معرفی سامانه پیام کوتاه ملی ایران

پیام کوتاه ملی ایران یک سامانه فعال اینترنتی در زمینه ارسال، دریافت و مدیریت اس ام اس به صورت انبوه است. این سامانه یک بستر ساده و امن و کامل است که در اختیار افراد قرار داده شده است. هدف اصلی این سامانه تعامل صاحبان کسب و کار با مشتریان خود است. به همین دلیل در سامانه ملی پیامک انواع امکانات و خدمات قابل توجه فراهم شده است. امکاناتی که افراد بتوانند با استفاده از آن ها اقدام به بازاریابی در خصوص شغل و کسب و کار خود کنند. سامانه پیامک ملی ایران تنها سامانه ای فعالی است که تمامی اپراتورهای پیامک داخلی را به صورت هم‌زمان تحت پوشش خود قرار داده است.

پیام کوتاه ملی ایران چیست؟

پیام کوتاه ملی ایران

پیام کوتاه ملی ایران سامانه ای مشابه اپراتور ارین تل است. خدمات وب سرویس از جمله مهم ترین خدمات و امکانات این سامانه به شمار می آید. افراد با استفاده از وب‌ سرویس این سامانه می‌توانند نرم افزار یا وب‌ سایت مختص به خود را به سامانه ملی‌ پیام کوتاه متصل کنند. این کار امکان ارسال، دریافت و مدیریت پیام کوتاه را در زمان مورد نیاز فراهم می کند. لازم به ذکر است که وب سایت ارائه شده در این سامانه یکی از خدمات بسیار کاربردی و البته ضروری برای فروشگاه‌ های اینترنتی به شمار می آید. نباید فراموش کرد که برای استفاده از این امکان فوق العاده به مواردی همچون ارسال رمز عبور و کد تائید نیاز است.

ویژگی های پیام کوتاه ملی ایران

همان گونه که پیش تر نیز ذکر شد سامانه پیام کوتاه ملی ایران دارای ویژگی ها و امکانات بارز بسیاری است. مهم ترین آن ها عبارت‌اند از:

  • دارای یک سامانه پیامکی گسترده است و هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد ارسال sms تبلیغاتی و سایر پیام ها در آن ایجاد نمی شود.
  • از قابلیت ارائه Delivery دقیق برخوردار است.
  • از سرعت بالایی در ارسال پیام کوتاه از تمامی خطوط از جمله دیتا جدید همراه اول و ایرانسل برخوردار است.
  • از قابلیت ارسال بیش از ۵۰ پیامک در ثانیه برخوردار است.
  • برای دریافت پنل پیامکی این سامانه تنها یک بار هزینه از افراد متقاضی دریافت می شود.
  • در این سامانه امکان ارسال پیامک به لیست سیاه وجود ندارد.
  • برای واگذاری شماره اختصاصی با افراد شرکت پیام کوتاه ملی تنها یک بار وجه از افراد دریافت می کند.
  • در سامانه پیامکی این شرکت دریافت پیام کوتاه رایگان است.

مهم ترین مزیت سامانه پیام کوتاه ملی ایران

سامانه پیام کوتاه ملی ایران

بارزترین فایده و مزیت سامانه پیام کوتاه ملی ایران عرضه و ارائه بانک شماره‌ های به روز و جامع به متقاضیان است. اغلب کسب‌ وکارها با استفاده از سامانه تبلیغاتی و ارسال sms تبلیغاتی در حال افزایش میزان فروش و جذب بالای مشتری هستند. بنابراین طبیعی است که نیازمند در دست داشتن بانکی از شماره‌های جدید هستند.

