بهترین چت بات های جایگزین ChatGPT رایگان و پولی

بهترین چت بات های جایگزین ChatGPT این پتانسیل را دارند که با نوشتن ایمیل ها و مقالات و غیره حجم کاری شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. چت بات های هوش مصنوعی به طور فزاینده ای محبوب شده اند زیرا کسب و کارها به دنبال راه هایی برای بهبود خدمات مشتری خود، خودکارسازی فرآیندهای خود و ارتقای تجربه کلی مشتری خود هستند.

ChatGPT بدون شک یکی از پیشرفته ترین و پیچیده ترین چت بات های هوش مصنوعی است که امروزه در دسترس است. با این حال، در حالی که ChatGPT یک ابزار عالی است، ممکن است برای همه مناسب نباشد. بررسی سایر جایگزین های چت بات رایگان و پولی که بسته به نیاز شما می توانند عملکرد مشابه یا حتی بهتری را ارائه دهند، همیشه مفید است.

در این مقاله، بهترین جایگزین های ChatGPT و بهترین چت بات های هوش مصنوعی رایگان و پولی موجود در بازار را بررسی خواهیم کرد. ما ویژگی‌ها، مزایا و قیمت‌های هر جایگزین ChatGPT را بررسی می‌کنیم، بنابراین می‌توانید آگاهانه تصمیم بگیرید که کدام یک را انتخاب کنید.

چه مالک یک کسب و کار کوچک با بودجه کم هستید که به دنبال یک چت بات هوش مصنوعی رایگان برای خدمات مشتری، تجارت الکترونیک یا استفاده شخصی هستید، یا یک شرکت بزرگ که به دنبال یک چت بات هوش مصنوعی پولی برای بهبود تجربه کلی مشتری خود است، این راهنما به روزترین اطلاعات در مورد بهترین جایگزین های رایگان و پولی ChatGPT موجود در اینترنت را در اختیار شما قرار می دهد.

قبل از معرفی بهترین جایگزین های ChatGPT، به طور خلاصه توضیح می دهیم که چت جی پی تی (ChatGPT) چیست.

ChatGPT چیست؟

ChatGPT یک مدل زبان هوش مصنوعی است که توسط OpenAI، یکی از سازمان‌های تحقیقاتی پیشرو در زمینه هوش مصنوعی، با استفاده از معماری GPT (Generative Pre-trained Transformer) برای ایجاد پاسخ‌های انسان‌مانند به درخواست‌ها یا سوالات مختلف، توسعه یافته است. این یک مدل شبکه عصبی پیشرفته است که بر روی یک مجموعه داده بزرگ متشکل از میلیاردها کلمه متن از منابع مختلف مانند کتاب، مقاله و وب سایت آموزش داده شده است.

ChatGPT بر روی مجموعه بزرگی از داده‌های متنی از اینترنت آموزش داده شده است تا به قابلیت‌های پیشرفته‌اش دست یابد، که آن را قادر می‌سازد تفاوت‌های ظریف زبان را درک کند و پاسخ‌های منسجم و مرتبط با متن ایجاد کند. آموزش آن را به توانایی تجزیه و تحلیل و تفسیر ورودی زبان طبیعی مجهز کرده است و پاسخ هایی مناسب و دقیق ایجاد می کند.

قیمت ChatGPT

به عنوان یک مدل زبان هوش مصنوعی، ChatGPT یک طرح رایگان و پولی به نام ChatGPT Plus را ارائه می دهد.

ChatGPT رایگان:

  • زمانی که تقاضا کم باشد در دسترس است
  • سرعت پاسخگویی استاندارد
  • به روز رسانی منظم مدل

ChatGPT Plus: 20 دلار در ماه

  • حتی زمانی که تقاضا زیاد است در دسترس است
  • سرعت پاسخگویی سریعتر
  • دسترسی با اولویت به ویژگی های جدید

با عضویت در ChatGPT Plus، کاربران می توانند به آخرین مدل زبان OpenAI، GPT-4 دسترسی داشته باشند، که در حال حاضر فقط برای مشترکین ChatGPT Plus محدود شده است. این اشتراک ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد و برای مشتریان در سراسر جهان در دسترس است.

