خرید آنتی ویروس برای ویندوز 10

ویندوز 10 یکی از نسخه های محبوب سیستم عامل Windows است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. نصب یک آنتی ویروس قدرتمند و پیشرفته بهترین راه برای محافظت کامل از ویندوز 10 در برابر حملات سایبری و نفوذ بدافزارها می باشد. جهت خرید آنتی ویروس برای ویندوز 10 با لایسنس اورجینال و تحویل سریع می توانید به سایت های معتبری مانند nodirani مراجعه کنید.

خرید آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز 10

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10

بر اساس تحقیقات میدانی سایت کلید موفقیت بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 دارای ویژگی های امنیتی کاربردی برای حفاظت همه جانبه از کامپیوتر می باشد. خود ویندوز 10 به صورت پیش فرض از آنتی ویروس ویندوز دیفندر استفاده می کند که از نظر تشخیص بدافزارها و قابلیت های امنیتی دارای کمبودهایی نسبت به آنتی ویروس های پیشرفته و پولی است.

با توجه به تست های انجام شده در آزمایشگاه های مستقل مانند AV-TEST یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز 10 چه از نظر عملکرد و چه تشخیص ویروس، آنتی ویروس نود 32 محصول کمپانی ESET است. این آنتی ویروس دارای ویژگی هایی است که آن را در لیست بهترین آنتی ویروس های کامپیوتر قرار می دهد.

کمپانی ESET محصولات دیگری مانند اینترنت سکیوریتی، اسمارت سکیوریتی و اندپوینت را هم برای ویندوز 10 عرضه کرده که در ادامه به معرفی ویژگی های آن ها می پردازیم.

خرید eset internet security

آنتی ویروس نود 32 پیشرفته و ارزان

خرید آنتی ویروس NOD32 برای ویندوز 10 در صورتی که به دنبال یک آنتی ویروس حرفه ای با قیمت مناسب هستید به شما پیشنهاد می شود. این آنتی ویروس یکی از محصولات مقرون به صرفه شرکت ESET محسوب می شود و برای کاربران خانگی و کامپیوترهای شخصی بهترین گزینه است.

ویژگی ها و قابلیت های آنتی ویروس نود 32

  • محافظت در برابر باج افزارها و حملات فیشینگ
  • تاثیر کم روی سخت افزار و سرعت سیستم
  • حفاظت آنلاین چند لایه و پیشگیرانه
  • اسکن کامل کامپیوتر با سرعت بالا
  • اسکن پیشرفته رم، رجیستری و UEFI
  • اسکن فایل ها و برنامه ها در هنگام دانلود

آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز 10 یکی از سریعترین آنتی ویروس ها محسوب می شود و بدون ایجاد مشکلاتی مانند کندی سیستم حفاظت چند لایه را برای کامپیوتر فراهم می کند. این آنتی ویروس همچنین مجهز به موتور تشخیص ویروس قدرتمند است که بدافزارهای جدید و پیشرفته را هم شناسایی می کند.

اینترنت سکیوریتی حفاظت آنلاین پیشرفته

بسیاری از حملات سایبری زمانی صورت می گیرند که کاربران به صورت آنلاین در حال بازدید از سایت های مخرب یا دانلود فایل های آلوده هستند. همچنین می توان به درگاه های پرداخت جعلی و ایمیل های آلوده ای اشاره کرد که اطلاعات مالی کاربران را هدف قرار می گیرند. برای حفاظت از حریم شخصی و داده های حساس می توانید از نرم افزارهای امنیتی پیشرفته مانند ESET Internet Security استفاده کنید.

خرید آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز 10 از نود ایرانی

اینترنت سکیوریتی ESET علاوه بر آنتی ویروس، دارای ویژگی های زیر است:

  • حفاظت از اطلاعات بانکی و پرداخت
  • فایروال، حفاظت از شبکه و وب کم
  • کنترل والدین برای نظارت بر فعالیت آنلاین بچه ها
  • قابلیت ضد سرقت و ردیابی دستگاه
  • حفاظت در برابر حملات شبکه و ترافیک خطرناک

خرید آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی برای ویندوز 10 به شما اجازه می دهد بدون نگرانی کارهایی مانند وب گردی و خرید اینترنتی را انجام دهید. همچنین از نفوذ آنلاین فایل های آلوده به کامپیوتر جلوگیری می کند.

