معرفی سایت فروش گان جراح و روپوش پزشکی

خرید گان جراح که عمدتاً از پروپیلن ساخته شده اند، به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی مورد استفاده در فرآیند شستشو و استریل کردن، حساسیت را تا حد زیادی کاهش می دهند. از دیگر مزایای روپوش پزشکی یکبار مصرف می توان به عدم سرمایه گذاری در دستگاه های استریل کننده و همچنین استفاده از البسه پزشکی گران قیمت سنتی اشاره کرد.

خرید گان جراح غیر استریل یکبار مصرف با سر آستین دارای کش، پشت باز و اندازه استاندارد، راحت و سبک، دوخت عالی، قابل دوختن در حین استفاده توسط کاربر نیست. در پشت این روپوش پزشکی یکبار مصرف، دو نوار آبی در قسمت کمر و دو نوار سفید در پشت گردن وجود دارد.

روپوش پزشکی یا خرید گان جراح اتاق عمل نوعی لباس بهداشتی است که عمدتاً توسط کارکنان بخش مراقبت و پزشکی پوشیده می شود. آنها در اصل برای استفاده توسط جراحان، پرستاران و سایر پرسنل اتاق عمل طراحی شده بودند. قبل از عمل، البسه پزشکی را می پوشند که قبلاً استریل شده باشد.

استفاده از روپوش پزشکی و خرید گان جراح در خارج از بیمارستان ها به محیط های کاری که ممکن است لباس با عوامل عفونی در تماس باشد (دامپزشکان، ماماها و غیره) گسترش یافته است. اسکراب ها ساده با کمترین مکان برای پنهان کردن کثیفی، شستشوی آسان و ارزان هستند که در صورت آسیب یا لکه های دائمی به راحتی جایگزین می شوند. در انگلستان، اسکراب ها را گاهی به عنوان بلوز تئاتر می شناسند.

جنس روپوش پزشکی چیست؟

پارچه ترگال ساده و کج: پارچه ترگال یکی از پرمصرف ترین البسه پزشکی و خرید گان جراح بیمارستانی است. این ماده دارای کیفیت نخ و رنگرزی خوبی است و در برابر پارگی مقاوم است. همچنین تنوع رنگ بالایی دارد و در دو نوع ساده و کج تولید می شود و تفاوت نوع ساده و کج وزن آنهاست.

پارچه ترگال برای دوخت روپوش طبی، لباس پرستاری، لباس کارکنان، لباس بیماران، روتختی و پرده استفاده می شود و وزن استاندارد این پارچه معمولاً ۲۴۰ گرم است. همچنین از پارچه ترگال و پارچه نانو کرف با رنگ سفید برای روپوش های پرستاری و پزشکی استفاده می شود که از جذب مایعات توسط لباس جلوگیری می کند.

پارچه فیلامنت نخی: تار و پود این پارچه از جنس فیبر فیلامنت است و به دلیل وجود الیاف پنبه طبیعی نرم تر است. یکی از ویژگی های این نوع پارچه قیمت مناسب و ارزان آن نسبت به سایر پارچه ها می باشد

پارچه ویسکوز ساده و طرح دار: در تار و پود این نوع پارچه از الیاف یا نخ ویسکوز مرغوب استفاده می شود که این پارچه را زیباتر می کند. برای تهیه لباس بیماران و خرید گان جراح از پارچه ویسکوز استفاده می شود و نسبت به سایر پارچه ها به ویژه نمونه های پلی استر ویسکوز قیمت بالاتری دارد.

پارچه برزنتی به دلیل ضخامت زیاد از نفوذ خون، ادرار و مدفوع جلوگیری می کند و برای بیمارانی که شرایط مناسبی ندارند بسیار مفید است.

جنس پارچه برای خرید گان جراح چه باید باشد ؟

پارچه تترون را می توان پرمصرف ترین البسه پزشکی در مراکز درمانی نامید. برای بیمارستان ها معمولاً استفاده از وزن بین ۱۵۰ تا ۱۷۵ گرم پیشنهاد می شود تا سبکی لباس باعث راحتی بیشتر شود.

پارچه اسپان باند یا نبافته: این نوع پارچه که با نام هایی مانند پارچه یکبار مصرف، پارچه نبافته، پارچه نبافته، پارچه لایه سوزنی نیز شناخته می شود، از الیاف فشرده ساخته می شود و به آن پارچه نبافته می گویند. چون نخ ندارد. پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستانی و خرید گان جراح با گرماژ حدود ۳۰ تا ۶۰ گرم تولید می شود و برای لباس های بیمار، لباس های جراحی مانند روپوش بیمارستانی، ماسک، روکش کفش، کلاهک اتاق عمل، روکش و نوار بهداشتی مناسب است.

پارچه اس ام اس : پارچه های کامپوزیت اس ام اس شباهت زیادی به پارچه های اسپان باند دارند با این تفاوت که دارای یک لایه میانی اضافی هستند که از ورود و نفوذ ذرات ریز مانند باکتری و میکروب به خرید گان جراح درصد بالایی جلوگیری می کند.

پارچه ورق: همانطور که از نامش پیداست برای تولید ورق استفاده می شود و در بیمارستان ها و خرید گان جراح نیز کاربرد زیادی دارد. پارچه‌های ورقه‌ای که از مواد آنتی‌باکتریایی تولید می‌شوند برای استفاده در بیماران استفاده می‌شوند و برای بیماری‌های بدخیم، عفونی و سوختگی استفاده می‌شوند.

نحوه تشخیص جنس روپوش پزشکی

روپوش پزشکی یکی از پرمصرف ترین محصولاتی هستند که در محیط های پزشکی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند، به خصوص اینکه به دلیل استفاده زیاد در محیط های آلوده نظیر مراکز بهداشتی تقریبا شستشو زیادی خواهند داشت. بنابراین، آنها باید یک سری ویژگی داشته باشند و راه تشخیص کیفیت پارچه مناسب برای خرید گان جراح، اطمینان از داشتن این ویژگی ها لازم است:

مقاومت بالا در برابر شستشو: همانطور که گفتیم البسه پزشکی هر دو تا سه روز یکبار و شاید یک بار در روز با مواد شوینده و سفید کننده های مختلف مانند آب جاوال شسته می شوند، بنابراین مهم است که پارچه این روپوش ها به هنگام شستشو دارای مقاومت بالایی باشند.

داشتن الیاف مناسب: الیاف پنبه ای موجود در پارچه روپوش پزشکی مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده ایجاد می کند و مواد پلی استر موجود در این پارچه ها آن ها را در برابر شستشوی زیاد مقاوم می کند.

نرمی و لطافت: این لباس‌ها همچنین باید از پارچه‌ای نرم و لطیف ساخته شوند، زیرا پزشکان، پرستاران و سایر افرادی که از آنها استفاده می‌کنند باید کاملاً احساس راحتی کنند و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نکنند.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاعات در مورد خرید گان جراح و روپوش پزشکی و البسه پزشکی به سایت پادرا https://paadra.com مراجعه کنید.

2.5/5 - (32 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.