معرفی بهترین افزونه سوالات متداول وردپرس در سال ۲۰۲۴

افزونه سوالات متداول در وردپرس

سوالات متداول یکی از موارد ضروری برای هر سایت به شمار می‌رود و نیاز است در هر سایت وردپرس و غیر وردپرس یک صفحه برای این موضوع ساخته شود. صفحه سوالات متداول یا FAQ یکی از صفحات سایت است که در آن به سوالات پرتکرار که توسط کاربران زیادی پرسیده شده است، پاسخ می‌‌دهید و کاربران یا مشتریان سایت را جهت رسیدن به جواب سوال خود راهنمایی می‌کنید.

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین افزونه سوالات متداول بپردازیم و دلایل نیاز به وجود صفحه سوالات متداول در هر سایت را بررسی کنیم.

افزونه سوالات متداول در وردپرس

چرا به صفحه سوالات متداول نیاز داریم؟

بسیاری از افراد این سوال را می‌پرسند که چرا برای سایت به صفحه سوالات متداول نیاز داریم و باید آن را ایجاد کنیم؟ در ادامه به بررسی دلایل این پرسش می‌پردازیم.

پاسخگویی به سوالات پرتکرار مشتریان: یکی از مهم‌ترین دلایلی که هر سایت نیاز به صفحه سوالات متداول دارد، این هست که بتوانیم به سوالاتی که توسط افراد بیشتری پرسیده شده است به ساده‌ترین شکل پاسخ دهیم.

کاهش حجم تماس‌های تلفنی: با ساخت صفحه سوالات متداول در سایت می‌توانید به صورت آنلاین به سوالات مشتریان پاسخ دهید و تماس‌های تلفنی خود را کاهش دهید و زمان آزاد بیشتری برای انجام سایر کارها داشته باشید.

ارتباط راحت‌تر با کاربران: با ایجاد صفحه سوالات متداول در سایت، کاربران سایت شما راحت‌تر می‌توانند به پاسخ سوالات خود دسترسی داشته باشند و بهتر تصمیم بگیرند از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. در سایت‌های بزرگ مثل دیجی کالا نیز صفحه سوالات متداول وجود دارد که برای راهنمایی مشتریان استفاده می‌شود.

راهنمایی مشتریان: در صفحه سوالات متداول شما بهتر می‌توانید مشتریان خود را برای حل مشکلات احتمالی راهنمایی کنید، زیرا امکان استفاده از فایل‌های تصویری و ویدیویی وجود دارد.

بهترین افزونه سوالات متداول در وردپرس

افزونه‌های زیادی برای ساخت سوالات متداول در وردپرس وجود دارد که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید صفحه سوالات متداول را در وردپرس ایجاد کنید. افزونه پارس آکاردئون یکی از بهترین افزونه‌های موجود در وردپرس است که با استفاده از آن می‌توانید برای سایت خود سوالات متداول ایجاد کنید. در ادامه به معرفی افزونه پارس آکاردئون و ویژگی‌های آن می‌پردازیم و با آن آشنا می‌شویم.

پارس آکاردئون - افزونه سوالات متداول

پارس آکاردئون، افزونه سوالات متداول وردپرس

پارس آکاردئون، یک افزونه‌ کاربردی و حرفه‌ای است که توسط مهارت وب تولید و توسعه داده شده است و برای ساخت سوالات متداول، آکاردئون و FAQ در وردپرس استفاده می‌شود.

امکانات و ویژگی‌های افزونه پارس آکاردئون

کدنویسی بهینه و استاندارد: افزونه پارس آکاردئون به صورت بهینه و استاندارد کدنویسی شده است که به راحتی می‌توانید از این افزونه در انواع سایت‌های وردپرسی استفاده کنید.

تنظیمات پیشرفته و گسترده: پارس آکاردئون دارای تنظیمات متنوع است که به کمک آن می‌توانید سوالات متداول موردنظر خود را به صورت زیبا و حرفه‌ای با طرح‌های مختلف بسازید.

پشتیبانی از زبان فارسی و انگلیسی: افزونه پارس آکاردئون از زبان فارسی و انگلیسی به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از این افزونه برای سایت‌های وردپرس ایرانی و خارجی استفاده کنید.

پشتیبانی از اسکیما: افزونه پارس آکاردئون از اسکیما موتورهای جستجو پشتیبانی می‌کند و با ساخت آکاردئون در سایت خود می‌توانید آن را در موتورهای جستجو به کاربران نمایش دهید.

پشتیبانی از گوگل فونت: افزونه پارس آکاردئون از فونت‌های موجود در گوگل فونت پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از فونت‌های معروف و محبوب فارسی و انگلیسی در این افزونه استفاده کنید.

قابلیت جستجو: در این افزونه امکان جستجو در میان سوالات متداول وجود دارد و کاربران می‌توانند جهت دسترسی سریع‌تر به سوال موردنظر خود، موردنظر خود آن را جستجو کنند و به پاسخ آن سوال دست یابند.

سازگار با انواع قالب‌های وردپرس: افزونه پارس آکاردئون با انواع قالب‌ها سازگار است و شما می‌توانید از این افزونه روی تمامی قالب‌های استاندارد در وردپرس استفاده کنید.

سایر امکانات افزونه پارس آکاردئون

  • امکان نمایش محتوای آیتم‌های آکاردئون همراه با انیمیشن از بین بیش از ۳۰ انیمیشن مختلف
  • امکان قرار دادن محتوای دلخواه همانند تصویر و ویدئو در محتوای آیتم‌های آکاردئون
  • امکان اعمال رنگبندی دلخواه روی بخش های مختلف آکاردئون‌ها
  • امکان تغییر تایپوگرافی بخش‌های مختلف آکاردئون‌ها از قبیل اندازه فونت، ارتفاع خط، فاصله حروف و…
  • امکان تغییر مقادیر ظاهری آیتم‌های آکاردئون از قبیل پدینگ، فاصله بین آیتم‌ها و…
  • امکان تغییر زمان باز/بسته شدن آکاردئون‌ها
  • امکان فعال کردن قابلیت باز کردن چندین آیتم به صورت همزمان
  • امکان تنظیم آیکون سفارشی باز/بسته کردن از بین آیکون‌های کتابخانه FontAwesome 5
  • امکان انتخاب تگ H دلخواه برای عنوان آیتم‌های آکاردئون
  • امکان تغییر محل آیکون باز/بسته کردن آکاردئون
  • امکان تنظیم رنگ و تصویر پس‌زمینه برای بخش نگهدارنده آیتم‌های آکاردئون
  • امکان تنظیم ارتفاع دلخواه برای محتوای آیتم‌های آکاردئون

جمع‌بندی و صحبت پایانی

در این مقاله سعی کردیم دلایل لازم برای ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس را توضیح دهیم و بهترین افزونه سوالات متداول در وردپرس را خدمت شما معرفی کنیم. صفحه سوالات متداول نیاز هر سایت بوده و پیشنهاد می‌کنیم جهت راهنمایی بهتر مشتریان خود، این صفحه را در سایت ایجاد کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.