جدید ترین سه پایه گوشی برای تولید محتوا + بهترین رینگ لایت ها

دوربین گوشی ها دیگر مانند گذشته نبوده و حال دارای مشخصات باور نکردنی از نظر قدرت تصویر برداری می باشند. اما این بدان معنا نیست که با کمی سرمایه گذاری نتوان این قدرت را بهبود شگفت انگیزی بخشید! با ما باشید تا با برخی از بهترین گجت های گوشی فعلی بازار که عکس ها و ویدیو های شما را بهبود می بخشند آشنا گردید.

بهترین سه پایه برای عکاسی و تولید محتوا

در زمانی که شما در تاریکی عکاسی می کنید، کلیپ های تایم لپس تهیه می کنید و یا در حال ضبط ویدیو های تولید محتوا هستید ایستا بودن دوربین گوشی شما بسیار مهم می باشد و باعث بهبود محسوس در کیفیت تصاویر می باشد. در ادامه با ما باشید تا با چند تا از بهترین سه پایه های گوشی برای عکاسی و تولید محتوا آشنا گردید و با مقایسه این مونوپاد ها به بهترین گزینه برای خود پی ببرید.

نکات مهم در زمان خرید یک سه پایه گوشی مناسب

سه پایه تبلت و گوشی فروشگاه اینترنتی بالاکا

 

سه پایه و یا مونوپاد گوشی ساختار ساده ای دارد با این حال توجه داشته باشید که گیره نگه‌دارنده گوشی از جنسی نباشد که به بدنه گوشی شما خش وارد کند و همچنین از سه پایه هایی استفاده کنید که دارای طراحی استواری بوده و از جنس مرغوبی تهیه شده باشند. همچنین اندازه مورد نیاز خود را قبل از خرید مشخص کنید. آیا نیاز به یک سه پایه گوشی رو میزی دارید و یا به فکر تهیه یک سه پایه بلند بر روی زمین هستید.

مدل P60D-2 – بهترین سه پایه گوشی با فلش

اجازه دهید با یکی از بهترین های بازار بررسی خود را آغاز کنیم: مدل P60D-2 یک گوشی و تبلت استند با کیفیت تولید بالا می باشد که دارای ویژگی های خاصی مانند دو فلش و همین‌طور ریموت کنترل می باشد. مونوپاد استند مدل P60D2 به همراه ریموت بلوتوثی و فلش LED یک گزینه مناسب برای سه پایه حرفه ای گوشی می باشد. کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا بوده و این دلیل اصلی برتری این مونوپاد گوشی نسبت به رقبای خود در بازار فعلی است. همچنین این پایه گوشی دارای سری قابل چرخش ۳۶۰ درجه‌ای با قابلیت قرارگیری گوشی به دو حالت افقی و عمودی می باشد.

این مدل تاشو جای زیادی نمی گیرد و می توانید از آن به عنوان یک سه پایه گوشی رومیزی استفاده کنید، با باز کردن پایه این گجت طول آن نهایتاً به ۱۰۰ سانتی متر می رسد که جوابگوی اکثر نیازها خواهد بود. این سه پایه دارای یک شاتر بلوتوثی نسخه ۴٫۰ می باشد که با اتصال آن به گوشی خود می توانید به عکاسی با فلش از فاصله های دور بپردازید.

  • ارتفاع سه پایه به تنهایی: ۲۰ سانتی متر
  • بیشترین ارتفاع: ۱۰۰ سانتی متر
  • جنس بدنه: ABS و آلومینیوم
  • نوع اتصال: بی سیم – بلوتوث ۴٫۰
  • دارای چراغ LED و چرخش ۳۶۰ درجه

 

سه پایه نگه دارنده گوشی موبایل و تبلت یونیمات مدل D-930 PLUS

اگر به دنبال یک مونوپاد ارزان قیمت برای گوشی خود هستید که به همراه اقتصادی بودن همچنین دارای کیفیت مناسب باشد، گزینه D930 PLUS از Unimat می تواند نیاز شما را برآورده سازد. این مدل از برند یونیمات ویژگی های خاص تری را نسبت به مدل های قبلی خود دارد. در این مدل می توان وسیله قرار داده شده بر روی این مونوپاد را تغییر زاویه دهید. نگه‌دارنده موبایل این مدل می تواند گوشی هایی به عرض ۵۵ میلی متر تا ۹۵ میلی متر را پاسخگو باشد.  با خرید دو عدد از کالا می توانید از قابلیت دیگر آن یعنی استفاده به عنوان پایه لپ تاپ نیز بهره مند گردید. در صورت عدم موجودی این نمونه در فروشگاه می توانید از مدل D-909 PLUS نیز که دارای همین ویژگی ها می باشد استفاده کنید.

