دنبال بهترین آموزش گوگل ادز به فارسی می‌گردم

آموزش گوگل ادز به افراد کمک می‌کند که به راحتی و با کم‌ترین میزان بودجه بتوانند بهترین خروجی را از تبلیغات در گوگل به دست آوردند و سود کسب‌و‌کار خود را تا چندین برابر بیشتر کنند. افرادی که در این زمینه فعالیت کرده‌اند، به خوبی می‌دانند که به محض گذراندن دوره بهترین آموزش گوگل ادز در ایران و شروع تبلیغات در آن، درآمدزایی سایت شروع می‌شود؛ به طوری که با چشیدن طعم این درآمدزایی، قطعا دل‌کندن از این سیستم سخت و نشدنی خواهد بود.

همچنین برخی افراد دیگر بعد از کار با این سیستم، نه تنها دیگر آن را رها نکرده‌اند؛ بلکه بودجه بیشتری را برای آن در نظر گرفته‌اند. در ادامه این مقاله جهت آموزش رایگان گوگل ادز با ما همراه باشید.

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز، یک سیستم درآمدزایی از گوگل محسوب شده و روشی کاملا آزموده شده و حرفه‌ای برای کسب‌وکارهایی است که تمایل دارند در صفحه اول یا لینک اول گوگل قرار بگیرند و سود خود را افزایش دهند. وب‌سایت‌هایی که با پرداخت هزینه و تبلیغ در گوگل ادز پیشرفت کرده و به صفحه ابتدایی گوگل رسیده‌اند، با یک حرف AD در ابتدای آدرس آن‌ها قرار دارد، به راحتی قابل شناسایی هستند.

نکته مهم در رابطه با گوگل ادز این است که برخی فکر می‌کنند این سیستم رایگان است و بابت آن هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود، در صورتی که این تفکر اشتباه بوده و گوگل ادز یک سیستم تبلیغاتی مزایده محور است؛ به طوری که هر کس قیمت بالاتری به آن پیشنهاد کند، گوگل آن را در جایگاه بهتری قرار خواهد داد.

نحوه ساخت اکانت گوگل ادز

استفاده مستقیم از گوگل ادز برای کاربران ایرانی ممنوع و امکان دسترسی به آن از طریق آی‌پی ایران امکان‌پذیر نخواهد بود. البته این به آن معنا نیست که نمی‌توان از بهترین آموزش گوگل ادز در ایران بی‌بهره ماند، چنانچه تمایل به ساخت اکانت در گوگل را دارید، با یکی از دو روش زیر اقدام کنید:

  • استفاده از آژانس‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند؛

  • کمک گرفتن از دوستانی که در خارج از ایران اقامت دارند.

ساخت اکانت در گوگل، کار بسیار راحتی است و قطعا افراد زیادی با آن آشنایی دارند. جهت این کار کافی است با یک آی‌پی خارجی که در ارتباطات بعدی نیز ثابت باشد، به اکانت جیمیل شخصی خود لاگین شوید و سپس با رفتن به آدرس https://ads.google.com، اکانت را فعال کنید.

بخش تأیید حساب و واریزی‌ها به گوگل، مهم‌‌ترین قسمتی است که اغلب ایرانی‌ها در آن به مشکل برخورده و نمی‌توانند کمپین خود را اجرا کنند. لازم به ذکر است جهت واریز وجه باید حتما دارای کارت‌های بانکی از نوع ویزا کارت یا مستر کارت فیزیکی باشید که البته تهیه این کارت‌ها برای ایرانیان داخل کشور، کار چندان آسانی نیست؛ زیرا افراد زیادی شکایت کرده‌اند که گاهی اکانت آن‌ها تأیید نشده، وجه واریزی آن‌ها بلوکه شده و دیگر هیچ‌وقت بازگردانده نشده است.

در این حالت، بهترین گزینه، گذراندن بهترین آموزش گوگل ادز در ایران و حرفه‌ای شدن در آن است.

روش ساخت کمپین در گوگل ادز

  • برای ساخت کمپین در گوگل ادز، کافی است از سمت سایت روی campaigns کلیک کنید و وارد شوید. سپس با کلیک روی آیکون + به راحتی می‌توان با کلیک روی New campaign کمپین خود را نیز اضافه کرد.