جایگزین های ChatGPT

پیشرفت‌های فناوری منجر به ظهور بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی دیگر مشابه ChatGPT در بازار شده است، و این امر باعث می‌شود که کاربران بدانند کدام یک برای آنها بهترین است.

اما نگران نباشید؛ ما بهترین جایگزین را برای ChatGPT پیدا کرده ایم. در اینجا لیستی از بهترین چت بات های هوش مصنوعی وجود دارد که ارزش بررسی دارند.

جایگزین های ChatGPT برای نوشتن

چندین جایگزین ChatGPT برای نوشتن وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند. در اینجا برخی از برترین جایگزین های ChatGPT برای نوشتن آورده شده است:

Chatsonic (چتسونیک)

بهترین چت بات هوش مصنوعی برای سازندگان محتوای خبری

اگر به یک چت بات هوش مصنوعی به روز با دانش اخبار فعلی نیاز دارید، Chatsonic یک جایگزین قابل اعتماد و قدرتمند ChatGPT است که توسط Writesonic توسعه یافته است که به راحتی با Google ادغام می شود و آن را قادر می سازد پاسخ ها و داستان های مرتبط مربوط به رویدادهای جاری را ارائه دهد. این برخلاف ChatGPT است که پایگاه داده آن فقط تا سال ۲۰۲۱ می رود.

علاوه بر این، Chatsonic پاورقی‌هایی را با منابع ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد اطلاعاتی را که ارائه می‌کند تأیید کنید، که تفاوت قابل توجهی با ChatGPT دارد. علاوه بر این، Chatsonic از GPT-4، آخرین و پیشرفته ترین مدل OpenAI استفاده می کند و آن را به یک ابزار استثنایی تبدیل می کند.

از دیگر ویژگی‌های جالب می‌توان به دیکته صوتی اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد مانند الکسا اعلان‌ها را بیان کنید و تولید تصویر با هوش مصنوعی.

به طور کلی، چتسونیک یک چت بات هوش مصنوعی قدرتمند و کاربرپسند است که توسط گوگل پشتیبانی می‌شود و می‌تواند پاسخ‌های به‌روز و مرتبط را در اختیار شما قرار دهد، کاری که ChatGPT نمی‌تواند انجام دهد زیرا پایگاه داده آن به‌روز نیست.

ویژگی های Chatsonic:

ویژگی‌های هوش مصنوعی Chatsonic که به آن مزیت رقابتی برای بهترین عنوان جایگزین ChatGPT می‌دهد در زیر فهرست شده‌اند:

  • فرمان صوتی: برخلاف ChatGPT، هوش مصنوعی Chatsonic به کاربران اجازه می‌دهد تا دستورات صوتی بدهند و الزامات خود را برای چت بات مشخص کنند.
  • محتوای بروز: هوش مصنوعی Chatsonic مستقیماً داده‌ها را از موتور جستجوی گوگل می‌خزد و امکان تولید مقالات در مورد رویدادهای اخیر را فراهم می‌کند.
  • سریع و کارآمد: Chatsonic به دلیل عملکرد بهینه آن می تواند متن را به سرعت و کارآمد تولید کند.
  • تولید تصویر: هوش مصنوعی Chatsonic همچنین می تواند تصاویر هوش مصنوعی تولید کند.
  • محصول Writesonic: Writesonic، خالق Chatsonic AI، یک برنامه معروف هوش مصنوعی برای نوشتن است که بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تیم بازاریابی، آژانس و فریلنسر آنلاین به آن اعتماد دارند.

