تعرفه خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی | بارگزاری سریع صفحات با این خدمات

پنل های خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی

در دنیای پرسرعت و دیجیتالی امروزی نمی‌تونیم از مخاطبان سایت انتظار داشته باشیم ثانیه‌های زیادی منتظر بمونن تا صفحات مورد نظر در سایت بارگزاری بشن. در واقع افزایش سرعت سایت یه آپشن افزوده و تجملی نیست؛ بلکه کاملا یه ضرورته. با وجود کارایی بالای سیستم وردپرس، همیشه عوامل مختلفی هستن که می‌تونن سرعت سایت ما رو کاهش بدن. برای پیشگیری از این موضوع بهترین کار اینه که کار رو به کاردان بسپریم و از خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی در مجموعه‌های معتبر و حرفه‌ای استفاده کنیم.

سرعت سایت دقیقا یعنی چی؟

سرعت سایت به معیاری به نام سرعت صفحه (Page Speed) اشاره داره و به اون سرعت بارگزاری صفحه هم گفته می‌شه. این معیار زمان بارگزاری عناصر صفحات سایت ما رو نشون می‌ده. این معیار اهمیت زیادی برای کسب‌وکارها داره. چرا که سرعت سایت تاثیر مستقیمی روی تجربه کاربری داره و یک تجربه کاربری بد به‌دلیل سرعت پایین بارگزاری صفحات، باعث از دست دادن مخاطبان کسب‌وکار می‌شه.

بنابراین اگه سایت شما سرعت مناسبی نداره، حتما باید از خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی استفاده کنید؛ این موضوع حتی از بازاریابی و تبلیغات هم برای شما مهم‌تره. چون سایت شما، زیرساخت کسب‌وکار شماست و کارکرد درست اون اهمیت بسیار بالایی داره.

سرعت خوب برای وب‌سایت چقدره؟

در واقع هیچ عدد دقیقی رو نمی‌شه به‌عنوان سرعت خوب برای بارگزاری سایت معرفی کرد. با این حال بیشتر مخاطبان سایت‌ها انتظار دارن که سایت ظرف دو تا نهایتا ۴ ثانیه بارگزاری بشه. بنابراین سرعت زیر ۳ ثانیه رو می‌شه سرعت مناسب و زیر دو ثانیه رو عالی دونست. در ضمن به تعداد هر ثانیه‌ای بارگزاری صفحه بیشتر طول می‌کشه، نرخ پرش سایت افزایش پیدا می‌کنه.
از طرفی شاید برای شما جالب باشه که بدونید میانگین سرعت بارگزاری سایت‌ها در سراسر دنیا روی تلفن‌های همراه در سال ۲۰۲۳، در حدود ۷ ثانیه بوده. حقیقت اینه که این اصلا مطابق با انتظار مخاطبان سایت‌ها نیست. بنابراین اگه شما بتونید با صرف هزینه و استفاده از خدمات متخصصان، سرعت سایت خودتون رو افزایش بدید، این شانس رو دارید که نسبت به رقبا متمایز بشید و احتمالا مشتریان بیشتری رو هم با بهبود تجربه کاربری جذب کنید.

اهمیت سرمایه‌گذاری برای خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی

کسب‌وکارهای اینترنتی هزینه‌های زیادی رو برای برندسازی، بازاریابی و تبلیغات در نظر می‌گیرن. گاهی اوقات هم برای بهبود رتبه‌بندی سئو خدمات مختلفی رو با هزینه‌های بالا دریافت می‌کنن. اما حقیقت اینه که بدون توجه به سرعت سایت، این هزینه‌ها نتیجه مناسبی رو ایجاد نمی‌کنن. چون تا شما نتونید رضایت کاربر رو از تجربه کاربری به‌دست بیارید، در جذب مشتریان جدید و وفادارسازی مشتریان فعلی موفق نیستید و یکی از عوامل مهم در این زمینه، سرعت سایته.

