کسب درامد اینترنتی از اتوکد

کسب درامد اینترنتی از اتوکد : اولین سوالی که داریم این است که آیا می توان از اتوکد کسب درآمد کرد و از طریق اینترنت و بدون حضور در دفتر ها و شرکت های مربوط و با آموزش اتوکد و یادگیری کامل آن به درآمد رسید ؟ ما در این بخش به این موضوع پرداختیم.

آشنایی با نرم افزار اتوکد

قبل از آنکه بخواهیم بگوییم که آیا می‌توان از اینترنت و به صورت غیر حضوری از نرم افزار اتوکد کسب درآمد کرد لازم است تا در ابتدا بدانیم که خود نرم افزار اتوکد چیست و چه کاربردی دارد و در چه مواردی از آن می توان استفاده کرد؟به زبان مهندس وحید صلاحی اتوکد ، مادرهمه نرم‌افزار ها در رشته‌ معماری است. اتوکد که قدرتمندترین نرم افزار رشته معماری بوده در سال ۱۹۸۲ به دنیای معماری معرفی شد و میشه گفت قدیمی‌ترین نرم‌افزار این رشته هم هست.

نکته ای که دارد این است که آموزش اتوکد خیلی راحته ، دیدنش خیلی سریع اتفاق می‌افتد و جالب تر اینکه این برنامه فقط برای رشته معماری کاربرد ندارد بلکه برق ، مکانیک ، سازه ، شهرسازی و غیره نیز کاربرد دارد. همچنین لازم است تا برخی از ویژگی های این نرم افزار را برای شما شرح دهیم:

  • دارای محیط ساده
  • ابزار های گوناگون مطابق با هر نیازی
  • قابلیت ترسیم انواع طرح های دو بعدی و سه بعدی
  • انعطاف پذیری بالای محیط کاربری
  • مجهز به ابزارهای قدرتمند طراحی
  • امکان طراحی سه بعدی و طراحی دو بعدی
  • امکان مستند سازی ایده های خلاقانه
  • دارای میانبرهای کاربردی
  • دارای منوی مرورگر
  • امکان برنامه نویسی برای کاربردهای خاص
  • اشتراک گذاری طرح‌ها با کیفیت بالا و حجم پایین
  • امکان انتقال تنظیمات برنامه بین کامپیوترها
  • کیفیت بالا در پردازش و چاپ طراحی‌ها
  • قوی ترین برنامه نقشه کشی ساختمان
  • دقت بالا در اشتراک گذاری نقشه ها
  • سرعت بالا در نقشه کشی ساختمان
  • امکان تحقق ایده ها و تصورات ۳ بعدی

 

یادگیری اتوکد

حال که با این نرم‌افزار آشنا شدید و متوجه شد که در بسیاری از رشته ها مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد دارد حالا در گام دوم لازم است تا از یک منبع و مرجع معتبر به یادگیری و آموزش اتوکد بپردازید در حال حاضر وب سایت ها و پکیج های مختلفی در زمینه فروش پکیج آموزش اتوکد طراحی شده اند اما می توان به برخی از آنها همچون وب سایت www.vahidsalahi.ir  اشاره کرد که در حال حاضر توانسته پکیج کاملی ارائه داده و راه های کسب درآمد از آن را به شما توضیح دهد.

 

چگونه از اتوکد کسب درآمد کنم

حالا که با این نرم افزار آشنا شدید و سپس پس به یادگیری کامل آن پرداخت اید حالا نوبت آن است که به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می توان از اینترنت و با استفاده از اتوکد کسب درآمد کرد

۱- کسب درآمد از اتوکد از طریق وب سایت وحید صلاحی

اولین روش و راه برای کسب درآمد اینترنتی پس از یادگیری کامل اتوکد ارتباط با کارشناسان وب سایت وحید صلاحی میباشد . شما بعد از آن که به یادگیری و آموزش کامل این نرم افزار پرداختید می توانید با ارتباط گرفتن از طریق کارشناسان تیم صلاحی دیزاین پروژه هایی را به صورت کارآموزی و یا پروژه های کاری را دریافت کرده و از این گروه پس از انجام آن جایزه و یا حقوق آن را دریافت کنید

 

۲-کسب درآمد از اتوکد از طریق شبکه های اجتماعی

دومین روش کسب درآمد اینترنتی از اتوکد راه اندازی صفحات مرتبط در شبکه های اجتماعی می باشد که البته فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً اینستاگرام و همچنین دریافت پروژه به این راحتی ها هم نیست که لازم است آموزش‌هایی را در این زمینه دریافت کنید که شما بعد از تهیه دوره های مشابه و همچنین مشاوره هایی که از گروه صلاحی دیزاین دریافت می کنید میتوانید به راحتی از طریق شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً اینستاگرام به کسب درآمد بپردازید به عنوان مثال می‌توانید پیج اینستاگرام مهندس وحید صلاحی به آدرس زیر را فالو کرده تا با نحوه کار آشنا شوید.

https://www.instagram.com/vahid_salahi13

 

۳-کسب درآمد از طریق سایت های فریلنسری

همان گونه که می دانیم امروزه وب سایت های ایرانی و خارجی زیادی طراحی شده اند که با عنوان واسطه گری بسیاری از کارفرماها و مجری ها را به هم ارتباط دادند به عنوان مثال وب سایت پونیشا سایتی است که شما هم به عنوان مجری می توانید در آن پروژه هایی را دریافت کنید و هم به عنوان کارفرما می توانید در آن درخواست اجرای پروژه را دهید. فعالیت در این وب سایت های فریلنسری و نوع ارتباط با کارفرماها ، نوع قیمت‌گذاری و نوع توضیحات همگی نیاز به تجربه و مهارت های دارد که این مورد را هم ما در این دوره به طور کامل پوشش داده‌ایم بنابراین شما می توانید به راحتی بعد از یادگیری این نرم افزار با مشاوره های ما و از طریق این وب سایت های فریلنسری پروژه های خوبی را دریافت کنید.

 

۴-کسب درآمد از روش های دیگر

کسب درآمد اینترنتی از اتوکد به روشهای مختلف امکان پذیر است که سه مورد از آنها را در بالا شاره کردیم و موارد دیگر شامل کسب درآمد دلاری از وب سایتهای خارجی ، کسب درآمد از طریق تشکیل تیم ، کسب درآمد اینترنتی اتوکد از طریق فروش فایل ها و غیره می باشد که همگی آنها روشهایی هستند برای اینکه به درآمد خوبی فقط از طریق یک نرم افزار اتوکد که یادگیری آن بسیار راحت و کم هزینه است ، برسید.

نرم افزار اتوکد

 سخن آخر

در پایان لازم است بار دیگر این نکته را بگوییم که کسب درآمد اینترنتی از اتوکد این روزها بسیار ساده است و شما می توانید با بیش از پنج روش مختلف از این نرم‌افزار قدرتمند درآمد ریالی و دلاری داشته باشید.توجه کنید که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین رشد وب سایت‌ها و تیم‌های استارتاپی خدمات اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی و همچنین انجام بسیاری از پروژه ها در این فضا بسیار راحت شده است. بنابراین با یادگیری و آموزش این نرم‌افزارمعماری نگران کسب درآمد از آن در این فضا نباشید.هم چنین میتوانید جهت دریافت بهترین مقالات وارد لینک آموزش معماری شوید تا جدید ترین متدهای کسب درآمد در رشته معماری را از طریق اینترنت را یاد بگیرید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.