وبسرویس پیامکی چیست و معرفی ۵ افزونه برتر پیامکی وردپرس

امروزه اکثر امور بر پایه اینترنت قابل انجام هستند و نمی‌توان منکر این موضوع شد! عصر ما عصر فضای آنلاین است و روز به روز نقش و تأثیر اینترنت در زندگی جوامع بشری بیشتر و پررنگ‌تر می‌شود. تمامی افرادی که از گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنند حداقل یک بار دریافت‌کننده پیام‌های تبلیغاتی از سوی کسب‌وکارهای مختلف بوده‌اند. استفاده از وبسرویس پیامکی یکی از روش‌های جدید و پربازده بازاریابی بوده که امروزه مورد استقبال بسیاری از فروشگاه‌ها قرار گرفته است. به قول آمریکایی‌ها با استفاده از این روش می‌توان خارج از جعبه فکر کرد! منظور این است که شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌توانید با کمک پنل اس ام اس یک قدم جلوتر از سایر همکاران خود باشید و چه چیزی از این بهتر؟!

وبسرویس پیامکی چیست و چه کاربردی دارد؟

پیش از این که بخواهیم به سراغ وبسرویس پیامکی برویم، خوب است که بدانیم اصلاً وبسرویس به چه معناست؟ منظور از وب‌سرویس کلیه برنامه‌هایی هستند که تحت وب قابل دسترسی بوده و به واسطه آن‌ها می‌توان اطلاعات مختلف را با سایر برنامه‌های کاربردی مبادله کرد.

وبسرویس پیامکی پیامیتو این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد تا بتوانند پیامک‌های خود را با استفاده از خطوط خریداری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و راحت‌ترین شیوه ارسال و همچنین دریافت کنند. درواقع این سرویس کاربردی به کاربر اجازه می‌دهد تا وب‌سایت یا نرم‌افزار خود را تنها با چند خط کدنویسی به سامانه متصل کرده و به این شیوه نوین اقدام به ارسال و دریافت پیام‌های کوتاه نمایند. وب‌سرویس پیامک با در نظر گرفتن نوع فعالیت کسب و کار شما می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد.

ازجمله کاربردهای سرویس مذکور می‌توان به تأیید حساب کاربری، سیستم‌های حسابداری و مالی، اطلاع‌رسانی‌های گوناگون و… اشاره کرد. بهره‌گیری از وب‌ سرویس اس ام اس این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا بتوانید یک ارتباط موثر و هوشمند و همچنین دوطرفه با کاربران وب‌سایت خود ایجاد کنید. علاوه بر این، امکان مدیریت پیامک‌های دریافتی و ارسالی نیز برای شما فراهم است.

معرفی ۵ افزونه برتر پیامکی وردپرس

افزونه پیامک ووکامرس پیامیتو

اولین افزونه‌ ارائه‌شده توسط پیامیتو ووکامرس بوده که یک نوع افزونه اختصاصی برای ارسال پیامک در فروشگاه‌ساز ووکامرس است. اگر با ووکامرس آشنا نیستید باید بگوئیم که ووکامرس برترین فروشگاه‌ساز در وردپرس محسوب می‌شود که امکانات فراوانی دارد. زمانی که مشتریان از وب‌سایت‌ شما خریدی انجام می‌دهند، به واسطه افزونه پیامک ووکامرس پیامیتو، پیامکی حاوی جزئیات سفارش برای مشتریان ارسال می‌شود. علاوه بر این، با کمک افزونه مذکور می‌توان اطلاع‌رسانی برای مدیران وب‌سایت و فروشندگان را نیز انجام داد. شایان ذکر است که افزونه مذکور یکی از برترین و معتبرترین افزونه‌ها بوده که مورد تأیید وردپرس نیز می‌باشد؛ در نتیجه شما می‌توانید آن را با خیال راحت نصب کرده و از مزایای آن به نفع فروشگاه خود استفاده نمائید.