شاید شما هم روزهای اولیه اینترنت رو به خاطر داشته باشین. زمانی که با اشتیاق جلوی صفحه رایانه می‌نشستیم و ممکن بود حتی ۵ دقیقه منتظر بمونیم تا عناصر صفحه یه سایت کامل بشن! خب، اون اشتیاق اولیه گذشته و اینترنت بستری برای زندگی آنلاین ماست. حالا دیگه حتی میلی‌ثانیه‌ها هم ارزشمند هستن و حتی افزایش سرعت بارگزاری صفحه در حد میلی ثانیه می‌تونه تغییر قابل توجهی ایجاد کنه. در ادامه با دلایل اهمیت سرعت سایت و نیاز به استفاده از خدمات بهینه‌سازی در این زمینه آشنا می‌شیم.

سرعت سایت ارتباط مستقیمی با تجربه کاربری داره

کاربران اینترنت وقتی یه کلیدواژه رو سرچ می‌کنن، گوگل تعداد بسیار زیادی سایت رو به اون‌ها پیشنهاد می‌ده. معمولا ما چندین سایت رو به‌طور همزمان روی حالت Open Link In New Tab قرار می‌دیم و هر صفحه‌ای که زودتر باز می‌شه این شانس رو داره که ما اول از همه به سراغ اون می‌ریم. از طرف دیگه ما هیچ علاقه‌ای نداریم وارد سایتی بشیم با بارگزاری یک عکس جدید مدام متن و عناصر دیگه اون در صفحه جابه‌جا می‌شن. بنابراین سایتی با سرعت بالا می‌تونه اطلاعات مورد نیاز ما رو در زمان کمتری به ما منتقل کنه که یه تجربه کاربری عالی رو برای رقم می‌زنه.

 

با خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی، رتبه سئو سایت افزایش پیدا می‌کنه

گوگل اهمیت بسیار بالایی برای تجربه کاربری قائله و از اون‌جا که سرعت سایت تاثیر زیادی روی تجربه کاربری داره، بنابراین افزایش سرعت سایت باعث افزایش رتبه سایت از نظر الگوریتم رتبه‌بندی گوگل می‌شه. البته برای افزایش رتبه سئو باید به معیارهای دیگه اون هم توجه کنید. از طرف دیگه گوگل برای رتبه‌بندی به معیارهایی مثل نرخ پرش توجه داشته و جالبه که بدونید یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر نرخ پرش، سرعت سایته. چون سایتی که دیر لود می‌شه، نرخ پرش بیشتری داره و شما به‌طور مداوم در حال از دست دادن مشتریان بیشتری هستید. پس بهترین کار، استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی با هدف افزایش رتبه سئو سایته.

افزایش سرعت سایت باعث افزایش نرخ تبدیل می‌شه

اگه می‌خواید بدونید تو کار بازاریابی اینترنتی و مدیریت کسب‌وکار آنلاین موفق هستین یا نه، یکی از بهترین معیارها، نرخ تبدیله. منظور از تبدیل، زمانیه که یه کاربر اینترنت که وارد سایت شما شده، همون کاری رو انجام بده که هدف اون صفحه از وب‌سایته. نرخ تبدیل هم محاسبه نسبت به کسانیه که این اقدام رو انجام دادن، نسبت به کل بازدیدکنندگان صفحه.

اقدام مورد نظر می‌تونه یکی از این موارد باشه:
•    پر کردن یک فرم آنلاین
•    فروش یک محصول یا خدمت
•    ثبت نظر یا شرکت در نظرسنجی
•    درج اطلاعات ایمیل
•    ثبت نام در سایت
•    ارائه شماره تماس
•    کلیک کردن روی یک دکمه خاص

سرعت سایت شما یه عامل تاثیرگذار بر نرخ پرش سایت شماست. فرض کنید شما می‌خواید بازدیدکننده آدرس ایمیلش رو برای شما ارسال کنه. اما وقتی صفحه مورد نظر بسیار دیر بارگزاری بشه، درصد بالایی از مخاطبان، از این اقدام صرفنظر می‌کنن. همین اتفاق هم برای فروش محصول می‌افته و با کاهش سرعت سایت، بسیاری از کاربران، فروشگاه‌های دیگری رو برای خرید محصولات مورد نظرشون انتخاب می‌کنن.

 

فروش بیشتر محصولات و خدمات از طریق موبایل

فقط در همین ۷ سال گذشته، ترافیک موبایل برای سایت‌ها ۲۲۲ درصد بیشتر شده. همچنین بیشتر از نیمی از کاربران از طریق مرورگرها در دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت وارد سایت‌ها می‌شن. تعداد مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی که خریدهاشون رو از طریق تلفن همراه انجام می‌دن هم روزبه‌روز در افزایشه. این رشد خرید اینترنتی و بازدید از سایت با تلفن همراه به دلایلی مثل کاربرد همگانی تلفن‌های همراه هوشمند و افزایش سرعت شبکه‌های تلفن همراه ایجاد شده.

