مزیت خدمات سئو ؛۸مزیت شگفت انگیز خدمات سئو

آیا می دانید که ۸۹% بازاریابان براین باورند که بهینه سازی موتورهای جستجو همیشه باعث موفقیت در کسب و کارمی شود . اگر تا اکنون برای کسب و کار خود درسئو سرمایه گذاری نکرده اید ٍ، تمام مزیت های آن را ازدست داده اید !

لابد از خود می پرسید مزیت های مدیریت سئو برای یک کسب و کاردرحال رشد مانند شغل من چه می تواند باشد ؟

در این مقاله شما را با ۸ مزیتی که سئو برای کسب و کارتان دارد آشنا می کنیم .اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، می توانید از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت در سایت حامد مهدی زاده متخصص سئو و مدیر سئو روز دیدن کنید تا ببینید چگونه استراتژی سئو می تواند به رشد کسب و کارتان کمک کند .

۱-خدمات سئو به شما کمک می کند تا از طریق موتورهای جستجو به افرادی که نیازمند خدمات ومحصولات شما هستند ،دسترسی پیدا کنید .

هر روز بیش از ۳٫۵میلیارد جستجودر گوگل انجام می شود .این موضوع اهمیت سئو را نشان می دهد . افراد برای پیداکردن محصولات یا خدمات جدید ، موقعیت جغرافیایی مشاغل و بدست آوردن اطلاعات مفید در اینترنت جستجو می کنند .

با خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت تان ، به این افراد کمک می کنید تا کسب و کارتان را در نتایج جستجو پیدا کنند .به این ترتیب ، افراد بیشتری به سایت شما سر می زنند و از محصولات یا خدمات تان دیدن می کنند .این بهترین راه برای رسیدن به کاربرانی است که بدنبال شرکت هایی مانند شرکت شما هستند .

۲- خدمات سئو به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک کسب کنید .

یکی از مهمترین مزیت های خدمات سئو این است که برای سایت تان ترافیک باکیفیت بدست می آورد .

با انجام خدمات سئو (برخلاف بازاریابی های فیزیکی )، این کاربران هستند که تصمیم می گیرند از وب سایت تان دیدن کنند زیرا درمی یابند که وب سایت شما همان چیزی است که آنها در اینترنت بدنبالش هستند .

اگر سایت شما بتواند جایگاه های نخست را در نتایج جستجو تصاحب کند ، شانس انتخاب شدن شما از طرف کاربران بسیار زیاد خواهد بود زیرا ۷۵%کاربران اینترنتی فقط از صفحه اول نتایج جستجو دیدن می کنند .

این بدان معنا است که شما افراد بیشتری را (که اکثرا به کسب و کارتان علاقه مند هستند ) جذب می کنید . به این ترتیب ترافیک ارگانیک باکیفیتی را بدست می آورید .

۳- خدمات سئو به شما کمک می کند تا تجربه کاربری سایت تان را بهبود ببخشید .

برای موفقیت در بازاریابی آنلاین ، باید تجربه کاربری مثبتی را دراختیار بازدیدکنندگان سایت تان قرار دهید .مهم نیست کاربران ازسایت تان بازدید می کنند یا ایمیل شما را می خوانند ،درهرصورت شما باید یک تجربه مثبت برای آنها فراهم کنید .

یکی از مزیت های سئو این است که شما را بسمت ایجاد یک تجربه کاربری بهتر سوق می دهد .بهینه سازی سرعت سایت یکی ازفاکتورهایی است که به شما در این امرکمک می کند .

زمانیکه سرعت سایت شما مناسب باشد ، کاربران بیشتر درصفحه سایت تان توقف می کنند .این یک سیگنال مثبت برای گوگل است و رتبه شما را افزایش می دهد .

تجربه کاربری و سئو کاملا بهم وابسته اند .حتی اگر سایت شما استانداردهای سئو را رعایت کرده باشد اما کاربران وموتورهای جستجو درپیدا کردن آن مشکل داشته باشند یا نتوانند با سرعت مناسب آن را ببینند ، تمام تلاش هایتان بیهوده خواهد بود .

با بهبود تجربه کاربری ، می توانید کاربران را بیشتر در سایت تان نگه دارید و به آنها کمک کنید تا با کسب و کارتان بیشتر آشنا شوند.

۴-خدمات سئو به شما کمک می کند تا از برند خود را بهتر و بیشتر معرفی کنید .