به طور کلی، هوش مصنوعی چتسونیک طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که آن را به یک جایگزین رقابتی برای چت جی پی تی تبدیل می‌کند، از جمله فرمان صوتی، تولید محتوای واقعی وبروز، متن با صدای طبیعی، شخصی‌سازی، کارایی، سهولت استفاده، تولید تصویر، و پشتوانه برنامه هوش مصنوعی نوشتن اثبات شده Writesonic.

قیمت Chatsonic

ChatSonic دو برنامه قیمت گذاری ارائه می دهد – آزمایشی رایگان و Long-Form. در اینجا جزئیات هر طرح آورده شده است:

آزمایشی رایگان: همانطور که از نام آن پیداست، این طرح بدون هزینه است و به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر ۱۰۰۰۰ کلمه در ماه تولید کنند. برخی از ویژگی های کلیدی این طرح عبارتند از:

  • ChatSonic: چت بات مانند ChatGPT
  • بیش از ۱۰۰ الگوی هوش مصنوعی
  • ۲۵+ زبان
  • برنامه های افزودنی مرورگر
  • مقاله نویس هوش مصنوعی
  • ویرایشگر صوتی (ویرایشگر Google Docs)
  • دسترسی به API

Long-Form: قیمت طرح Long-Form از ۱۲٫۶۰ دلار در ماه شروع می شود و حداکثر ۶۰۰۰۰ کلمه را ارائه می دهد. برخی از ویژگی های کلیدی این طرح عبارتند از:

  • همه چیز در حالت آزمایشی رایگان، به علاوه
  • GPT-4 و GPT-4+
  • بازنویسی کامل مقاله
  • دسترسی به API
  • پردازش انبوه
  • دسترسی اولویت به ویژگی های جدید
  • پشتیبانی اولویت دار

به طور کلی، ChatSonic برنامه های قیمت گذاری مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که نیازهای مشاغل در هر اندازه را برآورده می کند. از طرح رایگان برای استفاده اولیه تا طرح طولانی با ویژگی‌های پیشرفته، کاربران می‌توانند طرحی را انتخاب کنند که متناسب با نیازها و بودجه آنها باشد.

Jasper Chat (جاسپر چت)

بهترین چت بات هوش مصنوعی برای مشاغل و بازاریابان

در گذشته، تعامل با هوش مصنوعی دشوار، طاقت‌فرسا و تا حدودی مکانیکی به نظر می‌رسید… اما اکنون، با Jasper Chat، می‌توانید یک مکالمه طبیعی با هوش مصنوعی داشته باشید که به طرز شگفت‌آوری شبیه انسان است. به سادگی با ربات هوش مصنوعی دوستانه خود چت کنید و از آن بخواهید محتوای شما را اصلاح کند، ایده ایجاد کند و حتی شما را بخنداند.

Jasper Chat یک ابزار نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی است که جایگزین مناسبی برای ChatGPT است. این ابزار که قبلا با نام Jarvis شناخته می‌شد، در کنار Writesonic یکی از محبوب‌ترین ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی در دسترس است و برای شرکت‌هایی که نیاز به تولید محتوای با کیفیت بالا در مدت زمان کوتاه دارند، بسیار عالی است. جاسپر چت اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی و کمک به نوشتن ارائه می دهد و یک راه حل عالی برای کسانی است که ChatGPT را برای نیازهای خود ناکافی می دانند.

Jasper Chat یک رابط چت جدید ایجاد شده توسط Jasper است که برای ساده سازی تولید محتوا با استفاده از فناوری پیشرفته طراحی شده است که خروجی های خوب را با کارایی ارائه می دهد.

Jasper Chat یک ابزار رایگان برای استفاده مداوم نیست، اگرچه در دسترس عموم است. دوره آزمایشی برای دستیار متن تولیدی تنها پنج روز طول می کشد، و آن را برای استفاده معمولی جذاب تر می کند. Jasper AI کاربران تجاری از جمله مشاغل کوچک، شرکت ها، تولیدکنندگان محتوا و فریلنسرها را هدف قرار می دهد.