اسمارت سکیوریتی حفاظت همه جانبه و کامل

آنتی ویروس ESET Smart Security یکی از محصولات کامل این شرکت می باشد که علاوه بر امکانات نود 32 و اینترنت سکیوریتی، ویژگی های اضافه ای را در اختیار کاربران ویندوز 10 قرار می دهد. برای مثال می توان به قابلیت ESET LiveGuard اشاره کرد که در برابر تهدیدهای قبلا شناخته نشده از کامپیوتر یا لپ تاپ شما محافظت می کند.

قیمت آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز 10 از نود ایرانی

ویژگی های مخصوص اسمارت سکیوریتی

  • شناسایی تهدیدهای قبلا شناخته نشده با قابلیت LiveGuard
  • پسورد منیجر برای ذخیره سازی و اشتراک گذاری امن رمزها
  • رمزگذاری درجه نظامی داده های حساس و درایوهای خارجی

اسمارت سکیوریتی قیمت بیشتری نسبت به نسخه های دیگر مانند NOD32 دارد. چرا که دارای قابلیت های امنیتی پیشرفته ای است که ریسک حملات ویروسی و نفوذ عوامل مخرب را به حداقل می رسانند.

نرم افزار امنیتی ESET Endpoint Security برای کسب و کارها

خرید لایسنس eset endpoint security سطح حفاظت مناسبی را برای شرکت ها و تجهیزات آن ها فراهم می کند. تکنولوژی چند لایه اندپوینت سکیوریتی کمپانی ESET از داده های تجاری و اطلاعات مشتریان شرکت ها حفاظت می کند. همچنین راه حل های امنیتی قابل تنظیمی ارائه می کند که با ورود به کنسول یا پلتفرم مخصوص به آسانی قابل مدیریت هستند.

خرید eset endpoint security برای سرور از نود ایرانی

نرم افزار امنیتی ESET Endpoint Security با استفاده از تکنولوژی LiveSense این شرکت از تمام کامپیوتر ها و گوشی های هوشمند متصل به شبکه محافظت می کند. همچنین دارای قابلیت Real-time protection برای تمامی داده ها و سرورهای اصلی کسب و کارها می باشد.

ویژگی های نرم افزار امنیتی اندپوینت سکیوریتی

  • حفاظت از تمام کامپیوترها و گوشی های متصل به شبکه
  • حفاظت از تمام سرورهای اصلی و داده های سازمانی
  • کنسول یا پلتفرم مخصوص برای مدیریت قابلیت ها
  • دفاع ابری در برابر تهدیدهای ناشناخته
  • محافظت از ایمیل و برنامه های ابری

شرکت ها با خرید لایسنس اندپوینت سکیوریتی می توانند از داده های حساس خود و مشتریان محافظت کنند و ریسک حمله سایبری به سرورها و کامپیوترهای تجاری را کاهش دهند.

چرا خرید آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز 10 پیشنهاد می شود؟

اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید و می خواهید امنیت بالایی را برای کامپیوتر یا لپ تاپ خود فراهم کنید، خرید آنتی ویروس NOD32 به شما توصیه می شود. نود 32 یا اینترنت سکیوریتی نسخه هایی با قیمت مناسب هستند و از نظر تشخیص ویروس و پاکسازی آن عملکرد بسیار خوبی را نشان می دهند.

نتایج تست های مستقل نشان می دهد که آنتی ویروس NOD32 از نظر تشخیص بدافزارها، در حد استاندارد صنعت و حتی بالاتر عمل می کند. این آنتی ویروس همچنین از نظر سرعت اسکن کامل سیستم یکی از بهترین آنتی ویروس های ویندوز 10 محسوب می شود. استفاده از رم کم و عدم کاهش سرعت سیستم از جمله دیگر مزایای استفاده از این آنتی ویروس هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.