images_1669105786.jpg

ازجمله قابلیت‌های مهم افزونه ووکامرس در وبسرویس پیامکی می‌توان به ارسال پیامک به مشتریان و مدیر سایت در هنگام ثبت سفارش، احراز هویت پیامکی از کاربران و ارسال پیامک به مشتریانی که سبد خرید خود را رها کرده‌اند اشاره داشت. البته قابلیت‌های افزونه مذکور تنها به چند مورد ذکر شده ختم نمی‌شود، بلکه امکانات بیشتری برای کاربران در نظر گرفته شده که با نصب ووکامرس پیامیتو می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

افزونه پیامک گرویتی فرم پیامیتو

یکی از برترین افزونه‌هایی که پس از تهیه وبسرویس پیامکی پیامیتو می‌توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید، افزونه پیامک گرویتی فرم است. پلاگین مذکور یک افزونه احراز هویت پیامکی برای کاربران در فرم‌های گرویتی بوده که علاوه بر این امکان اطلاع‌رسانی با ارسال پیام کوتاه در زمان تکمیل یا پرداخت در فرم‌‌ها را نیز فراهم می‌کند.

images_1669105797.jpg

افزونه گرویتی فرم به شما اجازه می‌دهد در وب‌سایت خود فرم‌های فوق‌العاده حرفه‌ای با امکانات منحصربه‌فرد بسازید. از جمله فرم‌هایی که می‌توانید با کمک این افزونه در وب‌سایت خود پیاده کنید می‌توان به فرم‌های تماس، فرم نظرسنجی و آزمون اشاره کرد. شایان ذکر است که با استفاده از افزونه اختصاصی گرویتی فرم پیامیتو شما می‌توانید برای کاربرانی که اقدام به تکمیل فرم در وب‌سایت کرده‌اند پیامک تشکر به صورت اتوماتیک ارسال کنید. البته امکان تغییر متن پیامک بر اساس نوع فرم‌ها نیز وجود دارد.

ازجمله ویژگی‌های بی‌نظیر افزونه مذکور می‌توان به ارسال پیامک با سرعت بالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان تأیید شماره موبایل کاربران، ارسال پیامک بدون نیاز به تأیید توسط ناظر انسانی و ذخیره‌سازی شماره موبایل کاربران در دفترچه تلفن وبسرویس پیامکی اشاره کرد.

افزونه ثبت نام با موبایل دیجیتس

یکی از برترین افزونه‌های وردپرس برای ورود و ثبت‌نام با شماره موبایل، دیجیتس است. حتماً برای شما هم پیش آمده که هنگام ورود به حساب کاربری خود در یک وب‌سایت رمز عبور ایمیل خود را فراموش کرده باشید. می‌توان گفت فراموشی رمز عبور یکی از کلافه‌کننده‌ترین اتفاقات می‌باشد که برای اکثر ما بارها و بارها پیش آمده است! خوشبختانه دیجیتس فرآیند ورود و عضویت کاربران را پیامکی می‌کند؛ به این معنا که دیگر نیازی نیست کاربر برای ورود به حساب کاربری حتماً ایمیل خود را وارد کند و می‌تواند با استفاده از گوشی موبایل این پروسه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رساند.

افزونه دیجیتس امکانات بسیار زیادی دارد و به لطف همین امکانات و قابلیت‌ها در لیست ۵ افزونه برتر وبسرویس پیامکی وردپرس جای گرفته است. ازجمله امکانات و قابلیت‌های دیجیتس می‌توان به احراز هویت پیامکی کاربران، ثبت‌نام در وب‌سایت با استفاده از شماره تلفن، سفارشی‌سازی فیلدهای ورود، امکان‌ بازیابی رمز عبور با ارسال پیامک به شماره موبایل کاربران، پشتیبانی از رمز عبور یک بار مصرف، سازگاری کامل با کاربرانی که پیش از فعال‌سازی افزونه دیجیتس در وب‌سایت ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین سازگاری با افزونه‌ها و قالب‌های مختلف وردپرس اشاره کرد.

