نحوه تغییر دادن فیس واچ ساعت هوشمند

شما به‌راحتی می‌توانید واچ فیس اپل واچ و ساعت هوشمند گلکسی واچ را مانند ساعت‌های هوشمند دیگر تغییر دهید. اگر از واچ فیس فعلی ساعت هوشمند خود رضایت ندارید، این فرصت برای شما فراهم شده است که به‌راحتی گزینه‌های جدیدی را ایجاد کرده و از واچ‌ فیس‌های داخل دستگاه برای این منظور استفاده کنید. رنگ‌ها و سبک‌های متفاوتی را می‌توانید برای آن‌ها در نظر گرفته و پیچیدگی‌شان را نیز عوض کنید. هر نسخه جدید از واچ او اس و سیستم‌عامل گلکسی واچ، واچ فیس‌های جدیدی به‌همراه دارد و می‌توانید برای اکثر ساعت‌های هوشمند از آن استفاده کنید. با خرید ساعت هوشمند حتما دوست خواهید داشت که مدام این تم‌ها را تغییر دهید.

تغییر واچ فیس در اپل واچ

برای تغییر واچ فیس، انگشت خود را روی صفحه فعلی خود به سمت چپ یا راست بکشید. تمام واچ فیس‌هایی که قبلا اضافه کرده‌اید را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید. وقتی که واچ فیسی را دیدید که می‌خواهید از آن استفاده کنید، روی آن متوقف شوید. ممکن است بخواهید که واچ فیس را براساس جایی که در آن هستید و کاری که انجام می‌دهید، تغییر دهید. به‌عنوان مثال، این امکان وجود دارد که هنگام کار از واچ فیس کالیفرنیا استفاده کنید. برای مشاهده دما و سایر اطلاعات زمانی که در خارج از منزل هستید، می‌توانید به واچ فیس Infograph رفته و سپس در پایان روز به صفحه ماژولار بروید. می‌توانید ضربان قلب خود را بررسی کرده و به اپلیکیشن Breathe هم دسترسی داشته باشید.

افزودن واچ فیس‌های جدید

اگر از watchOS 8 استفاده می‌کنید، اما هنوز واچ فیس‌های جدید را اضافه نکرده‌اید، کافی است که در برنامه Watch در آیفون خود، روی آیکون Face Gallery در پایین صفحه کلیک کنید، در ردیف‌های بالا، فیس‌های جدید از جمله World Time و Portraint را خواهید دید. توجه داشته باشید که تا زمانی که یک یا چند عکس پرتره را برای ایجاد آن انتخاب نکنید، نمی‌توانید فیس پرتره را اضافه کنید. روی فیسی که می‌خواهید نصب کنید، ضربه زده و سپس روی دکمه افزودن کلیک کنید. وقتی هم که کارتان تمام شد، روی آیکون My Watch در پایین صفحه کلیک کنید.

انگشت خود را به انتهای لیست واچ فیس‌ها بکشید و فیس جدیدی را که به تازگی اضافه کرده‌اید را مشاهده کنید. با انتشار watchOS 7، اپل چشم‌انداز واچ فیس را در اختیار برنامه‌های سوم شخصی قرار داده است که می‌توانند فیس مخصوص به خودشان را ساخته و آن‌ها را بفروشند. چندین برنامه اپل واچ هم وجود دارد که از گالری‌های مختلف، فیس‌هایی را انتخاب کرده و در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید اکثر این موارد را همراه با پرداخت یک‌باره مورد استفاده قرار داده یا به اشتراک گذارید.

چندین مورد رایگان هم وجود دارد که بد نیست به سراغش بروید. برای بررسی چنین مواردی، می‌توانند اپ‌استور را مستقیما روی آیفون یا ساعت خود باز کنید. سپس می‌توانید یک فیس خاص انتخاب کرده و به ساعت خود اضافه کنید. انجمن‌های آنلاین مانند Facer و Watchfacely وجود دارند که در آن افراد می‌توانند فیس‌های سفارشی سازی شده خود را ایجاد، آپلود و دانلود کنند.

سازماندهی واچ فیس

ممکن است مجبور شوید که تمام واچ فیس‌ها را در بخش My Faces بچرخانید تا بتوانید یکی را ویرایش کرده یا تغییر دهید. اگر تعداد زیادی فیس انتخاب کرده باشید، ممکن است که این موضوع زمان‌بر باشد. برای سرعت بخشیدن به فرایند، فیس‌هایی که نمی‌خواهید را بردارید. در قسمت My Watch برنامه iPhone Watch، روی دکمه Edit در کنار My Faces کلیک کنید. واچ فیسی که می‌خواهید حذف کنید را پیدا کنید. روی علامت منفی – در کنار آن ضربه بزنید و سپس روی Remove کلیک کنید. حال با روال کار در اپل واچ آشنا شدید، می‌توانیم همین کارها را تقریبا به‌طور مشابه در گلکسی واچ به‌عنوان یک ساعت هوشمند اندرویدی نیز بررسی کنیم.

مقداد آی تی امکان خرید پلی استیشن ۵ و خرید مودم را در کنار تمام ساعت‌های هوشمند فراهم کرده است و می‌توانید بسته به نیاز خود به سراغ آن‌ها بروید. این محصول با کیفیت عالی و با قیمت مناسب در اختیار شما بوده و می‌توانید از برندهای معتبری به سراغ خرید آن‌ها بروید. خرید پلی استیشن ۵ در مدل‌های دیسک‌خور و دیجیتال در مقداد آی تی ارائه شده است و ابزارهای جانبی مانند گیم‌پد اضافه و بازی‌ها را نیز می‌توانید مستقیما از مقداد آی تی تهیه کنید.

