بدون کد نویسی یک طراح سایت متخصص شوید!!

طراحی سایت امروزه یکی از بهترین کارهای اینترنتی است که می توان با یادگیری آن به درآمدهای چند میلیونی رسید، بدون این که اصلا از منزل خود بیرون بروید، همین درآمد بالای طراحی سایت باعث شده است که افراد زیادی علاقه‌مند به این زمینه کاری شوند؛ اما اصلی‌ترین دلیلی که اکثر افراد به سمت کسب درآمد از طراحی سایت نمی‌روند و نمی‌توانند کسب درآمد عالی از طراحی سایت داشته باشند این است که فکر می‌کنند برای اینکه یک طراح سایت حرفه‌ای شوند، حتما نیاز است که دانش کد نویسی بالایی داشته باشند، اما اصلا این‌طور نیست و شما می‌توانید بدون دانش کد نویسی یک طراح سایت متخصص شوید و از این طریق درآمد بسیار بالایی کسب کنید؛ در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما یک سری راهکار ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از این راهکار به یکی از بهترین طراحان سایت تبدیل شوید و کسب درآمد خود را در این زمینه شروع کنید.

آیا طراحی سایت نیاز به کد نویسی دارد؟

یکی از سوالات رایج در حوزه طراحی سایت این است که طراحی سایت نیاز به کد نویسی دارد یا خیر، این سوال همیشه توسط افرادی مطرح می شود که تازه می خواهند در این زمینه فعالیت خود را شروع کنند؛ اگر شما هم این سوال را دارید باید بگوییم بله طراحی سایت نیاز به دانش کد نویسی دارد و شما باید بتوانید با زبانی برنامه نویسی تحت وب طراحی سایت خود را انجام دهید؛ شاید تعجب کرده باشید اما این واقعیت دارد که باید برای طراحی یک سایت به کد نویسی مسلط باشید.

اما جای نگرانی نیست چرا که ما راهکاری خاصی در این مقاله به شما ارائه می‌دهیم تا بدون کد نویسی هر سایتی که می‌خواهید را برای خود طراحی و اجرا کنید.

در کل می‌توانید با استفاده از ۲ روش سایت خود را طراحی و اجرا کنید، در ادامه با ۲ روش اصلی طراحی سایت با کد نویسی و بدون کد نویسی آشنا خواهید شد.

۱- طراحی سایت اختصاصی (با کد نویسی)

سایت‌هایی هستند که در اینترنت فعالیت دارند و هر کدام از این سایت یک سری قابلیتی ویژه و خدمات خاصی دارند که می‌توانید از طریق آن نیاز خود را رفع کنید؛ همه این سایت‌ها کد نویسی شده‌اند و توسط یک سری افراد طراحی و اجرا شده‌اند.

در واقع به سایت‌هایی که توسط یک تیم خاص و یا فرد خاص طراحی و اجرا شده است، سایتی اختصاصی می‌گویند و تمامی سایت به صورت اختصاصی برنامه‌نویسی می‌شود، طراحی سایتی اختصاصی زمان و دانش زیادی از کد نویسی نیاز دارد که باید بتوانید چندین ماه وقت بگذارید تا به زبان‌های برنامه نویسی تحت وب مسلط شوید و بعد از یادگیری دوباره باید چندین ماه هم فرصت بگذارید تا سایت مورد نظر خود را طراحی کنید.

در کل از این روش اگر بخواهید سایت طراحی کنید باید چند سال وقت بگذارید تا به یک متخصص تبدیل شوید و بتوانید درآمد خوبی از این طریق داشته باشید، که این مورد راه بسیار دشواری هم برای شما دارد و می‌تواند تایم بسیار زیادی از شما بگیرد.

۲- طراحی سایت اختصاصی (بدون کد نویسی!!)

دومین روشی هم که وجود دارد این است که شما سایت اختصاصی طراحی کنید اما بدون کد نویسی!! شاید این تعجب آور باشد اما کاملا واقعیت دارد و شما می‌توانید با استفاده از یک راهکار و آموزش سایت خود را به صورت کامل و اختصاصی طراحی و اجرا کنید.

برای طراحی سایت بدون کد نویسی باید به سراغ سیستم مدیریت محتوا وردپرس بروید که در حال حاظر بیش از ۴۱ درصد از سایت‌های تمام دنیا با استفاده از وردپرس اجرا شده‌اند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا از پیش طراحی شده است که شما می‌توانید با استفاده از آن هر نوع سایتی که نیاز دارید را طراحی و اجرا کنید، این سیستم مدیریت محتوا نیاز به کد نویسی ندارد و می‌توانید بدون کد نویسی سایت خود را تا هر چقدر که نیاز داشتید گسترش دهید و به صورت حرفه‌ای یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید.

