محصولات تبلیغاتی بی‌سیم

بدون شک تکنولوژی در زندگی این روزهای ما انسان‌ها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. در برآوردن نیازهای اولیه و یا به جهت سرگرمی و داشتن لحظات مفرح، این تکنولوژی است که به ما راه حل‌های بهتری پیشنهاد می‌دهد.

استفاده از این تکنولوژی فراگیر در هدیه دادن نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. هدیه مدرن گاهی باعث ایجاد ارتباطی مناسب‌تر با مخاطب می‌شود. ممکن است کاربردی‌تر باشد و برای سالیان بیشتری مورد استفاد قرار بگیرد. این نکات در خصوص هدایای تبلیغاتی نیز کاملا صدق میکند. هدایایی که بروز باشند در وهله اول بیشتر خودنمایی خواهند کرد. تکنولوژی به کار رفته در هدایا نیز در گام بعدی قطعا تاثیر مناسبی در ذهن مخاطب خواهد داشت.

تکنولوژی و نیروی الکتریکی در یک رابطه مستقیم با یکدیگر به سر می‌برند. از گوشی موبایل گرفته تا انواع اسپیکر و هدفون و بسیاری دیگر از وسایلی که به صورت روزمره و مستمر از آن بهره می‌بریم از نیروی الکتریکی استفاده می‌کنند. همچنین به نظر می‌رسد وسایل برقی جدیدی نیز هر روز در بازار عرضه می‌شوند. ممکن است بسیاری از آن‌ها با باتری کار کنند، اما قطعا نیاز به شارژ مجدد دارند. فرآیند شارژ کردن نیز خود به عاملی چالش برانگیز تبدیل شده است.

باید در نظر داشت ابزاری که زندگی شما را آسان‌تر می‌کند و به همان میزان ممکن است اعتیاد آور باشد. پس ترجیح شما بر این خواهد بود که این وسایل را همیشه در دسترس داشته باشید. شما دوست دارید این ابزارهای محبوب به روی میز کارتان، در جیب کت، درون کوله پشتی و یا در کنار تخت خوابتان قرار داشته باشند. اما افزایش تعداد این وسایل یک مشکل بزرگ را ایجاد خواهد کرد، “سیم‌ها…” . اتصالات به طور معمول از طریق سیم‌های رابط انجام می‌پذیرد. در واقع روش سنتی برای شارژ مجدد، انتقال داده‌ها و موارد این چنینی نیاز به یک سیم دارد. هر سیم با کابل خاص خودش طراحی می‌شود و به این ترتیب تعدد این سیم‌ها نیز بیشتر خواهد شد. تعداد زیاد این سیم‌های در هم تنیده و گره خورده هم باعث کلافگی خواهد شد و هم از زیبایی محیط می‌کاهد. اینجاست که تکنولوژی به داد خودش می‌رسد.

فناوری بی‌سیم (وایرلس)

محصولات بی‌سیم برای بیشتر مردم کاربردی و پسندیده است. ارتباط از طریق امواج نامرئی همواره جذاب و زیباتر به نظر می‌رسند. علاوه بر این قدرت تطابق پذیری و آزادی عمل بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. در ادامه این مطلب قصد داریم به این فناوری در محصولات تبلیغاتی اشاره کنیم. به این ترتیب شما نیز با آگاهی بیشتر و در نظر داشتن فناوری بی‌سیم به هدایای تبلیغاتی خود ارزش بیشتری ببخشید.

 

هدفون بی‌سیم

چه کسی می‌خواهد هربار که قصد استفاده از هدفونش را دارد با سیم‌های گره خورده مواجه شود! فراتر از این مشکل، ممکن است پس از مدتی با قطع شدن قسمتی از سیم عملا هدفون خود را از دست بدهید. با هدفون‌های وایرلس از آزادی و بی‌سیم بودن لذت ببرید. دیگر نیازی نیست که هدفون خود را از لای لباس‌هایتان رد کنید تا در حین حرکت به مشکل نخورید. این هدفون به شما اجازه می‌دهد به هر جایی بروید و موسیقی را با خود ببرید! علاوه بر این اغلب برای شارژ شدن مکانیزمی آسان دارند و با یک اتصال مغناطیسی به راحتی برای استفاده بعدی شارژ می‌شوند.