معرفی برند برای رشد کسب و کارتان ضرروری است . زمانیکه افراد از برند شما مطلع شوند ، شانس نرخ تبدیل تان بالا خواهد رفت .

خدمات سئو به شما کمک می کند تا در رتبه های بالای نتایج جستجو قرار بگیرید .به این ترتیب ، اعتماد سازی به برندتان نیز شکل می گیرد .بعبارت دیگر ، رتبه های بالاتر یعنی اعتماد بیشتر .

درحقیقت ، با خدمات سئو شما می توانید ۲۴ساعته و ۷روز هفته در معرض دید موتورهای جستجو باشید . برخلاف تبلیغات پولی ، افراد بدون محدودیت درزمان و روز ، می توانند همیشه وب سایت شما را پیدا کنند .

۵-خدمات سئو با بودجه شما سازگاری دارد .

یکی از مزیت های دیگر خدمات سئو این است که با بودجه شما سازگاری دارد .در استراتژی سئو ، شما افرادی را هدف قرارمی دهید که بدنبال محصولات یا خدمات شما هستند . بعبارت دیگر ، بودجه شما به سمت ترافیکی می رود که به کسب و کارتان علاقه مند است .بنابراین احتمال خرید کردن این افراد در سایت شما زیاد است .

درحقیقت خدمات سئو ، بازگشت سرمایه تان را بطرز چشمگیری افزایش می دهد .

۶-خدمات سئو به شما کمک می کند تا با بزرگترین رقبایتان رقابت کنید .

از آنجاییکه گرفتن رتبه ارگانیک پولی نیست ، بنابراین شما می توانید با استفاده از سئو ،با رقبایتان درهراندازه ای که هستند، رقابت کنید .

با خدمات سئو ، شما تیمی از متخصصین را دارید که می توانند رقبایتان را به خوبی آنالیز کنند و به شما درپیاده سازی یک استراتژی موثر برای شرکت تان کمک کنند .

۷-خدمات سئو به شما کمک می کند تا برای استراتژی های دیگرتان نیز ترافیک بیشتری کسب کنید .

زمانیکه بر روی سئو سایت تان سرمایه گذاری می کنید ، سایراستراتژی هایتان نیز از آن سود می برند .مانند :

ایمیل مارکتینگ

اگر در سایت خود ، قسمت ثبت ایمیل را دارید ، با یک استراتِژی خوب سئو می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

با سئو ، ترافیک ارگانیک خوبی به سمت سایت تان هدایت می شود .بنابراین کاربران به احتمال زیاد به کسب و کارتان علاقه مند می شوند و به لیست ایمیل شما می پیوندند .

سوشال مدیا

از طریق سئو ، فالورهای بیشتری در سوشال مدیا پیدا خواهید کرد . آنها سایت شما در در نتایج جستجو می بینند و آن را بررسی می کنند .درنتیجه ،احتمال اینکه پروفایل های سوشال مدیای شما را دنبال کنند ، بیشتر می شود .

وبلاگ

سئو به ترافیک وبلاگ تان کمک می کند .با بهینه سازی پست هایتان ، می توانید ترافیک بیشتری را به سمت وبلاگ سایت تان هدایت کنید .

۸-خدمات سئو به شما کمک می کند تا نتایج کمپین هایتان را مشاهده کنید .

زمانیکه وقت و بودجه تان را صرف استراتژی دیجیتال مارکتینگ می کنید ، تمایل دارید از نتیجه کارهم مطلع شوید .از طریق خدمات سئو می توانید نتایج کمپین سئو تان را نظارت کنید و ببینید که آیا این کمپین برای کسب و کار شما جواب می دهد یا خیر؟

شما می توانید از طریق ابزارگوگل آنالتیک داده های ارزشمندی مانند :ترافیک ارگانیک ، زمان توقف کاربر بر روی صفحه سایت تان ، نرخ پرش و ..را بدست بیاورید و استراتژی فعلی تان را تحلیل کنید تا بتوانید از بودجه خود بشکل موثرتری در جهت رشد کسب و کارتان استفاده کنید .

اگر کارکردن با ابزارگوگل آنالتیک برایتان راحت نیست ، می توانید به یک متخصص سئو اعتماد کنید تا به شما در این امر کمک کنند .

منبع : https://hamedmahdizadeh.ir/blog/

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.