وقتی نسخه آزمایشی رایگان را شروع می‌کنید، پیامی خواهید دید که شما را تشویق می‌کند بهره‌وری تیم را افزایش دهید و محتوای اصلی و بهینه‌شده برای سئو تولید کنید. اگر کسب و کار شما متکی به مطالب نوشتاری است، این طرح بدون شک علاقه شما را جلب خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که قبل از آزمایش Jasper Chat باید اطلاعات پرداخت خود را ارائه دهید.

Jasper AI ابزار دیگری به نام Jasper Art را ارائه می دهد که شبیه Dall-E است و تصاویر تولید می کند. با در اختیار داشتن هر دو دستیار، می توانید به سرعت حجم وسیعی از محتوا را تولید کنید. Jasper Art، مانند Jasper Chat، یک آزمایش پنج روزه رایگان ارائه می دهد.

ویژگی های Jasper Chat:

  • رابط Jasper Chat شبیه ChatGPT است که دسترسی و گپ زدن با هوش مصنوعی را برای کاربران آسان می کند.
  • Jasper Chat با حفظ سابقه چت قبلی و فراهم کردن زمینه بهتر برای بحث های جاری، امکان مکالمات مداوم را فراهم می کند.

قیمت Jasper Chat

Jasper Chat متفاوت از ChatGPT عمل می کند زیرا پس از دوره آزمایشی به اشتراک نیاز دارد. هزینه از ۲۹ دلار در ماه یا ۲۴ دلار در ماه برای اشتراک سالانه شروع می شود. اگرچه این قیمت ممکن است برای تک تک کاربران زیاد باشد، اما برای مشاغلی که روزانه چندین سند، پست وبلاگ، تبلیغات و ایمیل تولید می کنند، قابل توجیه است.

با قیمت اولیه، کاربران می توانند تا ۲۰۰۰۰ کلمه در ماه با Jasper Chat تولید کنند، همچنین به خاطر داشته باشید که اگر ۲۰۰۰۰ کلمه توسط یک نویسنده حرفه ای تولید شود، هزینه بسیار بیشتری برای کارکنان خواهد داشت.

کاربران می‌توانند برای تولید کلمات بیشتر ارتقاء دهند، اما فراتر رفتن از محدودیت کلمه در حداقل طرح منجر به ارتقای خودکار (و هزینه‌های اضافی) می‌شود، بنابراین کاربران مجبور نیستند گزینه‌های گران‌تری را انتخاب کنند. علاوه بر این، یک طرح تجاری وجود دارد که به یک تیم ۵ نفره اجازه می دهد تا با یکدیگر همکاری کنند و هوش مصنوعی را با صدای برند شخصی سازی کنند.

توجه به این نکته مهم است که هر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی باید قبل از استفاده از آن برای اهداف تجاری توسط انسان بررسی شود. تنها تکیه بر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند به نتایج فاجعه آمیزی منجر شود. در بیشتر موارد، متن هوش مصنوعی فقط به اصلاحات جزئی نیاز دارد، مشروط بر اینکه کاربران در مورد جزئیات خیلی سختگیر نباشند.

برای استفاده از Jasper Art، که مشابه Dall-E است، نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. این در تمام اشتراک های Jasper موجود است و در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر نامحدود تولید کنند.

Jasper Chat در مقابل ChatGPT

Jasper Chat و ChatGPT هر دو بر اساس مدل های زبان GPT هستند، اما نتایجی که ارائه می دهند ممکن است متفاوت باشد. ChatGPT در درجه اول برای تحقیق است و یک طرح رایگان ارائه می دهد، در حالی که Jasper Chat برای بهره وری در نظر گرفته شده است و دسترسی به اطلاعات فعلی را فراهم می کند. با پرداخت ۲۹ دلار در ماه، Jasper Chat در رقابت با ChatGPT، که اخیرا ChatGPT Plus را با قیمت ۲۰ دلار در ماه راه اندازی کرده است، با چالشی سخت مواجه است. چت بینگ رایگان است، اما دسترسی محدودی دارد.