  • در مرحله بعدی شما باید نوع کمپین را مشخص کنید و چنانچه هدفتان فروش محصول باشد، گزینه Sales را انتخاب کنید.

  • با کلیک روی Website traffic برای شما یک تب جدید باز می‌شود که در این قسمت باید نوع تبلیغ درخواستی را وارد کنید.

  • در بخش بعدی نیز آدرس خود را وارد کرده و روی CONTINUE کلیک کنید.

پیاده‌سازی کمپین در گوگل ادز

جهت راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی، ابتدا باید محصولی که بازدهی مناسبی دارد را انتخاب، سپس با ابزار keyword planner گوگل، کلمات کلیدی مرتبط و پربازدید را پیدا کنید. در مرحله بعدی باید با ایجاد یک کمپین و انتخاب اسمی مرتبط برای کلمات کلیدی، دسته‌بندی Add Group مشخص شود. در داخل هر Add grouop می‌بایست کلمات کلیدی را قرار داد که در برخی موارد با هم یکسان بوده و بهترین نتیجه را به دست می‌دهد.

تنظیمات بخش کمپین گوگل ادز

در این مرحله که مرحله بسیار مهمی است، باید تنظیمات با نهایت دقت و حساسیت انجام شود؛ زیرا در صورت وجود مشکل در بخشی از آن، کلیه هزینه تبلیغاتی از بین خواهد رفت. به همین دلیل گذراندن بهترین آموزش گوگل ادز در ایران جهت طی کردن این مرحله ضروری است و به کاربران پیشنهاد می‌شود. قسمت اول به نام Campaign name شناخته شده و انتخاب اسم آن با فرد است. در قسمت Network می‌توانید تبلیغ خود را در کلیه شبکه‌هایی که با گوگل همکاری دارند، قرار دهید. البته از این قابلیت برای استفاده در سایت‌هایی که بودجه بالا ندارند، استفاده نمی‌شود.

قسمت بعد گزینه Targeting and audiences است که در این قسمت باید دقیقا کاربران هدف را مشخص کنید. در قسمت بعدی نیز که اشاره به زبان افراد دارد، زبان مورد نظر خود را وارد کنید و از آنجایی که در این بخش قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی وجود دارد، می‌توانید زبان را روی Persian قرار دهید. جهت آشنایی بیشتر با این مراحل، طی کردن بهترین دوره گوگل ادز فارسی، خالی از لطف نخواهد بود.

مزایای آموزش گوگل ادز

تجربه ثابت کرده است که تبلیغات گوگل یکی از بهترین و سبزترین تبلیغات دنیاست که مشتریان بسیاری را در طول مدتی کوتاه به فروش چند برابری رسانده است. به پنج دلیل مهم پیشنهاد می‌شود که دوره رایگان آموزش گوگل ادز و تبلیغات گوگل را همین الان شروع کنید.

  • تبلیغات در گوگل کاملا هدفمند است.

  • هزینه‌های تبلیغ کاملا بهینه و هدفمند است.

  • نتایج گوگل ادز ملموس و قابل اندازه‌گیری است.

  • گوگل ادز سبب افزایش فروش لحظه‌ای می‌شود.

  • هزینه تبلیغ در مشت شماست.

 

گوگل ادز، پیشرفت آنی و لحظه‌ای

حدود 70 درصد شرکت‌های بزرگ و کوچک از گوگل ادز برای رشد و بهبود کسب‌وکار خود بهره می‌برند. با استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی شاهد افزایش فروش خواهید بود؛ زیرا تلاش این پلتفرم این است که لینک‌های مدنظر شما را در صفحه‌ نتایج جستجو نشان دهد و توجه مخاطبان هدف را به خود جلب کند.

قابلیت گوگل ادز در این زمینه به حدی است که می‌توانید یقین داشته باشید که به وسط خال زده‌اید. در این مقاله سعی بر آن بود که به آموزشی چند از نکات گوگل ادز بپردازیم و کاربران را به سمت بهترین آموزش گوگل ادز در ایران سوق دهیم تا آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان یاری کنیم.

1/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.