وب‌ تب، ارائه‌دهنده خدمات سئو سایت در تهران

امروزه همه ما کم و بیش واژه سئو را شنیده‌ایم و تا اندازه‌ای می‌دانیم که به رتبه سایت‌های اینترنتی نزد موتورهای جستجوگر مربوط است. اما سئو یک سایت به چه معنی است؟ چرا باید یک سایت اینترنتی را سئو کرد؟ سئو یک سایت چه مزایایی برای آن به دنبال دارد؟ آیا سئو انواع مختلفی دارد؟ از کجا یک شرکت معتبر و متخصص برای سئو سایت خود پیدا کنیم؟

سوالات فوق و صدها سوال دیگر در هنگام مطرح شدن سئو سایت، به ذهن صاحبان سایت‌ها خطور می‌کنند. حقیقت این است که هر کسب و کاری به امید دیده شدن در فضای مجازی و کسب مشتریان بیشتر، اقدام به راه‌اندازی سایت می‌کند.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به تازگی وب سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اید، اما هنوز رتبه مناسبی در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر ندارید و به همین دلیل به دنبال شرکت سئو سایت در تهران هستید، پیشنهاد می‌کنم چند دقیقه‌ای ما را همراهی بفرمایید؛ به احتمال زیاد پاسخ اکثر سوالات خود را خواهید گرفت.

سئو چیست؟

سئو (SEO) مخفف «بهینه سازی موتورهای جستجو» است و در اصل به معنی بهینه کردن یک وب سایت برای موتورهای جستجوگر است. در واقع هدف از سئو، ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو و افزایش احتمال دیدن آن توسط مخاطبین است.

در اصل موتورهای جستجو از ربات‌ها برای کراولینگ (پایش) صفحات وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع‌آوری اطلاعات مربوط به صفحات وب و قرار دادن آن صفحات در فهرست خود استفاده می‌کنند. سپس الگوریتم‌های موتورهای جستجو با در نظر گرفتن صدها عامل یا شاخص رتبه‌بندی، صفحات موجود در فهرست خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و براساس رتبه‌های اکتسابی، آنها را در نتایج جستجو به نمایش می‌گذارند.

اهمیت سئو

حال این سوال مطرح می‌شود که چرا سئو اهمیت دارد؟ سئو یک وب سایت به دلایل زیادی نقش مهمی در ارتقای کسب و کار شما دارد. سئو وب سایت شما اهمیت دارد زیرا:

  • اکثر کاربران (حدود ۷۰% از آنها) تنها روی ۵ پیشنهاد برتر صفحه نتایج موتورهای جستجو کلیک می‌کنند. از این رو پس برای اینکه وب سایت شما دیده شود باید رتبه‌های بالایی در موتورهای جستجو کسب کنید.
  • سئو برخلاف آنچه رایج است، تنها با موتورهای جستجو ارتباط ندارد. چرا که راهکارهای سئو، باعث ارتقای تجربه کاربری و قابلیت استفاده از یک وب سایت می‌شوند.
  • از آنجایی که کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند، کسب رتبه‌های بالا در کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربران، باعث افزایش اعتبار وب سایت شما نزد مخاطبانتان می‌شود.
  • سئو نقش مهمی در اجرای روان یک وب سایت بزرگ و افزایش سرعت آن دارد.
  • سئو برای وب سایت‌های فروشگاهی، به معنای جلو زدن از رقبا و فروش بیشتر است.

خدمات سئو

همان طور که مشاهده کردید روند رتبه‌بندی سایت‌ها توسط موتورهای جستجو بسیار پیچیده است؛ از طرفی الگوریتم‌های کراولینگ و جستجو، هر چند وقت یکبار توسط موتورهای جستجو به روز می‌شود. به همین دلیل قرار گرفتن در رتبه‌های بالا در صفحه نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر، کار آسانی نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از این رو شما به یک پکیج خدمات سئو نیاز دارید که شامل تولید محتوای سئو شده و کاربردی، لینک سازی داخلی و خارجی، پیکربندی صحیح سایت و موارد فنی از این دست است.

اگر به دنبال یک پکیچ خدمات سئو مناسب می‌گردید باید شرکتی را انتخاب کنید که در زمینه خدمات سئو تجربه و تبحر بالایی داشته باشد. شرکت وب تب در زمینه سئو بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. وب تب در سئو سایت به تمام عوامل مهم توجه می‌کند.

