معرفی بهترین‌ هتل‌های مسکو

برای اینکه سفری خوب و به یاد ماندنی داشته باشید، بهتر است که از قبل برای آن برنامه ریزی کنید تا بتوانید از زمان خود به خوبی استفاده کنید. از مهم ترین مواردی که در سفر باید در نظر بگیرید. انتخاب محلی مناسب برای اقامت است. ما در این مقاله با معرفی چند مورد از بهترین هتل‌های مسکو قصد داریم تا اطلاعات کاملی را برای مسافران تور روسیه ارائه دهیم. اگر قصد سفر به روسیه را دارید و به دنبال اقامتگاهی مناسب خود و خانواده تان هستید، با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

هالیدی مسکو لسنایا

هالیدی مسکو لسنایا هتلی ۴ ستاره است که در منطقهی لسنایا قرار گرفته است. این هتل تنها ۲ ایستگاه مترو تا میدان سرخ فاصله دارد و دلیل نزدیکی به استودیو المپیک انتخاب مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند در مسابقه یورو ویژن شرکت کنند. هزینه‌ی اقامت در این هتل بالا نیست و نسبت به هزینه، امکانات را خوبی به میهمانان ارائه می‌دهد.

از امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های تمیز با تخت‌های نرم و راحت، سالن بدنسازی که میتوانید تمرین‌های روزانه خود را در آن انجام دهید، مرکز تجاری که در مجموعه هتل قرار گرفته است، اشاره کرد. همچنین هتل دارای سالن کنفراس است و می‌توانید با اقامت در آن جلسات کاری خود را آنجا برگزار کنید.

این هتل لابی کوچکی دارد که در آن یک فروشگاه سوغاتی قرار گرفته است و برای کسانی که قصد خرید هدایا و سوغاتی دارند فرصت خوبی است تا از این فروشگاه دیدن کنند. همچنین این هتل در هنگام بارندگی چتر در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

صبحانه در این هتل به صورت بوفه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ سرو می‌شود. تست آووکادوی رستوران طرفدار زیادی دارد و برای ناهار و شام انواع غذاهای محلی و بین المللی در آن سرو می‌شود و منوی مخصوص کودکان در آن موجود است. این هتل عضو مجموعه هتل‌های IHG می‌باشد اما باید دقت کنید که مانند سایر هتل‌های این مجموعه، غذای فاقد گلوتن سرو نمی‌کند اما اگر نمی‌توانید غذاهایی که پروتئین گلوتن دارند را مصرف کنید، جای نگرانی نیست زیرا در نزدیکی هتل رستوران‌هایی مانند توررو گریل لسنایا (Torro Grill Lesnaya)  مستر هلپ اند فرندز،   (Mr.Help&Friends)و کافه ساپراوی Saperavi Café)) وجود دارند که می‌توانید اوقات خوشی را در آن‌ها سپری کنید.

هتل هالیدی مسکو لسنایا حدود ۳ دقیقه پیاده با کلیسای سنت نیکولاس فاصله دارد. همچنین این هتل  ۱٫۷ کیلومتر از کنسرواتوار چایکوفسکی، حدود ۵ کیلومتر از میدان سرخ و کاخ‌های کرملین و ۸ کیلومتر از سالن نمایش بولشوی فاصله دارد.  مرکز دوپو که بزرگ‌ترین مرکز خرید مواد غذایی و فود کورت در مسکو است؛ در سمت چپ هتل قرار گرفته است و فرودگاه شرمیتوو از طریق ایستگاه قطار بلوروسی فقط ۳۵ دقیقه با هتل فاصله دارد.

هالیدی این سوشفسکی

هتل هالیدی این سوشفسکی هتلی ۴ ستاره است که در نبش خیابان سوشفسکی واقع شده است. این هتل با معماری منحصر به فرد و دکوراسیون زیبای اتاق ها فضای مناسبی را برای مهمانان خود فراهم نموده است. از بهترین ویژگی‌های هتل میتوان به پرسنل بسیار محترم و خوش برخورد هتل، اتاق های بزرگ و تمیز و تحویل به موقع اتاق ها اشاره کرد.