افزونه ثبت نام با موبایل کراسنو

افزونه کراسنو یکی دیگر از برترین افزونه‌های وردپرس است که قابلیت‌ها و همچنین طرفداران بسیار زیادی دارد! کراسنو این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که دیگر نگرانی بابت مسائل امنیتی و هک سیستم ورود و ثبت نام سایت خود نداشته باشید. به لطف افزونه کراسنو تمامی ثبت‌نام‌ها در وب‌سایت با شماره تلفن‌های واقعی انجام خواهد شد؛ در نتیجه هیچ‌گونه ربات یا هکری نمی‌تواند به وب‎سایت شما وارد شود و اقدام به ثبت‌نام تقلبی کند.

کراسنو در مقام چهارم از پنج افزونه برتر وبسرویس پیامکی وردپرس، ویژگی‌های بسیار کارآمدی دارد. ازجمله مشخصات این پلاگین می‌توان به ورود و ثبت‌نام در بالاترین سرعت ممکن، امکان انتقال شماره موبایل از افزونه دیجیتس به کراسنو، سیستم دانلود به ازای هر شماره تلفن، سیستم اکشن و… اشاره کرد. شایان ذکر است که افزونه برتر پیامکی کراسنو در وردپرس دارای درگاه پیامک پشتیبان به منظور ارسال کدهای تأیید ورود، ثبت‌نام و بازیابی رمز عبور نیز می‌باشد.

افزونه پیامک المنتور پیامیتو

اگر تجربه کار با وردپرس را داشته باشید حتماً می‌دانید که المنتور یکی از بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز در وردپرس به حساب می‌آید. المنتور یک صفحه‌ساز زنده بوده که امکان مشاهده تغییرات در طراحی و آخرین ویرایش‌های انجام شده در لحظه را فراهم می‌سازد. جالب است بدانید که با استفاده از المنتور می‌توان حتی بدون نیاز به یک خط کدنویسی اقدام به طراحی زیبا‌ترین وب‌سایت‌ها کرد!

افزونه پیامک المنتور توسط برنامه‌نویسان مجرب پیامیتو به صورت اختصاصی کدنویسی و طراحی شده و به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. تنها کافی است که وبسرویس پیامکی پیامیتو را تهیه کرده و پلاگین رایگان پیامک المنتور پیامیتو را بر روی وب‌سایت خود نصب و فعال‌سازی نمائید. افزونه مذکور نیز همانند ۴ افزونه قبلی که به شما معرفی کردیم از ویژگی‌های مفید و مثبتی برخوردار است. ازجمله مشخصات افزونه پیامک المنتور پیامیتو می‌توان به ارسال اس ام اس در کمتر از ۵ ثانیه بدون نیاز به تأیید توسط ناظر انسانی، ذخیره‌سازی شماره موبایل کاربران در دفترچه تلفن سامانه و برخورداری از قابلیت اطلاع‌رسانی پیامکی پس از ارسال فرم برای کاربر و مدیر سایت اشاره کرد.

پیامیتو؛ برترین و پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی در ایران

بهره‌گیری از وبسرویس پیامکی در عصر تکنولوژی مزیت‌های فراوانی برای وب‌سایت یا همان فروشگاه اینترنتی شما به همراه خواهد داشت. پیامیتو در راستای رشد و توسعه کسب و کار شما عزیزان همواره سعی دارد افزونه‌های برتر با امکانات بیشتر و کاربردی‌تر ارائه دهد. به منظور استفاده از هریک از افزونه‌های مذکور می‌بایست در ابتدا وارد وب‌سایت پیامیتو شده و وبسرویس پیامکی را تهیه نمائید. سپس می‌توانید اقدام به خرید و نصب افزونه‌های مختلف در جهت بهبود کیفیت وب‌سایت خود کنید. فراموش نکنید که در دنیای امروز تنها همگام شدن با تکنولوژی بهترین راه برای رشد محسوب می‌شود؛ در نتیجه بهتر است که با بهره‌گیری از روش‌های نوین و اطلاع از نحوه کارکرد آن‌ها در این مسیر از همکاران خود عقب نمانید و پا به پای آنان و حتی جلوتر از آن‌ها قدم بردارید!

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.