برای خرید هاست وردپرس از کجا اقدام کنیم؟

تصور کنید که قصد دارید یک فروشگاه راه اندازی کنید و اقدامات زیادی برای آن انجام داده اید. کارهایی مانند استخدام، تهیه اقلام مورد نیاز مشتریان، برندسازی و غیره. در نهایت، متوجه می شوید که هنوز مکانی را برای فروشگاه ایمن نکرده اید. داشتن یک وب سایت فروشگاهی بدون استفاده از هاست و خرید هاست برای سایت وردپرسی دقیقاً یکسان است. در ادامه با نوین هاست همراه باشید…

هاست یا میزبانی وب چیست؟

هاست کامپیوتری است که مکانی مناسب برای ذخیره اطلاعات، محتوا و نرم افزار وب سایت شما فراهم می کند. به این رایانه ها سرورهایی گفته می شود که از راه دور قابل دسترسی هستند و باید همیشه روشن و به اینترنت متصل باشند.

با توجه به انواع مختلف سرورها، پردازنده ها و دستگاه های ذخیره سازی، انتخاب بهترین هاست کار دشواری به نظر می رسد. اما با توجه به نکات زیر می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که کدام نوع سرور یا سرویس هاست مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود.

راهنمای خرید هاست برای وردپرس

موارد زیر مهمترین مواردی هستند که باید در هنگام خرید هاست وردپرس سی پنل ارزان در نظر گرفته و بر اساس آن خرید خود را انجام دهید:

  • انتخاب میزبان وب سایت مناسب
  • نوع وب سایت خود را مشخص کنید
  • بررسی ویژگی های مورد انتظار شرکت میزبان
  • حمایت از هاست خود را در نظر بگیرید
  • تعیین بودجه مورد نظر برای خرید هاست سایت وردپرسی
  • در نهایت مناسب ترین هاست را از بین گزینه های موجود خریداری کنید

اینها برخی از مهم ترین مواردی هستند که هنگام خرید هاست باید در نظر بگیرید.

راهنمای خرید هاست برای وردپرس

به عنواند مثال به عنوان صاحب مغازه باید گزینه های زیادی مانند منطقه، مشاغل نزدیک خود، حلقه مشتریان در آن منطقه و موارد دیگر را برای انتخاب مغازه خود در نظر بگیرید. انتخاب میزبان یک تابع کاملا مشابه است، اما با متغیرهای مختلف.

در مرحله اول، ابتدا باید به درستی درک کنید که چه نوع میزبانی بهترین نتایج را برای شما و برند شما به همراه خواهد داشت. برای این منظور پیشنهاد می کنیم با کارشناسان و فعالان این حوزه مشورت کنید.

تفاوت هاست و دامنه چیست؟

اگر می خواهید سایت خود را راه اندازی کنید، باید بدانید که می توانید با استفاده از میزبانی وب و دامنه خود، وب سایت خود را توسعه دهید. هاست و دامنه با هم ارائه می شوند.

هاست محیطی است که توسط شرکت مورد نظر شما ارائه می شود و حاوی اطلاعات کامل در مورد وب سایت شما می باشد. دامنه نام وب سایت شما است که برای دسترسی به سایت خود از آن استفاده می کنید.

هاست اشتراکی چیست؟

به این ترتیب چندین کاربر منابع سرور از جمله حافظه، قدرت پردازش و فضای ذخیره سازی سرور را به اشتراک می گذارند.

به دلیل سادگی و مقرون به صرفه بودن، هاست اشتراکی یک راه حل عالی برای مشاغل کوچک و وب سایت های شخصی است که به خدمات پیشرفته یا پهنای باند بیشتری نیاز ندارند. به همین دلیل، این سرویس یک انتخاب عالی برای وب سایت های تازه ایجاد شده و مشاغل کوچکی است که نیاز به خرید سرویسی مقرون به صرفه برای کاربر دارند.

چگونه امنیت هاستینگ را افزایش دهیم؟

برای افزایش امنیت هاست خود چندین راه حل وجود دارد:

  • نرم افزار خود را به روز نگه دارید: مطمئن شوید که تمامی نرم افزارهای نصب شده بر روی هاست مانند سیستم عامل، وب سرور، پایگاه داده و هر برنامه یا افزونه ای با آخرین به روز رسانی های امنیتی به روز شده باشند. نرم افزارهای قدیمی ممکن است در برابر حملات آسیب پذیر باشند.
  • از رمزهای عبور قوی استفاده کنید: از رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد برای همه حساب های میزبانی، حساب های FTP و کنترل پنل های خود استفاده کنید. از استفاده از رمزهای عبور رایج یا آسان که قابل حدس زدن هستند خودداری کنید.
  • فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای: در صورت امکان، احراز هویت دو مرحله ای را برای همه حساب های مرتبط با هاست خود فعال کنید. این یک لایه امنیتی اضافی است که معمولاً به صورت کدی است که به تلفن همراه شما ارسال می شود.
  • استفاده از گواهینامه SSL: با خرید گواهینامه SSL می توانید از اطلاعات کاربران در وب سایت مانند اطلاعات شخصی و بانکی آنها در برابر حملات هکرها محافظت کنید.
  • فایروال ها را فعال کنید: برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به هاست خود، می توانید فایروال ها را فعال کنید. برای جلوگیری از هرگونه حمله می توانید فایروال ها را در سطح شبکه یا برنامه فعال کنید.

با انجام این مراحل می توانید به افزایش امنیت هاست خود کمک کنید و از وب سایت و اطلاعات کاربران خود در برابر دسترسی یا حمله غیرمجاز محافظت کنید.

نوین هاست یار نوین شماست

هاست وردپرس یک سرویس میزبانی وب است که برای وب سایت های وردپرسی بهینه شده است. این سرویس میزبانی نه تنها برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس است، بلکه می تواند برای تمام سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا، پرستاشاپ و موارد مشابه نیز استفاده شود. هاست وردپرس فضایی را در اختیار کاربران قرار می دهد که باعث افزایش امنیت، ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند نصب، ارتقا و حذف وب سایت ها می شود. جهت خرید انواع هاست لینوکس به وب سایت novinhost.org مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.