اگر قصد خرید هدایا و سوغاتی دارید، در کنار هتل یک فروشگاه برای خرید سوغاتی وجود دارد که می‌توانید از آن دیدن کنید. همچنین در مقابل هتل، سوپرمارکت و هایپرمارکت ۲۴ ساعته وجود دارد.

کافه رستوران هتل فلور(Fleur) نام دارد که برای صبحانه و ناهار و شام غذای بین المللی ارائه می‌دهد و منوی مخصوص کودکان دارد. صبحانه هتل مفصل و کامل است و هر روز از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ سرو می‌شود. همچنین رستوران ام شانتی  (Om shanti) با منو آسیایی، رستوران راسولنیکو (Rassolnikov) با منوی اروپایی، رستوران داراباس (Darabas)  با منوی هندی، رستوران سی‌پیتزا Sipizza) ) با منوی ایتالیایی، رستوران می‌مینو Mimino))  با غذاهای گرجی و رستوران لوسین Lucien)) همگی در فاصله چند قدمی هتل قرار دارند و شما می‌توانید اوقات خوشی را در آن‌ها سپری کنید.

هتل در نزدیکی ایستگاه مترو ریزسکایا Rizskaya))  واقع شده است به طوری که فاصله آن با مترو ۳ دقیقه پیاده است. این ایستگاه مترو فقط ۴ ایستگاه با مرکز شهر مسکو و میدان سرخ فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا میدان سرخ با ماشین ۲۰ دقیقه است. در اطراف هتل چندین بانک وجود دارد که تا ساعت ۸ شب باز هستند و از طریق آن‌ها می‌توانید ارزهای خود را به راحتی به روبل و یا برعکس تبدیل کنید.

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو

هتل هیلتون لنینگرادسکایا هتلی ۵ ستاره است که در سال ۱۹۵۴ ساخته شده است. ساختمان این هتل یکی از ۷ ساختمان خواهران است این ساختمان‌ها آسمان خراش‌هایی در مسکو هستند که به سبک استالینیستی طراحی شده‌اند.

کارکنان هتل بسیار مهمان‌نواز هستند و رفتاری گرم و صمیمی دارند به طوری که شما حس می‌کنید بخشی از این هتل هستید. جالب است بدانید این هتل آخر هفته‌ها یک تور رایگان هتل را برای میهمانان خود ارائه می‌دهد تا بتوانید ببینید در پشت صحنه هتل چه اتفاقی می‌افتد. اتاق‌های هتل دارای دکوری زیبا و  باشکوه هستند. همچنین اتاق‌ها بزرگ و جادار هستند. سوییت‌های هتل اما بزرگ‌تر هستند و ارزش این را دارند که اتاق خود را به سوییت ارتقا دهید.

از جمله امکانات هتل استخر سرپوشیده، سونا، مرکز اسپا و ماساژ و باشگاه بدنسازی ۲۴ ساعته است.  هتل دارای سالن کنفرانس است و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای کسانی است که برای مسائل کاری به مسکو سفر می‌کنند.

با اینکه هتل پارکینگ ندارد اما در نزدیکی هتل پارکینگی وجود دارد که با پرداخت هزینه میتوانید از آن استفاده نمایید.

لابی هتل به دلیل معماری چشمگیر و لوسترهای خیره کننده اش چنان مجذوب کننده است که اگر حتی تابلویی در خیابان وجود نداشته باشد میتواند به عنوان راهنمای مهمانان باشد.

رستوران هتل جانوس نام دارد و شما می‌توانید روز خود را با صبحانه محلی روسی مانند بلینی که نوعی پنیک روسی‌است آغاز کنید و یا از دیگر صبحانه‌های بوفه لذت ببرید. برای ناهار و شام هم انواعی از غذاهای محلی روسی و بین‌المللی از جمله غذاهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی در اختیار میهمانان قرار می گیرد. اطراف هتل کافه و رستوران‌هایی مانند رستوران گلدن دراگون، رستوران ترموک، رستوارن پرایم، رستوارن وانی و کافه شاپ کمپانی قرار گفته است که همگی در فاصله چند قدمی هتل هستند و با کمتر ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنجا بروید .

