کاتالوگ روش نوستالژی معرفی محصولات؟

کاتالوگ ها یکی از روش های امروزی است که  در تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است. کاتالوگ ها کتابچه هایی هستند که از ترتیب خاصی که در آن شرکت ها یا موسسات محصولات و خدمات خود را  با چاپ کاتالوگ معرفی می کنند پیروی می کنند.شرکت ها با اعلام محصولات فصل جدید ، تمام محصولاتی که طراحی کرده اند ، کمپین های تخفیف یا تمام خدماتی که از طریق کاتالوگ ارائه می دهند ، سعی در جذب مشتری بالقوه دارند . کاتالوگ های دیجیتال ، که در آن شرکت های پوشاک ، سوپرمارکت ها ، فروشگاه های لوستر ، شرکت های رنگ آمیزی ، شرکت های طراحی داخلی و تقریباً تمام شرکت های دیگر محصولات و خدمات خود را مانند کارت ویزیت تبلیغ می کنند ، از جمله گسترده ترین محصولات تبلیغاتی فردی هستند. آنها جزئی ترین محصولات تبلیغاتی به غیر از ابزار تبلیغات جمعی مانند تبلیغات در روزنامه ها – تلویزیون یا استفاده از بیلبوردها و تهیه کاتالوگ دیجیتال نیاز به توجه دارند.

کاتالوگها در دنیای چاپ دیجیتال با نظم و ترتیب خاصی تهیه می شوند که می توانند با اطلاعات زیاد و تصاویر کمتر و عمدتاً بصری طراحی شوند. در کاتالوگ های تجاری ، اگر قرار است خدمات ارائه شده در آن گنجانده شود ، باید بر اطلاعاتی که ممکن است مشتریان بالقوه را به خود جلب کند و نیازهای آنها را برطرف کند ، تأکید شود و این عبارات باید با مواد بصری پشتیبانی شوند.اهمیت بصری به اندازه اطلاعاتی است که برای تهیه کاتالوگ با وزن محصول داده می شود. از عکسهای قابل توجه محصولات باید استفاده شود و ویژگیهای قابل توجه آنها بدون جزئیات نوشته شود. باید از اطلاعات غیرضروری خودداری کرد و مشتری باید روی محصول متمرکز شود.شما می توانید کاتالوگ را در هر اندازه ای که می خواهید چاپ کنید ، اما به طور کلی از قالب های A4 و A5 استفاده می شود. طرح رنگ در طراحی کاتالوگ باید با زمینه فعالیت و نشان شرکت سازگار باشد. شما قطعاً باید پیش از این نگاهی به نمونه های جلد کاتالوگ داشته باشید . کاور که در کاتالوگ استفاده می شود نیز بسیار متنوع است ، اما در صورت امکان کاغذ روکش دار ترجیح داده می شود. کاتالوگ های کاغذی روکش دار جلوه بصری بهتری دارند و کیفیت و اعتبار را به شرکت می بخشند. هر یک از این ترجیحات عواملی هستند که قیمت کاتالوگ را تعیین می کنند.

از آنجا که هدف در کاتالوگ ها تبدیل مشتری بالقوه به مشتری دائمی است ، تهیه کاتالوگ برای شرکت ها بسیار مهم است. به این ترتیب هم محصولات و خدمات خود را اعلام می کنید و هم شرکت خود را برای کسانی که از شما آگاهی ندارند تبلیغ می کنید.

اگر نمونه های کاتالوگ را بررسی کنید ، خواهید دید که قابل توجه ترین کاتالوگ ها چاپ های با کیفیت هستند که روی کاغذ براق چاپ شده اند. از آنجا که شما می توانید در تبلیغات فردی تنها یکبار به بیشتر مشتریان بالقوه برسید ، باید از این حق استفاده درست کنید. با سیستم سریع ، عملی و قابل اعتماد در پاپخانه ما ، شما طرح خود را بر روی سیستم بارگذاری می کنید و بقیه کارها را ما انجام می دهیم. فهرست شما که با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت تهیه شده است ، پردازش می شود تا به آدرس شما ارسال شود.

اما کاتالوگ چند صفحه ای یکی از موثرترین ابزارهای ارتباطی در دستیابی به مخاطبان هدف است. شرح گسترده ای از محصولات و خدمات شما در کاتالوگ چند صفحه ای ارائه شده است. به همین دلیل ، کاتالوگ این فرصت را فراهم می کنند تا اطلاعات رضایت بخشی را به افراد مخاطب ارائه دهند. یکی از و موثرترین روشهای تبلیغ شرکتها و محصولات ، اعلام خدمات و کمپین ها به توده مردم به ساده ترین راه ، تهیه کاتالوگ است.در نتیجه توسعه و تنوع بخشیدن به فعالیت های تبلیغاتی ، کاتالوگ آنلاین با پشتیبانی فناوری اینترنت تبدیل به روشی شده اند که به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از سرویس چاپ آنلاین ، می توانید با بارگذاری عکس ها و ویژگی های محصول محصولات خود در سیستم ، کاتالوگ خود را ایجاد کنید. در نتیجه این فرآیند که در چند مرحله به راحتی می توانید انجام دهید ، می توانید با ثبت سفارشات ، محصولات و خدمات خود را با مقرون به صرفه ترین قیمت تبلیغ کنید.

برای ایجاد یک کاتالوگ چند صفحه ای ، مراحل زیر را در نظر بگیرید:

۱-طرح کاتالوگ چند صفحه ای باید مطالعه را تشویق کند و پس از خواندن ، خواننده را وادار کند. تهیه محتوای متنی که می تواند خواننده را تحریک کند نیز جزئیاتی است که باید با افراد حرفه ای که تجربه می خواهند کار شود.

۲-پیامی که داده می شود قطعاً باید روی جلد باشد. به این ترتیب ، خواننده قادر خواهد بود که به راحتی اطلاعاتی را که در این محتوا جستجو می کند ، درک کند.

۳-خواندن آن آسان باشد. باید به روش ساده و مایع بدون ایجاد سردرگمی به هدف برسد. همیشه باید توجه داشت که خواننده هیچ کوششی در درک کاتالوگ نخواهد کرد.

۴-تصاویر اولین قسمتهای کاتالوگ است که توجه خواننده را به خود جلب می کند. بنابراین ، باید توجه فردی به انتخاب های بصری توجه شود.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.