Jasper AI مدعی است که به جای رقیب OpenAI شریک است. در حالی که ChatGPT از یک نسخه عمومی از یک مدل زبان بزرگ استفاده می کند، Jasper AI آن را برای موارد استفاده خاص که نیازهای تجاری را برآورده می کند، سفارشی می کند. طبق وب‌سایت Jasper AI، هوش مصنوعی آن قبلاً ۱۰ درصد اینترنت را پردازش کرده است و به آن درک خوبی از نوشتار انسان و دانش چندین زبان می‌دهد. ورودی را می توان به ۲۴ زبان ارائه کرد، و خروجی به بیش از ۳۰ زبان در دسترس است، که آن را برای نوشتن و ترجمه مفید می کند.

هنگام استفاده از هر یک از این ابزارهای متن مولد، بررسی واقعیت ضروری است زیرا آنها می توانند اطلاعات نادرستی تولید کنند و طوری بنویسند که گویی جزئیات دقیق هستند. توجه به این نکته مهم است که در حال حاضر نمی توان از هیچ هوش مصنوعی انتظار دقت کامل داشت.

Jasper AI یک افزونه کروم را توسعه داده است که به کاربران امکان می دهد از Jasper Chat در مرورگر خود استفاده کنند. آرم Jasper AI در هر فیلد متنی، ایمیل وب، سایت رسانه های اجتماعی یا سند آنلاین ظاهر می شود. با کلیک بر روی لوگو، پنجره ای برای دسترسی سریع به کمک نوشتن باز می شود.

از آنجایی که جاسپر چت یک سرویس پولی است، پشتیبانی و آموزش مشتری در آن گنجانده شده است. این بدان معنی است که مشترکین لازم نیست متخصص هوش مصنوعی باشند تا ارزشی را از اشتراک خود بدست آورند. اگر کاربران با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند از پشتیبانی کمک بگیرند و بر اساس بررسی‌های بسیار مثبت، به نظر می‌رسد که Jasper AI از مشتریان خود بسیار مراقبت می‌کند.

جایگزین های ChatGPT برای تحقیق

اگر به دنبال راهی برای ترکیب تحقیق و گفتگوی لذت بخش هستید، این چت بات های هوش مصنوعی گزینه بسیار خوبی برای بررسی هستند.

در اینجا چند جایگزین ChatGPT وجود دارد که باید برای تحقیق در نظر بگیرید:

YouChat (یوچت)

بهترین جایگزین چت جی پی تی

YouChat جایگزین دیگری برای ChatGPT است که همیشه در دسترس است، اطلاعات را از Google دریافت می‌کند و بدون هیچ هزینه‌ای ارائه می‌شود، و آن را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که به تجربه‌ای مانند ChatGPT بدون هیچ گونه بلوک ظرفیت خسته‌کننده نیاز دارند.

YouChat یک دستیار جستجوی هوش مصنوعی است که توسط You.com ساخته شده است، مشابه ChatGPT. این یک موتور جستجوی محاوره ای است که به کاربران امکان می دهد جستجوهای آنلاین را به شیوه ای طبیعی تر و محاوره ای انجام دهند. YouChat می تواند به سوالات کلی پاسخ دهد، چیزها را توضیح دهد، ایده هایی را پیشنهاد دهد، ترجمه کند، متن را خلاصه کند، ایمیل بنویسد و حتی کد بنویسد. از یادگیری عمیق و پردازش زبان طبیعی برای درک سؤالات کاربر و ارائه نتایج مرتبط و دقیق استفاده می کند. یوچت به طور مداوم بر اساس بازخورد کاربران خود بهبود می یابد و با آخرین اخبار و اطلاعات به روز می ماند.

