نکات مهم در طراحی سایت

هر چقدر هم از اهمیت وب سایت ها و کسب و کار های آنلاین در سال های آتی بگوییم کم است، بالاخره مردم دنیای دیگری را به وجود آورده اند و در طول روز بیشتر وقت خود را در آن صرف می کنند، برای خرید اجناس، لباس، بلیط، رزرو و… ترجیح می دهند که این کار را در دنیای اینترنت انجام دهند.

طراحی سایت

از آن جایی که گوگل محبوب ترین موتور جستجو است عموما اولین انتخاب خواهد بود.

میلیون ها کلمه کلیدی و عبارت در اینترنت جستجو می شود و مقصد وب سایت هایی خواهند بود که رتبه گوگل خوبی دارند و در ابتدای نتایج دیده می شوند. کار آسانی نیست اما نشدنی نیز نمی باشد.

باید بدانید که طراحی سایت وردپرس نیازمند بررسی نکات و همین طور فاکتور های کلیدی است.

سئو سایت در این مرحله وارد عمل می شود، شما در سئو سایت خود را طوری طراحی و بهینه می کنید که در موتور های جستجو ترجیح اول باشد، خب فاکتور های زیادی بر این اساس وجود دارد.

نخست این که سئوی درون صفحه ای وبسایت شما در وضعیت مطلوب و خوبی باشد. یعنی حداقل این که خیلی سریع لود و بارگذاری شود.

 

طراحی سایت بر اساس اصول روز

شما در طراحی سایت باید از تیمی حرفه ای و آشنا به کدنویسی سمت سرور و کاربر و همین طور پایگاه داده استفاده کنید تا سایت شما در دراز مدت با کم ترین خطا و مشکلات روبرو شود. هاست مناسبی را انتخاب کنید و سایت خود را روی آن آپلود کنید.

پس از آن مسئله طراحی وب سایت شما در فاز اول به پایان می رسد. حال دو راهی بزرگی پیش روی شماست که بیشتر وب مستر ها نمی دانند که باید به کدام بیشتر اهمیت دهند. سئوی درون صفحه ای و برون صفحه ای.

البته که باید بگوییم سئوی درون صفحه ای عموما سریع تر و آسان تر انجام می شود، اما باید همیشه مراقب آن باشید.

در غیر این صورت سئوی برون صفحه ای شما نیز معمولا با مشکل مواجه می شود و این دو همواره مکمل یکدیگر هستند.

سئوی برون صفحه ای به مسئله کلیدی خرید بک لینک اشاره دارد، در واقع سایت های بزرگ با کلمه کلیدی خاص و مورد نظر شما و یا تشخیص داده شده توسط متخصص سئو شما را لینک می کنند، مثلا اگر فروشگاه خرید اسباب بازی هستید، عبارت “خرید ماشین کنترلی” با لینک سایت شما در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

طراحی سایت راش وب

خرید بک لینک های معتبر

گزینه بعدی این است که بک لینک شما از سایت های معتبر با بازدید مناسب، پرطرفدار، دارای وضعیت دامین اتوریتی و پیج اتوریتی و همین طور رتبه الکسای خوب باشد. پس از این موارد، هزینه خرید بک لینک نیز اهمیت زیادی برای مشتریان و بخصوص ایرانی ها خواهد داشت.

به هر حال طراحی سایت شما ممکن است هزینه های دیگری علاوه بر ساختن کد و همین طور برنامه نویسی داشته باشد که خب طبیعی است و برای رشد و پیشرفت سایت شما قطعا نیاز خواهد بود.

مسئله این است که سئوی بدون هزینه نیازمند دقت و تخصص بالایی است و شاید سال ها زمان ببرد که این مورد برای کسب و کار های نوپا که می خواهند خیلی زود به فروش برسند و فرصت ندارند دو سال صبر کنند به هیچ عنوان خبر خوشی نیست.

بهبود رتبه سایت در گوگل

فراموش نکنید که مواردی چون رپورتاژ آگهی، بک لینک، تبلیغات بنری و همین طور سوشال مدیا و اشتراک گذاری اطلاعات در شبکه های اجتماعی باید در کنار یکدیگر و به عنوان مکمل استفاده می شوند. این کار باعث می شود که سایت شما همواره در رتبه بندی ها درخشان بوده و نتایج خوبی را از ورودی گوگل کسب کنید.

سئو سایت فاکتور های زیادی دارد که اگر با یک تیم متخصص در این زمینه مشورت کنید و با خرید بک لینک های طبیعی و قدرتمند می توانید به هدفی که دارید برسید، کافی است تصور کنید که فروشگاه آنلاین شما در طول روز ده هزار کاربر واقعی داشته و از این بین تنها هزار مورد خرید انجام شود.

قطعا سودی که پس از سئوی سایت به شما می رسد بی نظیر خواهد بود. طراحی سایت با اصول روز گوگل نیز می تواند به این مسئله کمک کند و کار شما را نیز آسان تر کند. هم چنین از قدرت رپورتاژ آگهی برای بهبود سئو سایت غافل نشوید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.