  • ارتفاع سه پایه به تنهای: ۲۰ سانتی متر
  • ارتفاع سه پایه با هد و نگهدارنده موبایل: ۳۲ سانتی متر
  • قابلیت تنظیم زاویه

 

 

رینگ لایت فروشگاه اینترنتی بالاکا

 

رینگ لایت برای گوشی و تبلت

معرفی و مقایسه سه پایه گوشی اتمام ماجرا نیست و پس از آن ما گزینه جایگزینی را نیز به شما معرفی می کنیم: استفاده از رینگ لایت برای تولید محتوا و عکاسی! اکثر رینگ لایت ها دارای مکانی برای نگهداری گوشی در مرکز رینگ لایت را دارا می باشند و همچنین با دارا بودن پایه جایگزینی مناسب برای سه پایه های گوشی می باشند.

این بررسی های بین کالاهای فروشگاه اینترنتی بالاکا صورت گرفته است، این فروشگاه اینترنتی فعالیت تخصصی درزمینهٔ گوشی های برند های مختلف از جمله سامسونگ و همچنین یکی از بهترین مکان های برای تهیه گجت های گوشی می باشد. قیمت مناسب و خدمات قبل و پس از فروش مناسب از جمله مزایای این فروشگاه می باشد که خود می توانید بررسی بفرمائید.

رینگ لایت چیست؟

رینگ لایت یکی از ابزار ساده نورپردازی می باشد که یا مجهز به تعداد زیادی لامپ ال ای دی و یا یک لامپ حلقه ای فلورسنت است. این گجت جلوه زیبایی به عکس ها و چشمان سوژه عکاسی می دهد و با ایجاد نور یکنواخت به از بین بردن سایه ها کمک می کند. در کل می توان عملکرد این ابزار را حذف سایه ها دانست.

 

نکات مهم در زمان خرید رینگ لایت

مواردی می باشد که تفاوت را در نوع رینگ لایت ها ایجاد می کند و شما باید با توجه به نیاز خود به آن ها توجه کنید، برخی از مهم ترین این موارد:

  • قدرت ال ای دی ها و اندازه صفحه مهم ترین ویژگی و تفاوت رینگ لایت ها هستند، برای عکاسی پرتره استفاده از رینگ لایت های بزرگ‌تر و برای عکاسی اجسام کوچک از ابزار کوچک‌تر برای دادن بهترین جلوه استفاده می گردد.
  • در صورت امکان از رینگ لایتی استفاده کنید که دارای دیمر نور باشد تا بتوانید قدرت نور را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.
  • استفاده از رینگ لایت هایی که دمای رنگ نور طبیعی تولید می کنند بهترین گزینه می باشند.

 

معرفی و مقایسه بهترین رینگ لایت ها

رینگ لایت al360

یک رینگ لایت خوب با قابلیت تنظیم رنگ نور می باشد که می توانید با شارژ این محصول به استفاده از آن در خارج از منزل و یا استودیو خود بپردازید. قطر این محصول ۴۵ سانتی متر می باشد و با قدرت خروجی ۳۰ وات و قابلیت شارژ گوشی موبایل می تواند گزینه مناسبی برای تمامی مصرف کنندگان باشد.

  • قابلیت تنظیم رنگ نور در سه حالت مختلف
  • ۳۰ واتی
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای دکمه های لمسی
  • پایه نگهدارندِ گوشی ۳۶۰ درجه

 

رینگ لایت  Answer

برند رینگ لایت answer انزور یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان رینگ لایت می باشد. در حال حاضر دو مدل از این رینگ لایت گوشی این برند یعنی KY-BK416 و KY-BK416 II در بازار موجود است که تنها تفاوت قابل مشاهده در آن ها وجود ریموت و LCD  در انزور  KY-BK416 II می باشد.

  • دارای گواهی های CE, FCC, RoHS
  • کلوین ۳۲۰۰ – ۵۵۰۰
  • قطر ۴۴ سانتی متری
  • ۶۵واتی
  • دارای ریموت و LCD در نمونه KY-BK416 II

 

 

فروشگاه اینترنتی رینگ لایت و سه پایه گوشی

خرید آنلاین با مشاوره

بالاکا که فروشگاه اینترنتی انواع رینگ لایت ها و سه پایه های گوشی و همچنین سایر محصولات مرتبط می باشد که با تیم آنلاین خود می تواند به راهنمایی بیشتر شما با توجه به نیازتان بپردازد، تنها کافی است که با استفاده از ویجت چت این فروشگاه اینترنتی درخواست و یا سؤالات خود را با تیم پاسخگویی آنلاین این شرکت در میان بگذارید.

امیدواریم تا این مقاله راهنمای مناسبی برای شما در انتخاب یک سه پایه خوب گوشی و یا رینگ لایت جهت تهیه با کیفیت ترین محتوا و عکس ها باشد!

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.