فرصت های کسب درآمد برای استارت آپ ها در اینستاگرام

در ایران برای کسب و کارها دو شبکه اجتماعی مطرح برای کسب درامد وجود دارد : اینستاگرام و تلگرام
تلگرام همیشه بستری برای کسب و کار های غیرقانونی و پست های دروغ بوده و به طور کلی فضای غیر قابل اعتمادی دارد و به کسب و کارهای داخل تلگرام کمتر میشه اعتماد کرد در حال حاضر هم که فیلتر شده است .
اما اینستاگرام از همان اول فضای محبوب تری بوده و برای خیلی از آدم هایی که شغل ندارند و هزینه ی زندگی بالایی دارند فضای مناسبی است که می تونند درآمد خوبی داشته باشند و امثال کسانی که از این شبکه ی اجتماعی درآمد دارند زیاد است. اشخاصی هستند که فالورهای زیادی دارند و برای ارسال هر پست تبلیغاتی بین ۵۰۰ هزار تومان تا چند ده میلیون دریافت میکنند ، که به این اشخاص اینفلوانسر می گویند.


افرادی مثل مستر تیستر و صدف بیوتی و… با استفاده از الگوریتم های اینستاگرام و اصول تولید محتوا توانستند رشد خوبی در این چند سال داشته باشند و نمونه های موفق اینفلوئنسر های ایرانی هستند. شاید شما هم دوست داشته باشید در اینستاگرام درامد های زیادی بدست بیاورید و خوب این امر کاملا شدنی است و نمونه های موفق زیادی در این ضمینه وجود دارند، مستر آموز یک دوره ی آموزشی دارد که به شما آموزش می دهد چگونه با استفاده از الگوریتم های اینستاگرام وارد اکسپلور شوید و در نتیجه بازدیدهای زیادی در اینستاگرام به دست آورید.

نمونه ی دیگری از کسب درآمد در اینستاگرام کسب و کارهای کوچکی هستند که یا مغازه دارند یا فروشگاه اینترنتی هستند که با داشتن ۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فالور می توانند جامعه ی هدف خودشون رو جمع کنند و به صورت دائمی با آن ها ارتباط داشته باشند و محصولات جدید خودشون رو به آن ها معرفی کنند.

فروشگاه اینترنتی دوربین شاپ مرجع خرید دوربین عکاسی

یک نمونه از این فروشگاه ها فروشگاه دوربین شاپ است که دوربین های کنون ، نیکون ، چاپ فوری و … می فروشد و با استفاده از همین روش حداقل روزی چند دوربین فروش می رساند و به عنوان یک کسب و کار  به خوبی توانسته با داشتن تعداد فالوئر کم ولی پیج های متعدد با موضوعیت خاص (برای هر نوع محصول پیج خاص خود را ایجاد کرده است )  مخاطبان و خریداران خود را جمع کند و جامعه کوچکی که وفادار هستند بسازد.

فروشگاه اینترنتی کتاب استور خرید کتاب کنکور و کمک درسی مهروماه و خیلی سبز

نمونه ی دیگر فروشگاه کتاب استور است که کتاب های کمک درسی و کتاب های کنکور شامل کتاب های گاج ، مبتکران، خیلی سبز، مهروماه ، تخته سیاه و … می فروشد و توانسته دانش آموزان رو در یک جا جمع کنه و کتاب هایی که تازه چاپ می شوند رو معرفی کند و دانش آموزان بتوانند کتاب های جدید رو خریداری کنند.

امتیاز شما برای این مقاله
1 نظر
  1. مستر می گوید

    ممنون که مارو معرفی کردید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.