تغییر واچ فیس در گلکسی واچ

برای این منظور می‌توانید برنامه Galaxy Wearable را در گوشی هوشمند خود باز کنید. روی Watch Faces کلیک کنید. سپس روی Android Central ضربه بزنید. روی واچ فیسی که می‌خواهید تنظیم شود، کلیک کنید. روی آیکون مداد در واچ فیس کلیک کنید. شما می‌توانید از برنامه‌های سوم شخص مانند Facer و WatchFace هم استفاده کنید. این زمانی است که برنامه را در گوشی هوشمند خود باز کرده و برای پیدا کردن واچ فیس‌های سامسونگ، چندین تب از گزینه‌ها را برای سفارشی سازی باز کنید. رنگ‌ها، تصاویر پس زمینه، سبک‌های مختلف واچ فیس و البته Complication ها هم وجود دارند.

به‌عنوان مثال، ویجت Weather فقط دمای فعلی را در صورتی نشان می‌دهد که در یک پیچ منحنی حاشیه‌ای قرار گیرد. اما اگر در یک پیچیدگی بزرگ مانند وسط داشبورد دیجیتال قرار داشته باشید، آب و هوای گذشته و روزهای بعد هم نمایش داده می‌شوند

چگونه یک واچ فیس را از طریق برنامه Facer تنظیم کنیم؟

قبل از شروع، Facer را روی ساعت و گوشی هوشمند خود نصب کنید. اگر برنامه Watch نصب نشده باشد، کلیک کردن روی دکمه تنظیم واچ فیس کاری انجام نخواهد داد. اگر برنامه روی تلفن نصب نشده باشد، پیدا کردن واچ فیس‌های دیگر در برنامه Facer به طور مستقیم دچار مشکل خواهد شد. روی ساعت هوشمند خود، واچ فیس مدنظر خود را فشار داده و نگه دارید تا انتخا‌ب‌گر واچ فیس ظاهر شود. انگشت خود را به سمت چپ یا راست بکشید تا Facer در لیست شما نمایش پیدا کند. روی Facer کلیک کنید تا آن را به‌عنوان واچ فیس فعلی خود تنظیم کنید. واچ فیس روی ساعت هوشمند شما دانلود خواهد شد و سپس می‌توانید آن را اعمال کنید.

واچ فیس زیبای مورد نظر شما در این شرایط پدیدار می‌شود. این برنامه هم واچ فیس‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون محدودیت‌ از آن‌ها استفاده کنید. فراموش نکنید که این برنامه واچ فیس‌های متعدد و زیبایی برای شما دارد و کافی است که برحسب سلیقه خود یکی از موارد را انتخاب کرده و به‌عنوان واچ فیس تنظیم کنید. با خرید ساعت هوشمند گلکسی واچ می‌توانید از واچ‌ فیس‌های اندروید به نحو احسن استفاده کرده و زیبایی را به تجربه خودتان اضافه کنید. واچ فیس‌های مربوط به اپل واچ نیز خاص و جذاب بوده و هر بار با یک به‌روزرسانی سیستم‌عامل، گزینه‌های جدیدی را در اختیار شما می‌گذارند.

خرید از مقداد آی تی

خرید از مقداد آی تی

مقداد آی تی امکان خرید ساعت هوشمند اپل واچ و دیگر مدل‌های ارزشمند را در سایت خود فراهم کرده است. با خرید پلی استیشن ۵ می‌توانید وارد نسل نهم صنعت بازی‌های ویدیویی شوید. خرید مودم از همین طریق قابل انجام است و اینترنت مورد نیاز خانه و کنسول خود را می‌توانید تامین کنید. خرید مودم در مدل‌های مختلف در این سایت قابل انجام است و می‌توانید برد آن را تعیین کرده و امکان استفاده از اینترنت برای تمام اعضای خانواده را فراهم کنید. خرید پلی استیشن ۵ در نسخه‌های مختلف همراه با ابزارهای جانبی امکان پذیر شده است و شما نیز می‌توانید یکی از افرادی باشید که از شرایط ویژه مقداد آی تی استفاده می‌کنید.

خرید ساعت هوشمند در مدل‌های مختلف قابل انجام است. اپل واچ یکی از محصولات پرطرفدار است که طرفداران اکونومی اپل می‌توانند به سراغش بروند. فارغ از آن، ساعت هوشمند مخصوص سامسونگ و هوآوی را هم در کنار گارمین داریم که گزینه‌های بیشتری برای شما دارند. می‌توانید خرید ساعت هوشمند اپل واچ و محصولات دیگر را در برنامه خود داشته و یک ترکیب بسیار عالی با گوشی هوشمند خود ایجاد کنید. گوشی هوشمند آیفون بهترین ترکیب برای اپل واچ است و امکان استفاده از امکانات اپل واچ در قالب یک برنامه را فراهم می‌کنید.

شما از این طریق می‌توانید تجزیه و تحلیل اطلاعات را به شکل بهتری انجام داده و آن‌ها را در مدت زمان طولانی ذخیره‌سازی کنید. اپل واچ و گلکسی واچ دو مدل رقیب همدیگر هستند که کاربران اندروید و iOS را تغذیه کرده و امکانات جالبی برای شما دارند.

4.7/5 - (4 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.