البته این سیستم مدیریت محتوا هم به همین سادگی نیست و شما باید یک دوره آموزشی درباره وردپرس ببینید تا بتوانید با استفاده از آن سایت مورد نظر خود را طراحی و اجرا کنید، دوره‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد که ممکن است در انتخاب کردن بهترین آن کمی سردرگم شوید؛ تا انتهای مقاله اگر با ما همراه باشید به شما توضیح خواهیم داد که باید از کدام دوره برای متخصص شدن وردپرس استفاده کنید.

می‌توان با وردپرس سایت اختصاصی طراحی کرد؟؟!!

اگر با وردپرس حداقل آشنایی را داشته باشید حتما این سوال در ذهن شما هم به وجود می‌آید که آیا می‌توان با استفاده از وردپرس سایت اختصاصی طراحی کرد؟ در جواب این سوال باید بگوییم بله این کار امکان‌پذیر است و شما می‌توانید بدون دانش کد نویسی و فقط با استفاده از وردپرس و افزونه‌های آن یک سایت انحصاری مختص خود داشته باشید.

در واقع خود وردپرس خیلی سیستم پیچیده و عجیبی ندارد و اگر بخواهیم تنها از خود وردپرس استفاده کنیم، نمی‌توانیم هر نوع سایتی که نیاز داریم را برای خود داشته باشیم و در واقع یک سایت با امکانات بسیار پایین خواهیم داشت؛ اما وردپرس یک سری افزونه دارد که با استفاده از این افزونه می‌توانیم سایت خودمان را در بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کنیم.

یکی از روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن سایت خود را به صورت انحصاری و با سلیقه خود طراحی و اجرا کنید، استفاده از صفحه سازی به نام المنتور است که بسیار قدرتمند است که امکانات خوبی را برای ساخت یک صفحه به شما خواهد داد.

اگر بتوانید المنتور و وردپرس را باهم یاد بگیرید در واقع به یک متخصص طراحی سایت تبدیل شده‌اید و از این طریق می‌توانید کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده و درآمد بسیار عالی داشته باشید.

بهترین آموزش وردپرس رایگان را از کجا دریافت کنیم؟

اگر در اینترنت به جستجو آموزش وردپرس بپردازید با دوره و وبینارهای بسیاری مختلفی آشنا خواهید شد که می‌توانید یادگیری وردپرس را شروع کنید، اما باید توجه کنید که همه این دوره‌ها توسط افراد متخصص تهیه نشده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود که شما به خوبی وردپرس را مسلط نشوید.

پیشنهاد ما آموزش وردپرس وبکیما است که می‌توانید با استفاده از آن به یک متخصص وردپرس تبدیل شوید، آموزش وردپرس وبکیما تاکنون توانسته است به هزاران نفر کمک کند که با استفاده از وردپرس بهترین سایت‌ها را طراحی و اجرا کنند تا از این طریق هم کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند و هم بتوانند از این طریق به درآمدی بسیار بالا برسند، مهم‌ترین موضوع این است که آموزش وردپرس وبکیما با سطح بسیار بالای آموزش کاملا رایگان است! بله یعنی شما همین الان می‌توانید با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس وبکیما، یادگیری وردپرس را به صورت ویدیویی و کاملا رایگان شروع کنید!

در دوره آموزش وردپرس وبکیما تمامی مباحث مربوط به وردپرس توضیح داده شد است تا شما در طراحی هیچ‌گونه سایتی محدودیت نداشته باشید، از همه مهم‌تر این دوره کاملا رایگان است و اصلا نیاز نیست شما هزینه‌ای برای این آموزش بپردازید.

مرحله بعد از آموزش وردپرس وبکیما چیست؟

خیلی خوب شما هر زمان که وردپرس را با استفاده از این دوره به صورت کامل یاد گرفتید باید به مرحله بعدی آموزش بروید تا به یک متخصص تبدیل شوید و بتوانید سایتی وردپرسی که دارید را به صورت اختصاصی طراحی و اجرا کنید.

در مرحله بعدی نیاز دارید که به یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس مسلط شوید، این صفحه ساز المنتور نام دارد که در واقع نحوه کار ساده ای را برای طراحی هرگونه سایتی در نظر گرفته تا تمامی افراد بتوانند با استفاده از آن سایت خود را طراحی و اجرا کنند.

بهترین آموزش المنتور را از کجا دریافت کنیم؟

المنتور چند سالی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و توانسته که در زمینه طراحی سایت بسیار محبوب شود، این افزونه دیگر به عنوان یک صفحه ساز شناخته نمی‌شود و افراد بیشتر آن را به عنوان یک سایت ساز معرفی می‌کنند.

