کسب درآمد دلاری با سایت زبان ویدیو

شاید بتازگی وارد دنیای وردپرس شده‌اید و یا در آن خبره هستید اما درآمد مناسبی ندارید. آیا می‌دانستید بزرگترین فرصت‌های شغلی در کسب و کارهای خارجی برای cms وردپرس وجود دارد؟ اگر دوست دارید پروژه‌‌های خارجی بگیرید و درآمد دلاری داشته باشید باید انگلیسی‌تان را تقویت کنید. در این نوشته وبسایتی را برای تقویت آنلاین زبان انگلیسی معرفی خواهیم کرد که خیلی راحت و در خانه می‌توانید مهارت‌های مختلف انگلیسی را با آن تقویت کنید.

مقدمه

مطمئنا با داشتن مهارت بالا در زبان انگلیسی فرصت‌های شغلی خیلی بهتر و جذاب‌تری سر راهتان قرار خواهد گرفت. اگر دوست دارید درآمد دلاری در داخل ایران داشته باشید بایستی زبان خود را قوی کنید تا بتوانید پروژه‌های دلاری بگیرید. یکی از راه‌های تقویت انگلیسی تماشای ویدئوهای آموزشی است که در این مطلب به معرفی تنها پلتفرم تخصصی اشتراک ویدیو زبان انگلیسی در ایران خواهیم پرداخت.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی با ZabanVideo.com

پلتفرم آموزش آنلاین زبان انگلیسی زبان ویدیو از سال ۹۹ با هدف ارائه آموزش‌هایی ناب ویدیویی به زبان آموزان ایرانی راه اندازی شد. در واقع زبان ویدیو، یک پلتفرم اشتراک ویدیویی همانند آپارات و تماشا است با این تفاوت که در اینجا فقط ویدیوهای آموزش زبان منتشر می‌شود. آموزش‌هایی که در این پلتفرم منتشر می‌شوند چندین مزیت عالی دارند که در ادامه چند مورد را ذکر خواهیم کرد.

مزیت اول: رایگان بودن

بیش از ۹۵ درصد آموزش‌هایی که در این سایت منتشر می‌شوند رایگان هستند و می‌توانید آنها را بصورت آنلاین تماشا کنید.

مزیت دوم: آموزش تمامی مهارت‌های زبان انگلیسی

شاید یکی از مهمترین مزیت‌های این پلتفرم یادگیری انگلیسی این باشد که برای تمامی مهارت‌های زبان از جمله گرامر، واژگان، لیسنینگ، درک متن، رایتینگ و… آموزش منتشر می‌شود.

مزیت سوم: داشتن زیرنویس

تمامی ویدیوهای سایت ZabanVideo دارای زیرنویس انگلیسی و یا فارسی هستند. بنابراین اگر در اوایل یادگیری هستید نگران نباشید می‌توانید با استفاده از زیرنویس‌ها آموزش‌ها را متوجه شوید.

مزیت چهارم: کیفیت بالای ویدیوها

ویدئوهایی که در سایت منتشر می‌شوند کیفیت بالایی دارند و معمولا HD هستند.

مزیت پنجم: اینترنت نیم بها

شاید این روزها با افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی، نگرانی خیلی از افراد کنترل مصرف آن باشد. از آنجا که وبسایت Zabanvideo.com بر روی سرورهای ایرانی میزبانی می‌شود، مصرف اینترنت شما برای تماشای ویدیوها نیم بها می‌باشد.

مزیت ششم: موضوعات‌ متنوع

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این سایت آموزش در قالب موضوعات متنوع است. برخی از این دسته‌بندی‌ها عبارتند از:

  • آموزش زبان ویژه آیلتس
  • آموزش زبان ویژه تافل
  • آموزش زبان با مسابقات فوتبال
  • آموزش انگلیسی با سخنرانی
  • آموزش انگلیسی با اخبار
  • مجموعه TED Talks
  • یادگیری انگلیسی با فیلم
  • یادگیری انگلیسی با پادکست
  • و ده‌ها موضوع دیگر

اینستانگلیش

یک بخش جذابی که در این پلتفرم وجود دارد، اینستانگلیش است. در این بخش بهترین و جذاب‌ترین ویدیوهای آموزش زبان انگلیسی به زبان فارسی که توسط مدرسین اینستاگرامی کار شده‌اند، منتشر می‌شود. شاید خیلی پیج‌های مختلفی در زمینه آموزش زبان در اینستاگرام فعالیت داشته باشند و ندانید کدامیک بهترین هستند و یا پیج‌های زیادی را دنبال کنید و آموزش‌های آنها در میان پیام‌هایتان گم شوند. بهتر است از اینستانگلیش زبان ویدیو استفاده کنید.

چرا باید از سایت ZabanVideo برای یادگیری انگلیسی استفاده کنید

شاید با خودتان بگویید چرا باید از سایت زبان ویدیو برای یادگیری زبان استفاده کنم؟ دلیل اصلی این است که این پلتفرم هر آنچه برای یادگیری نیاز دارید را بصورت یکجا گردآوری می‌کند و در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین نیازی نیست وقت خود را برای پیدا کردن آموزش مناسب و کامل هدر دهید. بهترین آموزش‌ها را بدون هیچ دردسری در اینجا پیدا کنید.

سخن پایانی

از این پس حتما یک زمان مشخص را برای تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی در برنامه ریزی روزانه‌تان اختصاص دهید. قطعا وبسایت زبان ویدیو می‌تواند یک مرجع و منبع کامل برای یادگیری باشد و سعی کنید هر روز به آن سر بزنید و از محتواهای رایگان آن استفاده کنید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.