ویژگی های YouChat:

  • یوچت یک موتور جستجوی محاوره ای است که به کاربران امکان می دهد جستجوهای آنلاین را به شیوه ای طبیعی تر و محاوره ای انجام دهند.
  • می تواند به سوالات کلی پاسخ دهد، چیزها را توضیح دهد، ایده هایی را پیشنهاد کند، ترجمه کند، متن را خلاصه کند، ایمیل بنویسد، و حتی کد بنویسد.
  • از یادگیری عمیق و پردازش زبان طبیعی برای درک سؤالات کاربر و ارائه نتایج مرتبط و دقیق استفاده می کند.
  • با آخرین اخبار و اطلاعات به روز می ماند.
  • بدون نیاز به جستجوی اطلاعات مرتبط از سوی کاربران، پاسخ‌های سریع و مستقیم به پرسش‌ها ارائه می‌دهد.
  • بر اساس بازخورد کاربر، دائماً خود بهبود می یابد.

قیمت YouChat

نسخه فعلی YouChat به صورت رایگان در دسترس است زیرا هنوز در نسخه بتا است. هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی به عنوان یک محصول پولی عرضه می شود یا چه برنامه های قیمتی ممکن است در آینده ارائه شود، وجود ندارد.

جایگزین های ChatGPT از Google

در اینجا برخی از بهترین جایگزین های ChatGPT راه اندازی شده توسط Google آورده شده است که اکثر آنها در مرحله آزمایش یا تحقیق هستند:

Bard (بارد)

بهترین چت بات هوش مصنوعی برای کمک به نوشتن

Bard، مشابه ChatGPT، آخرین چت بات گوگل با هوش مصنوعی است که از پلتفرم پیشرفته هوش مصنوعی LaMDA خود استفاده می کند. این سرویس هوش مصنوعی مکالمه آزمایشی پتانسیل تأثیرگذاری قابل توجهی بر حوزه هوش مصنوعی دارد و می تواند به عنوان جایگزینی برای ChatGPT استفاده شود.

با ادغام LaMDA، قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی Bard AI متحول شده است و آن را قادر می‌سازد تا بهتر درک کند و پاسخ‌های دقیقی به ورودی‌های کاربر ارائه دهد. بعلاوه، این محدودیت اتکای صرف به داده های یک سال خاص را از بین می برد.

ویژگی های Google Bard:

  • دانش آن محدود به سال یا چارچوب زمانی خاصی نیست.
  • جدیدترین پروژه چت بات هوش مصنوعی مکالمه گوگل، معروف به Bard، همچنین قادر به خلاصه کردن متن است.
  • هوش مصنوعی Bard به قابلیت‌های پیشرفته LaMDA برای ایجاد پاسخ‌های با کیفیت بالا به درخواست‌های کاربران متکی است.
  • سیستم هوش مصنوعی اطلاعات را از ورودی های کاربر و منابع آنلاین جمع آوری می کند.
  • بازخورد برای تقویت سیستم هوش مصنوعی در آینده جمع آوری می شود.

Google Bard در مقابل ChatGPT

  • Google Bard AI توانایی ارائه پاسخ های بلادرنگ به سوالات را دارد، در حالی که پاسخ های ChatGPT محدود به اطلاعات موجود تا سال ۲۰۲۱ است.
  • برای دسترسی به نتایج جستجوی معمولی با Google Bard، یک تغییر جزئی در تنظیمات Google مورد نیاز است، در حالی که ChatGPT تنها پاسخ‌های مبتنی بر متن را ارائه می‌دهد.
  • Google Bard از فناوری LaMDA استفاده می کند، در حالی که ChatGPT بر اساس معماری GPT است. علاوه بر این، ChatGPT دارای آشکارساز سرقت ادبی خود به نام AI Text Classifier است که هنوز در Google Bard موجود نیست.
  • در حال حاضر، Google Bard AI کاملا رایگان است، در حالی که OpenAI اخیرا ChatGPT Plus را به عنوان یک طرح پولی معرفی کرده است.
  • چت بات های عملیاتی مانند LaMDA و ChatGPT هزینه‌های بیشتری نسبت به نرم‌افزارهای معمولی دارند، اما استفاده Bard از نسخه سبک‌تر LaMDA هزینه‌های عملیاتی کمتری را ممکن می‌سازد.

