوگیری می کنید که فقط مشکلات بیشتری را به همراه خواهد داشت. با قطعات اصلی سامسونگ، گوشی شما دوباره نو خواهد شد. خرید قطعات تقلبی و متفرقه هدر دادن پول است و اگر این قطعات را بخرید متوجه خواهید شد که باید زودتر از آنچه انتظار داشتید گوشی خود را گم کنید. به همین دلیل، ضروری است که همیشه بهترین قطعات را برای تضمین عمر گوشی خود خریداری کنید.

انواع قطعات موبایل سامسونگ

گوشی های سامسونگ از قطعات مختلفی ساخته شده اند و هر کدام از این قطعات ممکن است دچار مشکل شده و در صورت آسیب فیزیکی نیاز به تعویض داشته باشند.به همین دلیل لازم است کاربران به درستی مشکل گوشی خود را شناسایی کرده و قطعه مورد نیاز خود را خریداری کنند.در ادامه به بررسی مهم ترین قسمت های سامسونگ می پردازیم.

باتری گوشی سامسونگ

باتری گوشی سامسونگ را می توان پرفروش ترین قطعه در بین قطعات گوشی سامسونگ دانست.باتری ها قطعات مصرفی هستند و به مرور زمان دچار مشکلات زیادی می شوند.اگرچه استفاده صحیح از باتری گوشی سامسونگ می تواند عمر آن را افزایش دهد، اما در هر صورت مشکلات ناشی از کاهش سلامت باتری در نهایت پیش خواهد آمد.از جمله این مشکلات می توان به کاهش ظرفیت باتری، کاهش سرعت شارژ باتری و گرم شدن باتری در هنگام شارژ اشاره کرد.

 تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ

تاچ و ال سی دی سامسونگ یکی دیگر از پرفروش ترین قسمت های گوشی های سامسونگ هستند. تاچ و ال سی دی در گوشی های هوشمند بسیار مهم هستند. تاچ و ال سی دی قسمت زیادی از جلوی گوشی را پوشش می دهد و به همین دلیل ضربه ها و آسیب های فیزیکی زیاد به جلوی گوشی می تواند مستقیما بر روی تاچ و ال سی دی تاثیر بگذارد. اگر تاچ و ال سی دی گوشی شما به خوبی قبل کار نمی کند یا تصاویر را به خوبی نمایش نمی دهد، احتمالا نیاز به خرید تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ دارید. شما می توانید با اطمینان از اصالت و کیفیت محصولات، گوشی های لمسی و ال سی دی سامسونگ را از فروشگاه موبایل ۱۱۰ خریداری کنید.

سنسور و لنز دوربین سامسونگ

امروزه گوشی های هوشمند به خصوص گوشی های سامسونگ دارای چندین دوربین اصلی و سلفی هستند.قسمت های اصلی دوربین گوشی شامل سنسور دوربین و لنز دوربین است.اگر دوربین گوشی سامسونگ شما مشکل دوربین دارد، می توانید لنز دوربین و سنسور دوربین را از فروشگاه موبایل۱۱۰ خریداری کرده و قطعه معیوب را تعویض کنید.

سایر قطعات گوشی سامسونگ

برد گوشی سامسونگ ، قطعات بدنه گوشی سامسونگ، سینی سیم کارت گوشی سامسونگ، درب پشت گوشی سامسونگ و غیره. از دیگر قطعات پرفروش سامسونگ هستند. تمامی قطعات گوشی سامسونگ را می توان از فروشگاه های معتبری مانند موبایل۱۱۰ ، دیجی کالا و غیره  خریداری کرد. قیمت قطعات سامسونگ هزینه قطعات گوشی سامسونگ همیشه مهم است. قبل از خرید قطعات وقت بگذارید و به قیمت های ارائه شده توسط فروشگاه های مختلف توجه کنید.

قیمت قطعات سامسونگ

به عوامل مختلفی بستگی دارد. برند سازنده، نوع قطعه، دسته بندی کیفیت و غیره از جمله عواملی هستند که بر قیمت قطعات سامسونگ تاثیر می گذارند. قیمت قطعات سامسونگ تا حد زیادی نشان دهنده کیفیت قطعه است و معمولا قطعات اصلی و با کیفیت قیمت بالاتری دارند.

امتیاز شما برای این مقاله
3 نظرات
  1. محمدی می گوید

    سلام درپشت گوشی سامسونگ a50 موجود دارید؟؟

  2. فرهاد می گوید

    سلام خسته نباشید
    آیا لنز دوربین آیفون۱۳ هم موجود دارین؟؟

  3. ثمین می گوید

    سلام وقت بخیر
    باتری گوشی سامسونگ a12 موجود هست؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.