مدیریت زمان و مدیریت هزینه در پرواز های خارجی

 اگر برایتان پیش آمده که به پرواز های خارجی نیاز پیدا کرده باشید، خواهید دید که با پرواز های داخلی تفاوت‌هایی دارد. وقتی در حال آماده شدن برای پرواز خارجی هستید باید به فاکتورهایی توجه کنید که در پروازهای داخلی احتمالا نیازی به آن‌ها نیست. برای سفر خارجی باید پاسپورت، ویزا و چمدانی متفاوت داشته باشید.

 وقتی برای اولین بار می خواهید پروازی به خارج از کشور داشته باشید اینکه بدانید چه چیزی انتظار شما را می‌کشد، چگونه قیمت بلیط هواپیما خارجی را بدانید و یا چگونه اقدام به خرید بلیط هواپیما از علی بابا بکنید، باعث می‌شود تا تجربه راحت‌تری از پرواز داشته باشید. می خواهیم قدم به قدم به شما نشان دهیم که چگونه برای اولین پرواز خارجی خود آماده شوید و زمان را مدیریت کنید و سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

همه ما برای تمام سفرهایی که انجام می دهیم ترجیح می‌دهیم خرج و مخارج سفرمان را کاهش داده و به جای اینکه هزینه‌ اضافی صرف راه کنیم، همان مقدار هزینه را صرف خوش گذرانی و یا خریدهای‌مان کنیم برای این که بتوانیم این امر را محقق کنیم راهکارهای نه چندان پیچیده‌ای وجود دارد که بعضا می‌تواند کمک‌های بسیار بزرگی در رابطه با کاهش هزینه‌ها ی سفر به ما بکند.

کنترل ظرفیت

 خطوط هوایی خارجی، موجودی صندلی های خود را از چندین راه مختلف مدیریت نموده و آمار حاصل را با میزان تقاضا و روند خرید بررسی می‌نمایند. همان‌طور که می‌دانید برای فروش صندلی های یک هواپیما تکنیک های مختلفی ذکر شده است. اگر شما با تاریخ و زمان خود مشکلی نداشته باشید، از قیمت مناسب و حتی تخفیف بیشتری بهره‌مند خواهید شد.

پرواز با هواپیمایی های ارزان تر

تا سال‌های گذشته اگر می‌خواستید بین قاره‌ها مسافرت کنید، باید از بلیط‌ های گران‌تر که در انحصار چند شرکت هوایی معروف و قدیمی بود استفاده می کردید. ولی امروزه اینگونه نیست. تنوع انتخابی که پیش روی مسافران است، باعث به وجود آمدن رقابت و ارزان‌تر شدن قیمت بلیط ها و ارائه خدمات بهتر شده است.

برای خرید بلیط هواپیمای خارجی ارزان تر، از مسیر های جایگزین غافل نشوید

اگر شما برای سفر خارجی خود از قبل برنامه‌ریزی نمایید و مشکل زمان نداشته باشد، می‌توانید به جای پرواز خارجی مستقیم به مقصدتان، از مسیرهای جایگزین که غیر مستقیم است استفاده کنید.

 بدین ترتیب می‌توانید تا حد زیادی در قیمت بلیط خارجی تمام شده‌ی خود صرفه جویی کنید. حتی اگر فاصله‌ بین دو پرواز شما چند ساعت باشد، از قبل درباره‌ کارهایی که می‌توان در این بازه‌ زمانی انجام داد، تصمیم بگیرید.

مثلا می‌توانید گشتی در آن دور و اطراف بزنید، کتاب بخوانید و یا از فروشگاه‌هایی که در آن نزدیکی است دیدن نمایید. به طور مثال به جای پرواز مستقیم پاریس به تهران، از پرواز جایگزین فرانسه به ترکیه و سپس به ایران استفاده کنید.

روزهای انتخابی برای سفر

 انعطاف پذیری و نداشتن مشکل با روزهای سفر، به عنوان یکی از مهم ترین نکات ذکر شده برای گرفتن و یا رزو بهترین بلیط پرواز خارجی در نظر گرفته شده است.

 اگر با انتخاب تاریخ سفر مشکلی ندارید، سعی کنید بلیط های هواپیمایی خود را قبل از گرفتن مرخصی رزرو نمایید. به این ترتیب، شما می‌توانید به جای چیدن برنامه برای سفر به پس انداز و جمع‌آوری پول های خود بپردازید. به طور کلی، سفر در اواسط هفته و روزهای غیر تعطیلات ارزان‌تر است.

زمان خرید بلیط بسیار مهم است

 خرید بلیط پرواز خارجی خود را همواره در اولویت قرار داده و یا آن را به لحظات آخر موکول نمایید. خرید بلیط در این بازه‌ی زمانی (اول و آخر) کاملا اشتباه است. بسیاری از خطوط هوایی تخفیف‌های خود را ۲۱ روز قبل از پرواز ارائه خواهند نمود.

اگر بلیط هواپیما را گم کنیم، چه می‌شود؟

به عبارتی دیگر، تمام صندلی‌های ارزان قیمت در ابتدای دوره به فروش می‌رسند. بسیاری از خطوط هوایی تخفیف ویژه ای را برای صندلی‌های باقی مانده ارائه خواهند کرد. به عنوان یک قاعده کلی، خطوط هوایی تخفیف ویژه‌ای را برای صندلی‌های باقیمانده در ۷۲ ساعت قبل از پرواز ارائه می‌نمایند.

 

بررسی آژانس های معتبر در حوزه ی ارائه خدمات پروازی

  هرگز به هر آژانس مسافرتی اطمینان کامل نکنید. تحقیقات آنلاین می‌تواند شک و شبهه‌ی شما نسبت به خرید بلیط را  برطرف نماید. امروزه سایت های زیادی برای مقصدی که شما می‌خواهید به آن مسافرت کنید، وجود دارد.

با گشتی در اینترنت به راحتی می‌توانید اطلاعات خوبی به دست آورید. اطلاعات ضروری پیرامون نحوه‌ خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی و حق بیمه از جمله مواردی است که در این سایت‌ها ذکر شده است. تخفیف روزانه‌ قیمت بلیط هواپیما خارجی سفر‌های بین کشوری، یکی دیگر از مجموعه مواردی که در این سایت‌ها به چشم می خورد.

برای سفر خارجی، ایرلاین ایرانی انتخاب کنیم یا خارجی؟

در انتها امیدواریم موارد ذکر شده بتواند راهنمای خوبی برای شما عزیزان بوده و در پروازهای خارجی، تهیه و رزرو بلیط هواپیما خارجی ارزان تر در سفرهای بین قاره‌ای و بین کشوری به شما کمک کرده باشد. وب سایت علی بابا این افتخار را دارد که در کمترین زمان ممکن و با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق، شما را در این فرایند یاری کند و به شما قول دهد که تجربه شایسته سفر را، لمس خواهید کرد.            

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.