المنتور دارای تنظیمات پیچیده‌ای نیست و هر کسی می تواند با آموزش دیدن به یادگیری آن بپردازد و با استفاده از آن سایت خود را طراحی و اجرا کند؛ بهترین آموزش برای این افزونه آموزش المنتور وبکیما است که با دیدن این آموزش به یک متخصص المنتور تبدیل می‌شوید.

شما بعد از دیدن آموزش وردپرس باید سریعا اقدام کنید که آموزش المنتور وبکیما را مشاهده کنید تا بتوانید سایتی اختصاصی که نیاز دارید را هم با استفاده از وردپرس و بدون دانش کد نویسی برای خود طراحی کنید.

در ضمن توجه داشته باشید که آموزش المنتور وبکیما هم کاملا به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد و نیاز نیست که هزینه ای بپردازید! آکادمی وبکیما سعی دارد با این آموزشی رایگان، افراد زیادی بتوانند در اینترنت کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند و به درآمدهای بالای اینترنتی برسند.

توجه: آموزش رایگان به این معنی نیست که کیفیت آن پایین است! بلکه برعکس فقط کافیست چند جلسه را مشاهده و موارد را به صورت عملی دنبال کنید تا از کیفیت و سطح بسیار عالی آموزش‌ها لذت ببرید!

در این زمینه چقدر درآمد خواهیم داشت؟

اگر این آموزشی که گفته شد را تا آخر به صورت کامل مشاهده کنید و تمرین زیادی داشته باشید و به یک متخصص در این زمینه تبدیل شوید، شما درآمد بسیار بالایی خواهید داشت اگر درباره حقوق یک طراح سایت تحقیقی داشته باشید متوجه خواهید شد که چقدر از این زمینه کاری می‌توانید درآمد کسب کنید.

امروزه نیاز به طراح سایت بسیار زیاد شده و اگر یک متخصص به معنای واقعی باشید می‌توانید در هر شرکتی که نیاز به طراح سایت داشت استخدام شوید و یک حقوق بسیار عالی دریافت کنید، البته توجه داشته باشید که این فقط یکی از فرصت‌های درآمدزایی از طراحی سایت است، یکی از بهترین روش‌ها برای درآمدزایی از طراحی سایت این است که یک کسب و کار اینترنتی برای خود را‌ه‌اندازی کنید.

شما اگر یک فرد باشید که روحیه کار آفرینی داشته باشید و بخواهید برای خود یک کسب و کار عالی راه‌اندازی کنید، می‌توانید در زمینه طراحی سایت یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید و خدمات طراحی سایت را به افراد مختلف ارائه دهید و یا به آموزشی طراحی سایت بپردازید تا با فروش این آموزش درآمدی بسیار عالی داشته باشید.

اصلا این مورد را دست کم نگیرید، چرا که طراحی سایت یک شغل محدود نیست و شما هر چقدر تلاش بیشتری داشته باشید و آموزش بیشتری دیده باشید می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید و حتی به یک کار آفرین بزرگ اینترنتی تبدیل شوید. همان‌طور که گفته شد در آکادمی وبکیما این آموزش کاملا رایگان هستند و شما بدون هیج هزینه‌ای می‌توانید در این زمینه متخصص باشید و درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید،

چرا باید از دوره‌های وبکیما استفاده کنیم؟

دوره آموزش وردپرس وبکیما و دوره آموزش المنتور وبکیما مزیت‌های بسیار ویژه‌ای دارند اما اصلی‌ترین مزیت این دوره در جامع بودن است، یعنی شما از صفر تا صد هر بخش وردپرس و المنتور را می‌توانید با این دوره یاد بگیرید، در ضمن وبکیما نه تنها دوره را جامع تهیه کرده است، بلکه کاملا این دوره را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است تا شما همین اول کار هزینه زیادی برای تهیه دوره نپردازید.

چی از این بهتر می‌خواهید!! عجله کنید تا سریع‌تر بتوانید به آن مسلط شوید و درآمد خود را از طریق اینترنت شروع کنید.

جمع بندی:

ما در این مقاله سعی داشتیم توضیحاتی درباره طراحی سایت با کد نویسی و بدون کد نویسی به شما ارائه دهیم تا در این زمینه اطلاعات کاملی داشته باشید، توجه کنید که اگر خودتان دست به کار نشوید و یادگیری وردپرس و المنتور را شروع نکنید، کسی به دنبال شما نخواهد آمد که به شما این موارد را یاد دهد باید خودتان سعی کنید آن‌را به صورت کامل یاد بگیرید، پس همین الان آدرس www.webkima.com را در صفحه مرورگر خود وارد کنید و وارد دنیای یادگیری طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی شوید!

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کاملی را در این باره کسب کرده باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.