قیمت Google Bard

قیمت این پروژه آزمایشی هنوز توسط گوگل اعلام نشده است.

Socratic by Google (سقراط از گوگل)

بهترین چت بات هوش مصنوعی برای کودکان و دانش آموزان

اگر احساس می کنید گیر کرده اید، Socratic می تواند کمک کند! این برنامه آموزشی که توسط هوش مصنوعی گوگل هدایت می شود، به درک درس دبیرستان و دانشگاه کمک می کند. می‌توانید سؤالی از Socratic بپرسید و برنامه مناسب‌ترین منابع آنلاین را برای درک مفاهیم برای شما پیدا می‌کند. سقراط با اکثر دروس دبیرستان سازگار است.

ویژگی های Socratic:

  • برای همه موضوعات کار می کند: Socratic برای حمایت از علوم، ریاضی، ادبیات، مطالعات اجتماعی و موارد دیگر ساخته شده است.
  • ساخته شده برای یادگیری: با کمک معلمان، Socratic توضیحات بصری مفاهیم مهم در هر موضوع را برای شما به ارمغان می آورد.
  • ارائه شده توسط Google AI: سقراط با استفاده از تشخیص متن و گفتار، برنامه مرتبط ترین منابع یادگیری را برای شما نشان می دهد.
  • پاسخ های گرافیکی: پاسخ ها شامل گرافیک برای کمک به درک بهتر است
  • Android & IOS: این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS برای دانلود در دسترس است.

قیمت Socratic

برای فرزند اول، Socrates با ۴٫۹۹ دلار در ماه، با ۵۰٪ تخفیف برای هر فرزند اضافی قابل دریافت است. مدارس می توانند با ۹۹ دلار در هر سال تحصیلی مشترک شوند یا فقط ۹۹ دلار در ماه برای کل موسسه بپردازند.

جایگزین های ChatGPT از مایکروسافت

مایکروسافت، مثل گوگل، چندین مدل مجهز به هوش مصنوعی را برای هوش مصنوعی مکالمه آزمایش کرده است. در زیر برخی از پلتفرم های توسعه یافته توسط مایکروسافت که به شدت با ChatGPT رقابت می کنند آورده شده است:

Bing AI (هوش مصنوعی بینگ)

بهترین چت بات هوش مصنوعی برای استفاده از موتورهای جستجو

مایکروسافت نسخه ارتقا یافته Bing را در ماه فوریه معرفی کرد که از GPT-4، آخرین نسخه سیستم‌های مدل زبان OpenAI استفاده می‌کند. این به روز رسانی قابلیت ها و قابلیت اطمینان فناوری هوش مصنوعی بینگ را به میزان قابل توجهی افزایش داده است و می تواند به عنوان جایگزینی برای ChatGPT استفاده شود.

این موتور جستجوی اصلاح‌شده اکنون با نام Bing AI شناخته می‌شود و برای ارائه سرعت، دقت و کارایی استثنایی با استفاده از آخرین پیشرفت‌ها و آموخته‌های کلیدی از پیشینیان خود طراحی شده است. در حال حاضر، Microsoft در حال آزمایش چت بات Bing با عموم است و تنها در یک پیش نمایش محدود در دسترس است.

علاوه بر موتور جستجوی ارتقا یافته، مایکروسافت همچنین مرورگر Edge خود را با قابلیت‌های جدید تقویت‌شده با هوش مصنوعی مانند «چت» و «نوشتن» معرفی کرده است. این یک مزیت اضافی برای ابزار موجود بینگ است. علاوه بر این، اخیراً مایکروسافت برنامه های موبایل Bing و Edge را نیز برای کاربران اندروید و iOS راه اندازی کرده است.

