کسب در آمد میلیونی با سیستم همکاری در فروش افیلیت‌لی

تابحال به شیوه کسب درآمد از طریق همکاری در فروش فکر کرده‌اید و آیا درباره آن آشنایی دارید؟ در سیستم همکاری در فروش و یا افیلیت مارکتینگ می‌توانید بدون راه‌اندازی کسب و کار و تنها به صورت دورکاری، پول درآورید. شاید الان بپرسید مگر می‌شود بدون داشتن یک شغل و محلی برای کار، کسب درآمد کرد؟ بله خوشبختانه این امر شدنی است و در حال حاضر خیلی از افراد با استفاده از این روش توانسته‌اند در همان ابتدای فعالیت خود ماهانه بین ۵۰۰٫۰۰۰ تا ۵٫۰۰۰٫۰۰۰  تومان درآمد داشته باشند. در این مطلب ما به شما راهکارهایی را آموزش خواهیم داد که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به صورت فریلنسری و دورکاری کار کنید و درآمد کسب کنید و یا اگر شاغل هستید با استفاده از این روش به عنوان شغل دوم بر درآمد ماهانه خود بیفزایید.

فریلنسر کیست؟

پیش از آن که به مبحث اصلی یعنی همکاری در فروش بپردازیم لازم است خیلی کوتاه نحوه کار به صورت فریلنسرینگ و یا دورکاری را به شما معرفی کنیم تا شما متوجه شوید به چه کسی فریلنسر گفته می‌شود و سپس ارتباط آن را با سیستم افیلیت مارکتینگ شرح دهیم.

تا همین چند مدت پیش کسی با این نام و این نوع روش کسب درآمد آشنایی نداشت. البته هنوز هم هستند کسانی که با این نام و روش کاری آشنایی ندارند و اگر فردی به آن‌ها بگوید من فریلنسر Freelancer  هستم با تعجب به او نگاه می‌کنند. در ادامه فرد باید توضیح دهد که به صورت دورکاری کار می‌کند تا کمی مشکل حل شود. تازه آن موقع هم باید توضیح تکمیلی ارائه گردد و گفته شود که این کار چه نوع فعالیتی است که می‌توان در خانه نشست و پول درآورد. فریلنسینگFreelancing  به معنی آزادکاری است و فرد می‌تواند پروژه‌های مختلف را بدون داشتن تعهد بلند مدت به شرکت، مجموعه و ارگان خاصی انجام دهد و در صورت به اتمام رسیدن کار، پروژه جدیدی را با شرکت دیگری شروع نماید.

در حال حاضر این نوع روش کسب درآمد گسترش یافته است و در کشور امریکا و همچنین کشورهای اروپایی افراد بسیار زیادی با این شیوه کار می‌کنند و توانسته‌اند درآمدهای بالایی داشته باشند. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که وجود بستری مانند اینترنت و همچنین پیشرفت‌های علمی در حوزه فن آوری اطلاعات توانسته نقش مهمی در این شیوه کاری داشته باشد.

چه مشاغلی می‌توانند به صورت دورکاری کسب درآمد کنند؟

در حال حاضر مشاغلی مانند ترجمه متون، طراحی در حوزه‌های مختلف، مشاوران کسب و کار و بازاریابان و فروشندگان آنلاین، عکاسان، نویسندگان و ویراستاران و کسانی که در زمینه‌های مختلف IT فعالیت دارند، مانند برنامه نویسان، طراحان سایت، سازندگان بازی‌های کامپیوتری و .. می‌توانند فعالیت‌های خود را به صورت دورکاری یا فریلنسری انجام دهند و از این طریق کسب درآمد نمایند. شاید شما با خواندن این قسمت مایوس شده باشید و بگویید من در هیچ یک از این مهارت‌ها تخصصی ندارم، بنابراین نمی‌توانم به صورت دورکاری درآمد داشته باشم.

اما اینگونه نیست. شیوه کسب درآمد از سیستم افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش روشی است که برای افرادی که امکان انجام پروژه‌های مختلف را ندارند ابداع شده است. در ادامه بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد.

معرفی سیستم افیلیت مارکتینگ ؟

سیستم همکاری در فروش و یا افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing  را می‌توان به نوعی بازاریابی پورسانتی نیز تعبیر کرد. بهتر است این نوع روش کسب درآمد را با استفاده از یک مثال معرفی کنیم. فرض کنید یکی از اقوام شما سایتی برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی راه‌اندازی کرده است. او به شما می‌گوید به تعداد هر خریداری که از طرف شما به سایت من معرفی شود می‌توانید پورسانت دریافت نمایید. در این روش مجموعه‌ای که محصولی را تولید کرده و یا به فروش می‌رساند،  Merchant نامیده می‌شود. در این روشِ  Marketing   هم فروشنده  (Merchant) و هم شما (Affiliate یا ناشر) که وظیفه تبلیغ محصول و معرفی سایت فوق را بر عهده دارید، به سود و کسب درآمد خواهید رسید.