البته باید دانست که شماره های غیر فعالی که مدت ها خاموش بوده اند در بانک شماره های مورد نیاز این افراد جایی ندارند. لازم به ذکر است که این سامانه لیست کاملی از شماره های اپراتورهای مختلف را در اختیار صاحبان مشاغل بخصوص کسب و کارهای اینترنتی قرار می دهد. به زبان ساده تر ارسال sms تبلیغاتی برای دیتای جدید همراه اول و ایرانسل با استفاده از سامانه پیامک ملی امکان پذیر است. البته باید خاطر نشان کرد که امکان فرستادن پیامک و ارسال به شماره های بلک لیست در این سامانه وجود ندارد.

تعرفه پیام کوتاه ملی ایران

پیام کوتاه ملی ایران قادر است پنل پیامکی خود را در اختیار کسب و کارهای ایرانی با کمترین تعرفه و بدون واسطه قرار دهد. مقرون به صرفه بودن تعرفه سامانه تبلیغاتی یا یک پنل پیامکی دلیل اصلی بی نظیر بودن و محبوب بودن شرکت پیامکی ملی ایران است. زیرا کاربران همیشه کاربردی بودن یک سامانه را بر اساس تعرفه آن سامانه در مقایسه با امکانات و خدمات آن مورد سنجش قرار می دهند. لازم به توضیح است که شرکت ملی پیامک دارای تعرفه ای مناسب بوده و در زمان خرید نیز تعداد زیادی پیام کوتاه رایگان به صورت هدیه در اختیار خریداران قرار می دهد.

بررسی قابلیت ارسال خودکار و امکان تنظیم دقیق سامانه پیامک ملی ایران

سامانه پیام کوتاه ملی ایران این امکان را برای کاربران خود مهیا کرده است تا بتوانند به بهترین نحو و به دلخواه خود پنل پیامکی را تنظیم کنند. به این معنی که ارسال پیامک ها به مخاطبان به صورت خودکار، سر وقت و دقیق انجام بگیرد. به همین منظور این سامانه اقدام به طراحی سیستمی تحت عنوان ماژول ارسال زمان‌دار هوشمند کرده است. به این نحو که در صورت تهیه لیست مخاطبان و متن پیامک در صورت غیر آنلاین بودن مخاطب پنل باز هم اقدام به ارسال پیام خواهد کرد. بنابراین فرقی نمی کند افراد چه زمان تصمیم به ارسال sms تبلیغاتی بگیرند. زیرا تیم پشتیبانی در هر حالتی حتی در روزهای تعطیل نیز آماده پاسخگویی به مشتریان و کاربران خود هستند..

خط خدماتی و سامانه پیام کوتاه ملی ایران

خط خدماتی و سامانه پیام کوتاه ملی ایران

خط خدماتی از سوی سامانه پیام کوتاه ملی ایران پوشش داده نمی شود. در واقع خط خدماتی نوعی سامانه پیامکی است که از جهاتی می توان آن را شبیه به سامانه تبلیغاتی دانست. البته با این تفاوت که با استفاده از خط خدماتی ارسال پیامک به شماره‌های مسدود شده ممکن خواهد بود اما با استفاده از آن امکان ارسال sms تبلیغاتی وجود ندارد.

ارائه گزارش پیامک ارسالی در سامانه پیامکی ملی

کاربران سامانه پیامک ملی ایران نیاز دارند بعد از ارسال پیام به مشتریان خود از ارسال کامل آن اطمینان حاصل کنند. به همین دلیل این سامانه اقدام به تأمین امکانی جهت دادن گزارش به کاربران کرده است. در حقیقت قدرت و کارایی این سامانه دقیقاً در این مسئله محرز می شود.

سخن پایانی

رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه هلدینگ ایرانیان و همچنین کمک به کسب و کارهای اینترنتی اقدام به عقد قرارداد با سامانه پیام کوتاه ملی ایران کرده است. قرار داد انحصاری سامانه پیامکی ملی با هلدینگ ایرانیان امکان ارسال پیام تبلیغاتی برای تعداد بالایی از مخاطبان را فراهم کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این هلدینگ و نحوه خرید پیامک تبلیغاتی انبوه و ارسال آن به افراد می توانید از سایت iranianvas.ir دیدن کنید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.