ویژگی های Bing AI:

  • استفاده از GPT-4
  • دسترسی به اینترنت دارد و مانند یک موتور جستجو عمل می کند و اطلاعات رویدادهای جاری را ارائه می دهد.
  • قیمت: رایگان
  • قابلیت های پیشرفته آن را قادر می سازد تا به سرعت پرس و جوهای پیچیده را پردازش کند و اطلاعات را سریعتر بازیابی کند.
  • اگر Bing مبتنی بر ChatGPT نتواند پاسخی مستقیم به یک پرس و جو ارائه کند، مجموعه ای از نتایج مرتبط را ارائه می دهد.
  • بینگ به کاربران اجازه می‌دهد تا با حداکثر ۱۰۰۰ کلمه سؤال بپرسند و پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت کنند.

قیمت Bing AI

هیچ هزینه اولیه ای وجود ندارد و شما فقط برای آنچه استفاده می کنید پرداخت می کنید. ۱۰۰۰ تراکنش رایگان در ماه.

کدام جایگزین چت جی پی تی برای شما مناسب است؟

اگرچه ما طرفدار چت جی پی تی هستیم، اما ممکن است نیازهای شما بسیار تخصصی باشد و نیازهای خاصی داشته باشید. اگر به طور مداوم به یک چت بات هوش مصنوعی قابل اعتماد نیاز دارید، جایگزین های چت جی پی تی که در این مقاله معرفی کرده ایم ممکن است برای شما مناسب تر باشند.

چت بات هوش مصنوعی با عملکرد برتر طیف متنوعی از مهارت‌های فراتر از نوشتن، مانند کدنویسی، توانایی‌های مکالمه و حل معادلات ریاضی را ارائه می‌دهد و برای استفاده عمومی رایگان است. ChatGPT
یک چت بات با هوش مصنوعی که در تامین نیازهای تولیدکنندگان محتوای خبری عالی است. آخرین اخبار و داستان های مربوط به رویدادهای جاری را ارائه می دهد و ویژگی های اضافی مانند دیکته صوتی، تولید تصویر هوش مصنوعی و موارد دیگر را ارائه می دهد که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. Chatsonic

این چت بات هوش مصنوعی یک سرمایه گذاری عالی برای مشاغل و بازاریابان است زیرا بیش از ۵۰ الگوی نوشتاری متنوع، عملکردهای کپی برداری و بررسی سرقت ادبی را ارائه می دهد که ارزش پرداخت هزینه ماهانه را دارد.

Jasper
جایگزینی آسان برای ChatGPT که همیشه در دسترس است، اطلاعات را از Google منبع می‌گیرد و بدون هیچ هزینه‌ای ارائه می‌شود، و آن را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که به تجربه‌ای مانند ChatGPT بدون هیچ گونه بلوک ظرفیت خسته‌کننده نیاز دارند. YouChat
یک چت بات هوش مصنوعی متمرکز بر نوشتار که توصیه‌های شخصی‌سازی شده برای نوشتن را ارائه می‌کند و محتوا را برای اسناد نوشتاری مختلف مانند مقاله‌ها، رزومه‌ها، نامه‌های پوششی و سایر مطالب بدون هیچ هزینه‌ای ایجاد می‌کند. Google Bard
بهترین چت بات هوش مصنوعی برای کودکان و دانش آموزان، دارای گرافیک آموزشی جذاب و عملکرد برگه اسکن متمایز که پاسخ های متناسب را تولید می کند. این به عنوان یک کمک ارزشمند برای جوانان برای درک مفاهیمی که در مدرسه مطالعه می کنند عمل می کند. Socratic by Google
یک چت بات هوش مصنوعی رایگان و کاربرپسند که به عنوان یک موتور جستجو عمل می کند و اطلاعات جاری و قابل اعتماد را در مورد رویدادهای جاری به همراه پیوندهای منبع ارائه می دهد. Microsoft Bing AI

 

اینها بهترین جایگزین های ChatGPT هستند و هر کدام از آنها ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند. این مهم است که کمی تحقیق کنید و چندین گزینه را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای نیازهای شما بهترین کار را دارد.

منبع: zeball

5/5 - (6 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.