کسب درآمد از طراحی گرافیک به صورت دلاری – ۱۰۰% تضمینی

طبق آمار، بیشتر از ۳۰ درصد طراحان گرافیک حتی یک بار هم با نرم افزار ایندیزاین کار نکرده اند! اما دقیقا موضوع قابل توجه این است که ایندیزاین برخلاف اینکه کمتر دیده شده، توانایی پولسازی بسیار زیادی هم دارد! در این مقاله، شما را با نرم افزار فوق العاده ایندیزاین indesign آشنا می کنیم و طریق کسب درآمد دلاری از این نرم افزار فوق العاده پولساز را به شما می گوییم.

نرم افزار ایندیزاین چیست؟

نرم افزار ایندیزاین یکی از نرم افزارهای مجموعه محبوب شرکت ادوبی adobe است که وظیفه صفحه آرایی را در این خانواده به عهده گرفته است. این نرم افزار بهترین نرم افزار نشر رومیزی در دنیاست. در هر شرایطی اگر قصد کار با متن را دارید ایندیزاین بهترین و سریع ترین گزینه ممکن است! اگر با نرم افزار فتوشاپ آشنا باشید تصور صفحه آرایی کتاب ۳۰۰ صفحه ای برایتان کابوس خواهد بود! اما در ایندیزاین کار با سندهای متنی به بهترین شکل ممکن انجام می شود!

نرم افزار ایندیزاین بهترین نرم افزار موجود برای صفحه آرایی کتاب، صفحه آرایی مجله، روزنامه، بروشور و… است که هر طراح گرافیک حرفه ای باید کار کردن با آن را بلد باشد. نکته مهم این است که تعداد قابل توجهی از طراحان گرافیک حتی آشنایی اولیه با این نرم افزار ندارد؛ چه برسد به اینکه دوره آموزش ایندیزاین را دیده باشند!

کاربردهای نرم افزار ایندیزاین چیست؟

نرم افزار ایندیزاین در نشر رومیزی کاربرد دارد. یعنی هر فایلی که با متن سروکار دارد را طراحی می کند. به طور مثال صفحه آرایی کتاب، صفحه آرایی روزنامه، مجله، بروشور، کاتالوگ، تقویم و… در ایندیزاین انجام می شود. حرفه ای ترین، کامل ترین و سریع ترین نرم افزار کار با متن ایندیزاین است.

ایندیزاین هم درست مثل نرم افزار ایلوستریتور وکتوری است. این یعنی نسبت به فتوشاپ کیفیت خیلی خیلی بهتری را ارائه می دهد. فایل های وکتوری کیفیت فوق العاده بالایی دارند، به طوری که اگر روی یک متن به اندازه ۱۰۰۰ برابر هم زوم (بزرگنمایی) کنید از کیفیت آن کم نمی شود. برای همین است که ایندیزاین بهترین نرم افزار صفحه آرایی شناخته می شود.

نکته قابل توجه این است که نرم افزار indesign با دیگر اعضای این خانواده یعنی فتوشاپ و ایلوستریتور یکپارچه است و جابجا شدن بین این برنامه ها به سادگی هرچه تمام تر قابل انجام است. ایندیزاین در کنار بقیه نرم افزارها مثل فتوشاپ و ایلوستریتور، یعنی یک طراح گرافیک کامل و درست و حسابی! به جرئت میگویم، یک طراح گرافیک بدون ایندیزاین، کامل نیست!

چرا باید آموزش جامع ایندیزاین را ببینیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که به شما ثابت می کند باید ایندیزاین را یاد بگیرید. یادگیری ایندیزاین برای همه افراد ضروری است؛ چرا که ما همیشه در طول روز کارهای زیادی را انجام می دهیم که با نرم افزار ایندیزاین با سرعت چندبرابر قابل انجام هستند. ایجاد و تغییر هر سندی که متن در آن به کار می رود در ایندیزاین با سرعت هرچه تمام تر انجام می شود. طراحان گرافیک بدون ایندیزاین به هیچ وجه نمی توانند سرعت لازم را داشته باشند.

کسب درآمد از ایندیزاین چگونه است؟

ایندیزاین نرم افزار سریعی است. همین سرعت باعث می شود که بتوانید با کمترین کار ممکن درآمد خیلی خوبی را به دست بیاورید. تعرفه صفحه آرایی کتاب در حال حاضر برای هر صفحه چیزی بالای ۵ هزار تومان است. یک صفحه آرا در کُندترین شکل ممکن می تواند روزانه حداقل ۷۰۰ صفحه کتاب را صفحه آرایی کند. حالا حساب و کتابش با خودتان!

استخدام به عنوان صفحه آرا در چاپخانه ها، روزنامه ها، انتشارات و… هم از موقعیت های شغلی محبوب این نرم افزار محسوب می شوند. اما نکته مهم و حیاتی این است که می توان از طریق این نرم افزار درآمدهای دلاری و زیادی را به دست آورد. فقط کافی ست که روش های پروژه گرفتن از سایت های فریلنسری خارجی را یاد بگیرید و با روش های مختلفی بتوانید کارهای گرافیکی آن ها را با این نرم افزار انجام دهید.

کسب درآمد دلاری از گرافیک و ایندیزاین در جلسه آخر دوره آموزش حرفه ای ایندیزاین به صورت کامل بررسی شده و به شما ریز به ریز مراحل کسب درآمد از طریق این نرم افزار را یاد دادیم.

