با وردپرس , فوق ستاره فروش آنلاین شوید!!!

در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه با طراحی سایت با وردپرس به فروش چند میلیونی دست پیدا کنیم !

مطابق با آمار اعلامی شاپرک، در سال ۱۳۹۶ در مجموع مبلغ۱.۳۸۰.۰۸۳.۵۴۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال از طریق درگاه‌های فروش اینترنتی تراکنش انجام شده است. آیا رقم قابل توجهی نیست؟!!!

احتمالا به ذهن شما هم خطور کرده که چه میشد اگر من هم برای کسب و کارم سایتی داشتم که می توانستم از آن کسب درآمد های چند میلیونی داشته باشم بدون اینکه لازم باشد برنامه نویسی بلد باشم یا نیاز به افراد متخصصی در اطرافم داشته باشم.

ما در مجموعه شهر وردپرس با تولید آموزش وردپرس این مشکل شما را حل نموده ایم. در مجموعه شهر وردپرس ما مکانی را فراهم کرده ایم. تا هر آنچه از وردپرس و نحوه فروش آنلاین را نیاز دارید در دسترس شما باشد و تمام نیاز های خود در این حوزه را حل نمایید. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید .

اگر به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین خود نیستید به زودی شکست خواهید خورد !!!

خیلی صادقانه به شما بگویم اگر وارد حوزه کسب وکار آنلاین نشوید کم کم درآمدی را که امروز دارید را از دست خواهید داد چون همه چیز به سمت فروش آنلاین پیش خواهد رفت.

نمیخواهم شما را ناامید کنم ولی همچنان کسب و کار فیزیکی وجود خواهد داشت و لذت خرید فیزیکی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست اما وارد شدن به دنیای کسب وکار مجازی پر است از مزایای شگفت انگیز و می توانید در کنار داشتن کسب و کار فیزیکی به فکر درآمد از طریق فروشگاه های آنلاین هم باشید و مطمئن هستم بعد از مدتی به این نتیجه خواهید رسید که چرا زودتر وارد دنیای بزرگ و بی انتهای فروش آنلاین نشدم پس هر چه سریعتر و با کمترین هزینه و کمترین سطح دانش آنلاین کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید .

اگر امروز به فکر چاره نباشید مطمئنا در آینده به مشکل برخواهید خورد و یک دنیای بدون حد و مرز فروش را از دست خواهید داد.

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

بدون محدودیت زمانی و بصورت 24 ساعت شبانه روز می توانید محصولات خود را بفروشید و خدماتتان را معرفی کنید. (سایت شما شبیه مغازه ای است که همیشه باز است)

در فروش اینترنتی شما دیگر محدودیتی مکانی نخواهید داشت و میتوانید به کل دنیا محصولات خود را بفروشید .

هزاران نفر در طول شبانه روز می توانند از وب سایت شما بازدید کنند که در فروش فیزیکی امکان پذیر نیست.

باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد و دیگر نیاز نیست هزینه های سرسام آور مکان فیزیکی را بپردازید.

فروشگاه اینترنتی باعث شناخته شدن و اعتبار برند شما می شود.

برای کسب و کارهای نوپا بسیار ارزان است .

و …..

راه اندازی سایت بدون برنامه نویسی

امروزه داشتن درآمد میلیونی بدون نیاز به سرمایه، ایده‌­آل تمامی افراد یک جامعه است که با استفاده از سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس می توانید سایت فروشگاهی خود را بدون نیاز به برنامه نویسی طراحی کنید و به درآمد چند میلیونی در ماه دست یابید.

فقط کافی است با این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند که آموزش جامع و کامل آن را + آموزش ووکامرس که فروشگاه ساز وردپرس است را در سایت شهر وردپرس قرارداده ایم کار کنید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای ابزارهای بسیار متنوعی است که هر فرد با هر دانشی از کامپیوتر و حوزه وب می تواند تمام نیاز های خود را برطرف نماید.

بسیاری از این ابزارها رایگان بوده و می توانید با هزینه بسیار کم سایت هایی مشابه دیجی کالا را طراحی کنید .

محبوبیت وردپرس

امروزه با رشد چند میلیون برابری وردپرس تقریبا اکثر سایت های ایرانی و سایت های حرفه ای خارجی از وردپرس استفاده می‌کنند.

از وب سایت هایی مثل بلاگ پلی استیشن گرفته تا سایت رسمی کشور سوئد) بلاگ ناسا، بلاگ سی پنل و(…

و همچنین هر روزه سایت های بسیاری زیادی دیگر با مدیریت محتوای وردپرس ساخته می شوند و راه موفقیت خود را آغاز می نمایند.

البته این نکته رو هم باید یادآوری کنیم که تنها داشتن یک وبسایت باعث موفقیت مالی شما نخواهد و نیاز به آموزش های وردپرسی, دیجیتال مارکتینگ و تلاش و پشتکار شما دارد.

پس برای موفقیت باید آموزش, تلاش و پشتکار را سر لوحه کار خود قرار دهید.

جمع بندی

هر کسی که در فروشگاه اینترنتی موفق عمل کرده است و با وردپرس سایت طراحی می‌کند طراح سایت متولد نشده, مطمئن باشید شما با پیگیری آموزش و تمرین و ایجاد علاقه درخودتان می‌توانید حوزه وب و روش های کسب درآمد در آن را فرا بگیرید و سایت هایی را طراحی کنید که هم از آن لذت ببرید و هم به کسب درآمد از آن بپردازید . پس با پیوستن به مجموعه بزرگ شهر وردپرس در قدم اول موفقیت شما که آموزش است در کنار شما خواهیم بود تا با پشتکار و تلاش خودتان موفقیت های روز افزون شما را به نظاره بنشینیم.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.