غیرفعال کردن شکلک ها در وردپرس با Disable Emojis

با سلام خدمت دوستان عزیز وردپرسی!

اگر از دنبال کنندگان همیشگی دکتر وردپرس بوده باشید در مطالب پیشین به نحوه فعالسازی و افزودن شکلک یا همان Emoji ها در وردپرس پرداختم، حال در این آموزش بنا به گزارش‌هایی که چندی پیش برای نسخه ۴٫۲ وردپرس مبنی بر عدم نمایش برخی شکلک ها در وردپرس ارسال شده بود تصمیم گرفتم تا افزونه ای برای غیرفعال کردن شکلک در وردپرس معرفی کنم، چرا که ممکن است به دلیل ایجاد تداخل با استفاده از افزونه‌ای خاص وردپرس خود را به روز نکرده باشید.

غیرفعال کردن شکلک در وردپرس

disable-emojis
غیرفعال کردن شکلک

افزونه ای که قصد معرفی آن را دارم با نام Disable Emojis در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۴۰٫۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۵ را ازآن خود نماید.

پس از نصب و فعال سازی این افزونه از آنجایی که شکلک‌ها با کدهایی نظیر :) ، :-D و.. در وردپرس نمایش داده می‌شوند به راحتی میتوان نمایش آنها را غیرفعال نمود. این افزونه دارای پنل تنظیمات خاصی نمیباشد و پس از نصب و فعال کردن آن به صورت خودکار شکلک ها در وردپرس نمایش داده نخواهند شد.

نمایش شکلک های یاهو در وردپرس

classic-smilies

همانطور که اشاره کردیم نمایش شکلک ها در وردپرس در نسخه ۴٫۲ با ختلالی مواجه بوده که این قابلیت برای شکلک های ویژه ای بوده است، اما اگر دوست ندارید تا به طور کلی شکلک ها را کنار بگذارید پیشنهاد میکنم با نصب این افزونه نمایش شکلک ها در وردپرس را به صورت کلاسیک و یا بهتر بگوییم ساختاری مشابه یاهو مسنجر فعال سازی کنید تا ضمن ایجاد یک حس نوستالژیک در بین کاربران امکان استفاده از شکلک را نیز از دست ندهید.

این افزونه با نام Classic Smilies در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تا به امروز توانسته است تا بیش از ۱٫۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴٫۹ را در مخزن وردپرس ازآن خود نماید.

شاد باشید :)

امتیاز شما برای این مقاله
لینک های ضمیمه دانلود افزونه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.