ما سعی کردیم با یک مثال ساده این روش را به شما معرفی کنیم اما روش افیلیت مارکتینگ قابلیت‌های زیادی دارد و تنها با داشتن اینترنت، یک گوشی تلفن و یا کامپیوتر و با استفاده از روش‌هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد، می‌توانید به صورت دورکاری کسب درآمد نمایید.

انواع روش‌های کسب درآمد در سیستم همکاری در فروش

  • بفروشید و درآمد کسب کنید

در این روش که پیشتر هم به آن اشاره کردیم شما از میزان فروش به صورت درصدی پورسانت دریافت خواهید کرد. هرچه افراد بیشتری را برای خرید به فروشگاه و یا سایت‎های آنلاین معرفی نمایید، پس از انجام خرید از طرف مشتری پورسانت به حساب شما واریز خواهد شد. شما در این روش می‌توانید برای چند سایت و فروشگاه هم زمان تبلیغ کنید.

  • دریافت پول به ازای هر ثبت نام

بسیاری از آموزشگاه‌ها و سایت‌ها فعالیت‌شان به صورتی است که در صورت جذب هنرجو، دانشجو و یا افرادی که بتوانند در نظرسنجی‌های مربوط به آن‌ها شرکت نمایند، به شما پورسانت می‌دهند. در این شیوه از همکاری در فروش هنگامی که مشتری وارد این سایت‌ها شود و فرم وبسایت فروشنده را که به آن Pay Per Lead گفته می‌شود پر نماید، پورسانت در نظر گرفته شده به حساب شما واریز خواهد شد. این دو روش اخیر می‌تواند برای افرادی که هیچ سررشته و توانی برای انجام کارهای پروژه‌ای ندارند، بسیار کارآمد باشد.

  • پرداخت به ازای نمایش آگهی

در این روش افیلیت مارکتینگ افرادی که دارای سایت‌ و وبلاگ‌ هستند می‌توانند در ازای نمایش بنر تبلیغات سایت فروشنده کسب درآمد نمایند. تنها در این روش همکاری در فروش است که فرقی نمی‌کند مشتری از سایت فروشنده خرید کند یا نکند، شما به ازای تعداد دفعاتی که تبلیغ فروشنده را به نمایش گذاشته‌اید پول دریافت خواهید کرد.

چرا فروشندگان و تولیدکنندگان از سیستم افیلیت مارکتینگ استقبال می‌کنند؟

 

پیشتر گفتیم که این سیستم می‌تواند یکی از راه‌های کسب درآمد، آن هم به صورت میلیونی برای افرادی باشد که دنبال یک کار فریلنسری و پردرآمد هستند. اما این روش تنها برای فریلنسرها سودآوری نخواهد داشت بلکه فروشندگان، شرکت‌ها و کارخانجاتی که کالایی را تولید می‌کنند از روش افیلیت مارکتینگ استقبال می‌کنند.

اجازه دهید اهمیت و ضرورت استفاده از روش همکاری در فروش را با یک مثال ساده روشن کنیم.

تا پیش از وجود بستری به نام اینترنت و روش‌های گوناگون تبلیغات که امروز به لطف وجود پلتفرم‌های مختلف و فضای مجازی تنوع بی‌شماری پیدا کرده است، در گذشته فروشندگان باید خودشان برای معرفی محصول‌شان دست به کار می‌شدند و یا از افرادی به نام ویزیتور می‌خواستند تا در سطح شهر و کشور و یا حتی در سطح بین‌المللی محصول آن‌ها را معرفی نمایند و در ازای ایجاد زنجیره فروش پورسانت دریافت نمایند، اما اکنون با توسعه فناوری‌های دیجیتال دنیا در دستان شماست. افیلیت مارکتینگ یک کسب و کار دو سَر بُرد برای فروشنده و تبلیغ کننده (ناشر) محسوب می‌شود.

مزایای سیستم همکاری در فروش برای فریلنسر

  • محصولات را در سطحی وسیع‌تر و از طریق کانال‌های ارتباطی گوناگون می‌توان معرفی کرد.
  • کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش نیازمند به سرمایه گذاری خاصی ندارد.
  • در این روش نیازی به داشتن تخصص خاصی نیست.
  • روش کسب درآمد به صورت افیلیت‌مارکتینگ می‌تواند شغل دوم فرد باشد و بدون نیاز به حضور در محل فروشگاه و به صورت دورکاری انجام شود.

درباره مجموعه پارس‌فریلنسر

اگر به دنبال کار و کسب درآمد میلیونی هستید و یا می‌خواهید در زمان‌های بیکاری به عنوان شغل دوم فعالیت دیگری داشته باشید و درآمد خود را افزایش دهید، مجموعه پارس‌فریلنسر شرایطی خاص و منحصربفرد را فراهم کرده است. با استفاده از روش افیلیت مارکتینگ می‌توانید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازید. لازم است برای شرکت در این سیستم کاری و مشاهده پورسانت ها، ابتدا وارد پنل همکاری در فروش پارس‌فریلنسر به آدرس  parsfl.ir/pars-affiliate   شوید و ثبت نام خود را انجام داده و سپس لینک اختصاصی را دریافت کرده و شروع به کار کنید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.