خدمات سئو وب تب که در زمینه ارائه خدمات سئو سایت در تهران فعالیت می‌کند، شامل بخش‌های مختلفی است که پکیج خدمات سئو وب تب را تشکیل می‌دهند. برخی از بخش‌های پکیج خدمات سئو وب تب عبارتند از:

تحقیق درباره کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی، پایه یک استراتژی سئو موفق است. در این مرحله باید کلمات کلیدی که برای یک وب سایت اهمیت دارند، با روش‌های تخصصی پیدا شوند. به هر حال هر وب سایتی دارای موضوع خاصی است که باید برای آن بهینه شود. اگر تولید محتوا براساس تحقیق کلمات کلیدی صورت نگیرد، هیچ نقشی در بالا بردن رتبه یک سایت نخواهد داشت و می‌توان گفت که تنها اتلاف وقت و هزینه است.

بررسی رقبا در کلمات کلیدی مورد نظر

قدم بعدی وب تب در سئو سایت، بررسی وضعیت سایت‌های رقیب در کلمات کلیدی مورد نظر در موتورهای جستجوگر است. در این مرحله مشخص می‌شود که کدام سایت‌ها در این کلمات وضعیت بهتری دارند. حال کارشناسان وب تب ظاهر، محتوا و کیفیت مطالب سایت‌های رقیب را مورد بررسی قرار می‌دهند و براساس آنها درباره استراتژی سئو مناسب وب سایت شما تصمیم می‌گیرند.

تعیین استراتژی تولید محتوا و برنامه‌ زمانی برای انتشار آنها

شرکت وب تب در این مرحله از ارائه خدمات سئو، باید یک استراتژی تولید محتوا و جدول زمانی انتشار محتوا برای وب سایت شما طراحی کند. هدف اصلی این کار، هدایت ترافیک به وب سایت شما از طریق محتواهایی است که براساس تحقیق کلمات کلیدی نوشته شده‌اند.

برنامه‌ریزی برای تولید و انتشار رپورتاژ آگهی

شرکت وب تب در این مرحله از پکیج خدمات سئو سایت، باید به صورت اصولی و دقیق برای تولید و انتشار رپورتاژ آگهی برنامه‌ریزی کند. انتشار رپورتاژ آگهی نقش مهمی در ایجاد بک لینک اختصاصی دارد و چون ترکیبی از بک ‌لینک و محتوا است، نقش مهمی در ارتقاء رتبه سایت شما با روش‌های سئو کلاه سفید یا ارگانیک بازی می‌کند.

لینک‌سازی‌های داخلی و خارجی

اهمیت صفحات یک وب سایت نزد موتورهای جستجوگر به واسطه لینک‌سازی مشخص می‌شود. هر چه تعداد لینک‌های داخلی و خارجی به یک صفحه بیشتر باشند، رتبه آن صفحه نزد موتورهای جستجوگر بالاتر می‌رود. در لینک‌سازی داخلی، از صفحات داخل یک سایت به دیگر صفحات آن، لینک داده می‌شود. لینک‌سازی خارجی نشان‌دهنده اعتبار وب سایت شما نزد دیگر سایت‌ها است. از دید موتورهای جستجوگر مانند گوگل، هر چه تعداد لینک‌های خارجی به یک وب سایت بیشتر باشد، آن وب سایت معتبرتر است.

اجرای عملیات‌های فنی برای افزایش سرعت سایت

از دیگر عواملی که بر سئو یک سایت تاثیر زیادی می‌گذارند، سرعت آن سایت است. یک وب سایت حتی اگر محتوای جالب و با کیفیتی داشته باشد، با سرعت پایین نمی‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. از این رو کارشناسان وب تب سعی می‌کنند با استفاده از ترفندهای فنی، تا حد امکان سرعت وب سایت شما را افزایش دهند.

معرفی وب تب

اگر تا این جای این مطلب با ما همراه بوده باشید حتماً متوجه شده‌اید که سئو یک وب سایت تا چه اندازه مهم و حیاتی و در عین حال سخت، پیچیده و زمانبر است. همان طور که گفتیم اگر شما به دنبال شرکت سئو در تهران هستید، ما شرکت وب تب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما چرا وب تب؟

وب تب مجموعه‌ای متشکل از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه برندسازی، دیجیتال مارکتینگ، طراحی وب سایت، سئو سایت و غیره است. طراحی وب سایت و سئو آن، تنها بخشی از برندسازی است که در نهایت باعث ارتقای کسب و کار شما می‌شود. اعتماد به مجموعه وب تب به معنی اجرای یک استراتژی برندسازی چند جانبه و موفقیت کسب و کار شما در دستیابی به مخاطبان هدف است. گواه این امر مشتریان راضی و همیشگی وب تب هستند که با رضایت خود مهر تائیدی بر اعتبار برند وب تب می‌گذارند. برای سفارش سئو سایت وارد صفحه https://webtab.org/seo-site/order/ شوید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.