برای یادگیری نرم افزار ایندیزاین باید چکار کنیم؟

مشاهده یک دوره آموزش ایندیزاین خوب و با کیفیت و با پشتیبانی خوب می تواند راهگشای شما برای ورود به بازار کار فوق العاده این نرم افزار باشد. با توجه به شناختی که از دوره های موجود در بازار دارم به جرئت می توانم بگویم که دوره جامع آموزش ایندیزاین آکادمی برتر بهترین و جامع ترین دوره ممکن ایندیزاین در ایران است و البته پشتیبانی بسیار خوبی هم دارد. نکته مهم این است که بدانید مدرس دوره آقای مداحی مدرس ایندیزاین سایت های مختلفی بوده اند که این بار در سایت خودشان تدریس ایندیزاین را انجام داده اند و دوره را منتشر کرده اند.

آموزش ایندیزاین آکادمی برتر کاملا پروژه محور و با سلیقه انجام شده. تمرینات خوبی هم در طول دوره به دانشجویان داده شده تا با استفاده از آنها تسلط خودشان را بر مباحث آموزشی بیشتر کنند و البته نظارت استاد هم بر تمرینات باعث می شود که کار نهایی هرچه بهتر و بهتر شود. این آموزش پر از نکته هایی است که بسیار از مدرسان حتی از وجود آن ها هم مطلع نیستند!

پیش نیاز های آموزش ایندیزاین

آموزش ایندیزاین به خودی خود پیش نیازی ندارد. اما اگر با نرم افزارهای فتوشاپ و ایلوستریتور آشنایی داشته باشید قطعا کار یادگیری این نرم افزار برای شما راحت تر خواهد بود. چرا که این سه نرم افزار از یک خانواده هستند و همین امر باعث می شود که یادگیری ایندیزاین برای شما بسیار راحت تر شود. اما به صورت کلی می توان گفت که پیش نیازی ندارد! همین که بتوانید با کامپیوتر کار کنید کفایت می کند.

مزایای یادگیری ایندیزاین

همانطور که بالاتر هم اشاره کردم ایندیزاین نرم افزار سریعی است. این یعنی می تواند سرعت کارهای شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. همینطور می توان با ایندیزاین سندهای مختلف با کارکرد های مختلفی را طراحی کرد. این تنوع در توانایی های قدرتمند ایندیزاین باعث می شود که شما خیلی از کارها را با سرعت خیلی بیشتری انجام دهید. تصور کنید می خواهید یک بروشور طراحی کنید، شاید این کار در فتوشاپ یک روز کامل وقت ببرد اما در ایندیزاین در نصف روز این کار قابل انجام است!

ایندیزاین چگونه کار می کند؟

ایندیزاین یک نرم افزار وکتوری است. به این شکل که تمامی ترسیمات در این نرم افزار بر پایه معادلات ریاضی هستند. یعنی یک خط که در این نرم افزار کشیده می شود، در واقع نمایانگر یک معادله ریاضی است. به همین ترتیب وقتی روی آن خط بزرگنمایی میکنیم معادله بازنویسی می شود و خط مجدد تولید می شود. همین دلیل آن است که کیفیت اشکال در ایندیزاین اصلا کم نشود. چون هرچقدر هم که زوم کنیم باز هم اشکال مجددا طراحی شده و کیفیت بالایی را به ما می دهند.

در ایندیزاین، ما می توانیم مسترپیج ها را داشته باشیم. به این معنی که یک صفحه طراحی می کنیم وطرح همان را روی هر صفحه ای که دلمان بخواهد با یک کلیک اجرا می کنیم. فرض کنید یک کتاب طراحی می کنید و ۴۰۰ صفحه است. فقط با یک کلیک می توانید خیلی ساده به کل این ۴۰۰ صفحه طرح دلخواه خودتان را اعمال کنید. همچنین اگر دلتان بخواهد این طرح از بعضی صفحات حذف شود خیلی ساده قابل انجام است.

پاراگراف استایل به ما این امکان را می دهد که به متن استایل خاص مدنظرمان را بدهیم، بعد همان استایل را به هر متن دیگری در نرم افزار هم بدهیم و این عمل فقط با یک کلیک قابل انجام است. دقت کنید که همین تکنیک های خیلی ساده هستند که سرعت ایندیزاین را بسیار بالا می برند.

به غیر از ایندیزاین دیگر از چه طریقی می توان کسب درآمد کرد؟

قطعا راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. ولی آن چه که آکادمی برتر به عنوان یک آکادمی آموزش آنلاین در کشور به شما ارائه می دهد آموزش سئو، آموزش تولید محتوا، آموزش فتوشاپ، آموزش طراحی سایت و… است. تمامی آموزش های آکادمی برتر در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند و البته بعضا طراحی گرافیک. سعی کرده ایم که با این آموزش ها به افزایش دانش و مهارت هم وطنان عزیز مان کمک کنیم.

درآخر امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. قطعا کسب درآمد برای همه یک امر ضروری و دلخواه است. تمام تلاش مان در آکادمی برتر این است که بتوانیم در این راه به شما هم وطن عزیز کمک کنیم، خیلی خوشحال می شویم که به وبسایت ما سر بزنید و نظرات ارزشمندتان را در مورد دوره های آموزشی با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.