 

تعرفه خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی به نوع خدمات بستگی داره

مهم‌ترین عامل تعیین کننده قیمت‌ خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی، نوع خدماتیه که دریافت می‌کنید. مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات افزایش سرعت سایت، متناسب با پلن‌هایی که ازشون خریداری می‌کنید و همچنین متناسب با نیازهای سایت‌تون خدمات مختلفی رو ارائه می‌دن. برای مثال اگه حجم تصاویر سایتتون بیش از اندازه بالا باشه، تصاویر باید بهینه‌سازی بشن. در ادامه با برخی از خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی آشنا می‌شیم.

 

نصب پلاگین کش وردپرس

افزونه‌های کش زیادی برای سایت‌های وردپرسی وجود دارن که می‌تونن سرعت بارگزاری صفحات رو تا چندین برابر افزایش بدن. استفاده از این افزونه باعث می‌شه که با اولین بار باز شدن صفحه، روی مرورگر یک مخاطب سایت، برخی از اطلاعات در مرور ذخیره بشن و در مراجعه مجدد، دیگه نیازی به بارگزاری دوباره اون‌ها نباشه.
برخی از افزونه‌های کاربردی در این زمینه رو با هم مرور می‌کنیم:
•    افزونه Breeze
•    افزونه SiteGround Optimizer
•    افزونه LiteSpeed Cache
•    افزونه Cache Enabler
•    افزونه WP Rocket
•    افزونه WP Super Cache
•    افزونه NitroPack
•    افزونه WP Fastest Cache
•    افزونه Comet Cache

بهینه‌سازی تصاویر سایت

یکی از مهم‌ترین خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی، بهینه‌سازی تصاویر سایت شماست. بنابراین هر قدر تعداد تصاویر نیازمند به بهینه‌سازی بیشتر باشن، تعرفه خدمات هم افزایش پیدا می‌کنه. بهینه‌سازی تصاویر می‌تونه شامل تغییر فرمت تصاویر، کاهش ابعاد و کاهش حجم اون‌ها باشه. بارگزاری تنبل هم یکی دیگه از این راهکارهاست. روش‌های مختلفی برای بهینه‌سازی تصاویر وجود دارن که از جمله اون‌ها می‌شه به استفاده از پلاگین‌های مخصوص این کار اشاره کرد.
برخی از افزونه‌های کاربردی در زمینه بهینه‌سازی تصاویر وردپرس رو با هم مرور می‌کنیم:
•    افزونه Imagify
•    افزونه Smush
•    افزونه Imsanity
•    افزونه Optimus
•    افزونه EWWW Image Optimizer
•    افزونه Kraken Image Optimizer
•    افزونه ShortPixel Image Optimizer
•    افزونه WP Compress
•    افزونه Compress JPEG and PNG Images

دریافت خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی از بسازو

افزایش سرعت سایت نقش مهمی در بهبود تجربه کاربری، افزایش رضایت مخاطبان از برند، وفادارسازی مشتریان، کاهش نرخ پرش و … داره. به‌همین‌دلیله که برندهای برتر دنیا به‌طور دوره‌ای از خدمات بهینه‌سازی سرعت سایت استفاده می‌کنن. اگه شما هم تمایل دارید با استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی، در جذب و حفظ مخاطبان سایت‌تون موفق‌تر عمل کنید، ما به شما مجموعه بسازو رو معرفی می‌کنیم.

متخصصان این مجموعه در ابتدای کار سایت شما رو بررسی کرده و از بهترین راه‌کارها برای افزایش سرعت اون استفاده می‌کنن. از جمله این راهکارها می‌شه به حذف پلاگین‌های غیر ضروری، بهینه‌سازی و فشرده‌سازی تصاویر، فشرده‌سازی و ادغام فایل‌های جاوا اسکریپ و CSS، استفاده از افزونه‌های کش سایت و … اشاره کرد. برای دریافت خدمات از این مجموعه معتبر کافیه با کارشناسان شرکت بسازو تماس بگیرید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.