پلاگین المنتور چیست؟

المنتور

صفحه ساز المنتور یک افزونه محبوب و فوق العاده حرفه ای با بیش از 3 میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس توانسته با پیشیگرفتن از صفحه ساز های گوناگون نظیر ویژوال کامپوزر جایگاه خوبی را  نزد کسانیکه با وردپرس کار می کنند را از آن خود کند. و با استفاده از ویرایشگر زنده حرفه ای تحول عظیمی را در رابطه با کار با صحه ساز ها ارائه کرده است.

ویژگی های منحصر به فرد

چند ویژگی این افزونه را نسبت به مابقی افزونه های صفحه ساز متمایز کرده است. اول اینکه این صفحه ساز با استفاده از خاصیت “درگ اند  دراپ” توانسته محیط ویرایشگر خود را حرفه تر و منسجم تر نمایش دهد زیرا کاربران می تواندد با چند کلیک المان و محتوای خود را تولید و ویرایش کنند. مورد بعدی عدم نیاز به فراگیری برنامه نویسی در نحوه کار با این افزونه است که هر کاربر می تواند بدون داشتن مهارت های کد نویسی صفحه خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کند و در نهایت این افزونه صرفا به صفحه سازی ختم نمی شود و کاربران می توانند قالب اختصاصی خود را طراحی و سفارشی سازی کنند. البته این ویژگی المنتور در نسخه پرو و یا همان حرفه ای وجود دارد . خوشبختانه خرید افزونه المنتور حال در ایران به راحتی ممکن است و می توانید این افزونه را از سایت هایی نظیر ایران المنتور تهیه و از کار با نسخه حرفه این افزونه لذت ببرید

آموزش جامع المنتور

در حین اینکه نحوه کار با این افزونه آسان و فراگیری آن زمان زیادی نمی گیرد . وب سایت ایران المنتور آموزش های جامع و کاربردی را در وب سایت خود جای داده است و می توانید به بیش از 50 ساعت آموزش تصویری دسرسی داشته باشید. با استفاده از ویدئو های آموزش المنتور می توانید دیگر هر وب سایتی را طراحی و با خیال راحت با این افزونه کار کنید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.