از طریق ایستگاه مترو لنینگراد می‌توانید به قطار سریع اسیر ساپ سان بروید و بعد از سه ساعت به سن پترزبورگ برسید. ایستگاه مترو کراسنوسلسکایا ۱٫۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد و ایستگاه قطار لنینگرادسکی که قطار سنت پترزبورگ از طریق آن وارد مسکو می‌شود ۰٫۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد. سالن نمایش بولشوی در فاصله ۶ کیلومتری، میدان سرخ و کاخ کرملین در فاصله ۳ کیلومتری، استادیوم المپیک در فاصله ۱٫۸ کیلومتری و فرودگاه شرمیتوو در فاصله ۹ کیلومتری هتل قرار گرفته است.

با انتخاب این هتل در تور مسکو میتوانید اقامت بی نظیری را تجربه کنید.

هالیدی این مسکو سوکولینکی

هتل هالیدی مسکو سوکولینکی هتلی ۴ ستاره است که در منطقه سوکولینکی مسکو واقع شده است.

اتاق‌های هتل تمیز و جادار هستند و کارکنان آن بسیار خوش برخورد هستند. پذیرش هتل ۲۴ ساعته فعالیت دارد و آماده‌ی خدمت رسانی به مسافران هستند. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است. باشگاه ورزشی هتل مدرن و کامل است و شما ‌می‌توانید تمرین‌های روزانه خود را در این باشگاه انجام دهید.  هتل دارای امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، مرکز برگزاری کنفراس و اتاق جلسه است که تجهیزات کامل و پیشرفته‌ای برای برگزاری همایش دارد از این رو برای سفر و جلسات کاری انتخاب مناسبی است.

صبحانه هتل به صورت بوفه در دسترس است و هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می‌شود.

رستوران بین‌المللی Creperie Depari  دقیقا  رو به روی هتل قرار گرفته است همچنین فست فود مک دونالد، رستوران‌ غذاهای چینی هنگ کنگ، فست فود Mu-Mu و رستوران Menza  همگی در فاصله چند قدمی هتل واقع شده‌اند.

شاید بتوان گفت بهترین حسن هتل هالیدی این مسکو سوکولینکی لوکیشن خوب آن است. پارک سوکولینکی در فاصله ۷۶۵ متری هتل قرار دارد. شما می‌توانید برای قدم زدن و پیاده روی به این پارک بروید و  در آن وقت بگذرانید. هتل تا میدان سرخ و کاخ کرملین ۶ کیلومتر فاصله دارد که با ماشین با در نظر گرفتن ترافیک حدود ۲۵ دقیقه می‌شود. اگر قصد خرید دارید، با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌توانید به مرکز خرید سوکولینکی بروید که فروشگاه‌های مهمی در آن قرار گرفته است.

هتل تا ایستگاه مترو سوکولینکی فقط ۳۰۰ متر فاصله دارد و از این رو دسترسی مناسبی به مراکز گردشگری مهم شهر می‌دهد برای مثال میدان سرخ فقط ۵ ایستگاه تا هتل فاصله دارد و از طریق مترو می‌توانید در حدود ۱۵ دقیقه به میدان سرخ و کاخ‌ کرملین برسید. همچنین فاصله هتل تا مرکز نمایشگاه‌های مسکو ۲۴ کیلومتر است که با ماشین ۳۴ دقیقه می‌شود.

گردشگرانی که قصد سفر  به روسیه دارند می توانند با کمک کارشناسان فروش آژانس آرزوی سفر پارسیان بهترین تور و هتل را برای اقامت خود در این شهر انتخاب کنند .

همچنین لازم به ذکر است برای سفر به روسیه  نیاز به ویزا توریستی روسیه دارید این ویزا به صورت گروهی و توسط آژانس مسافرتی از جمله آژانس مسافرتی آرزوی سفر صادر می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای رزرو تورها و شرایط اقساط با کارشناسان ما با شماره  ۰۲۱۴۵۱۲۸ تماس بگیرید.

ما در آرزو سفر آرزوی شما را برآورده می‌کنیم.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.