 

اسپیکر بی‌سیم

همانند هدفون، اسپیکرهای وایرلس هم گزینه‌ی عالی در جهت استفاده کاربردی‌تر هستند. استفاده از فناوری بلوتوث یا وای‌فای غالبا برای این اسپیکرها مرسوم است تا به راحتی به گوشی موبایل شما متصل شوند.
این بلندگوهای بی‌سیم گاهی مجهز به یک دستیار مجازی هستند و می‌توانند به آسان‌تر شدن فرآیند کمک کنند. به طور مثال گزارش وضعیت آب و هوا را به شما ارائه دهند، یک هشدار یادآوری تنظیم کند، در اینترنت به دنبال جواب سوالتان بگردند یا حتی نتایج مربوط به بازی فوتبال را اعلام کنند. این محصولات که به اسپیکرهای هوشمند نیز معروف هستند فقط راهی برای گوش دادن به موسیقی و پادکست نیستند. بلکه به مشتریان شما راهی برای انجام چندین کار فقط با حرف زدن را ارائه می‌دهند. هدایایی برای دنیای مدرن امروزی که به رضایت هرچه بیشتر مخاطبتان کمک خواهد کرد.

شارژر بی‌سیم

شارژرهای وایرلس رایج، جزو لوازم جانبی محبوب و پراستفاده به شمار می‌آیند زیرا بیشتر موبایل‌های جدید قابلیت شارژ بی‌سیم را دارند. این روش شارژ آینده‌نگر به معنای جایگزینی دیگر در کابل‌های شارژ هستند. به راحتی سیم‌ها فرسوده نمی‌شوند و یا نیازی به نگه داشتن شارژرهای مختلف برای دوستان و اعضای خانواده نیست. با استفاده از این دستگاه، تنها کافی است تلفن را روی شارژر قرار دهید! این شارژرها علاوه بر گوشی‌هوای موبایل، هر وسیله‌ دیگری که از این استاندارد پشتیبانی کند را شارژ خواهند کرد.

پاوربانک بی‌سیم

پاوربانک‌ها یک مورد فوق‌العاده در دنیای محصولات تبلیغاتی هستند. چرا که روشی مناسب برای اطمینان از این هستند که تلفن شما خاموش نخواهد شد. اما پاوربانک‌های با قابلیت شارژ بی‌سیم جذاب‌تر از پیش نیز خواهد بود. این گونه هدایای تبلیغاتی خاص دارای وجوه مختلفی از نبوغ و کاربرد هستند و به عنوان یک هدیه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. چه در هواپیما، قطار و چه اتومبیل، فقط کافی است گوشی موبایل را به روی پاوربانک قرار دهید و از آن لذت ببرید.

 

ماوس بی‌سیم

ماوس وایرلس برای کسانی که با لپ‌تاپ یا کامپیوتر بسیار کار می‌کنند هدیه عالی خواهد بود. با حمل آن‌ها در یک کوله و در کنار لپ‌تاپ دیگر نیازی نخواهید بود که نگران باشید، سیم‌های لپ‌تاپ در هم پیچیده باشد. همچنین فضای کافی برای نشان دادن برندتان به مشتری وجود دارد. ماوس‌های بی‌سیم اغلب از بلوتوث یا دانگل USB برای اتصال استفاده می‌کنند و از این حیث بسیار تطبیق پذیر با انواع کامپیوتر، تبلیت و حتی موبایل هستند.

 

میکروفون بی‌سیم

میکروفون و اسپیکر بی‌سیم که در برخی موارد به صورت پکیج در کنار هم قرار می‌گیرند، جذاب و سرگرم کننده هستند. همچنین می‌توانید از این وسیله به عنوان اسپیکر بی‌سیم برای تقویت صدای موسیقی تلفن همراه خود نیز استفاده کنید یا در کنار آهنگ‌های مورد علاقه خود آواز بخوانید. به این ترتیب دیگر نیازی به بلندگوهای گران قیمت، تجهیزات و حتی سیم برای یک تفریح ساده نخواهد بود. یک ابزار خلاقانه که در کنار سرگرم‌کردن شما با افکت‌های مختلف، گاهی می‌تواند کاربردی نیز باشد.

ردیاب بی‌سیم

ردیاب‌های بلوتوث را می‌توان بر روی کلیدها، چمدان، کیف پول، سویچ ماشین یا هر کالایی که امکان گم شدن دارد، قرار داد. این ردیاب‌های بی‌سیم با برنامه‌ای که سیگنال هشدار را به تلفن شما می‌فرستد همگام می‌شوند تا بتوانید وسایل گمشده خود را پیدا کنید. حتی در صورت گم شدن موبایلتان، کافی است دکمه ردیاب را فشار دهید تا سیگنال صوتی به تلفن شما ارسال شود.

هدایای تبلیغاتی با محوریت فناوری بی‌سیم به مخاطب شما فرصتی ویژه می‌دهد تا سبک جدیدی از تکنولوژی را تجربه کند. به وسیله ابزارهای بی‌سیم رفاه و جامعیت بیشتری به دست خواهد آمد و چه نیکو خواهد بود که این محصولات را در سبد هدایای مدیریتی  و هدایای تبلیغاتی کسب و کارتان قرار دهید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.