خرید لایی چسب از قماشین

خرید لایی چسب از قماشین به صورت اینترنتی این فرصت را در اختیار خریداران قرار خواهد داد تا نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام نمایند. امروزه هر یک از ادوات و ابزار های خیاطی اهمیت خاص خود را دارا می باشند، به همین علت نیز می توان همواره شاهد وجود تقاضا در بازار های خرید بود.

پارامتر های متعددی در انتخاب لوازم خیاطی دخیل هستند و از میان تمامی این پارامتر ها کیفیت نقشی بسیار مهم را ایفا می نماید. امروزه خرید بسیاری از ابزار های لازم برای یک خیاطی حرفه ای، به سادگی در کشور تولید می گردند و از این حیث می توان شاهد قیمت هایی رقابتی نیز بود.

چسب لایی از سری چسب های بسیار کاربردی محسوب می گردد، که در خیاطی مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی ظاهری کار با استفاده از چسب لایی تضمین می گردد و محل قرار گیری چسب نیز به سادگی پوشش دهنده لایه است.

دقت لازم در انتخاب لایی موجب می گردد تا نتیجه نهایی کار، نتیجه ای ایده آل محسوب گردد، از سویی دیگر هماهنگ بودن جنس و ضخامت لایی با پارچه از جمله موضوعات مهم به شمار می رود.

برای خرید لایی چسب میتوانید به وبسایت ghomashin.ir و ghomashin.com مراجعه نمایید و یا با شماره ی ۰۹۱۲۰۷۷۵۵۶۲ تماس حاصل نمایید

خرید انواع لایی چسب
خرید انواع لایی چسب

قیمت خرید لایی چسب از قماشین

قیمت خرید لایی چسب از قماشین می تواند در مقایسه با سایر قیمت های موجود در بازار، یکسان یا متفاوت باشد. چرا که روند قیمت گذاری بر اساس هزینه های تمام شده تعیین می گردد و این عاملی برای نبود یک روند ثابت در بخش قیمت خواهد بود.

اما با این حال می توان شاهد قیمت گذاری رقابتی در سایت قماشین بود، چرا که در این مسیر حذف واسطه ها، مهم ترین پارامتر به شمار می رود. از سویی دیگر چسب لایی در مقایسه با سایر ابزار های نسبتا مشابه، زیبایی ظاهری پارچه و لباس را به خطر نمی اندازد، و می تواند جایگزینی عالی و مناسب باشد.

اطلاع از قیمت خرید لایی چسب در سایت قماشین، فرصت انتخاب را برای خریداران مهیا می نماید. قیمت گذاری بر اساس روند های مختلفی شکل می گیرد و با توجه به نوع کارایی و کیفیت لایی، این قیمت ها نیز متنوع خواهند بود.

در این بین برخی از مهم ترین و کاربردی ترین انواع لایی را معرفی می نماییم :

کاربرد لایی چسب در خیاطی چیست ؟

کاربرد لایی چسب در ساده ترین تعریف، ایجاد یک پیوست میان دو لایه پارچه بدون دوخت و سوزن می باشد. این کاربرد اصلی ترین علت انتخاب لایی توسط خیاطان و افراد آشنا به حرفه خیاطی به جهت حفظ زیبایی کار محسوب می گردد.

بخش عمده ای از انواع لایی چسب موجود در بازار، دارای کیفیت بالایی می باشند، همین امر نیز موجب می گردد تا عمر استفاده از این لایی ها برابر با عمر پارچه و لباس، یا گاها کمی کم تر باشد.

لایی موجب حفظ بافت پارچه و عدم آسیب رسانی به آن نیز خواهد شد، چرا که در صورت دارا بودن کیفیت لازم، می توان اطمینان حاصل نمود که لایی چسب حتی در برابر شست و شو نیز آسیب نبیند.

برای انتخاب لایی مناسب، باید نوع پارچه و کیفیت و ضخامت آن را نیز به خوبی بررسی نمود و پس از این بررسی، نسبت به انتخاب لایی اقدام کرد. هر نوع از لایی ها مناسب برای یک نمونه پارچه و لباس هستند، این امر دقت در انتخاب را می طلبد.

هماهنگی ضخامت لایی چسب با ضخامت پارچه انتخاب شده، موجب خواهد شد، تا لایی طول عمر بیشتری داشته باشد و از طرفی دیگر نیازی به تعویض مجدد لایی نیز نباشد.

 

انواع لایی چسب و قیمت هر یک

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، لایی ها انواع مختلفی دارند و هر نوع از لایی دارای کارایی و کاربرد های متفاوتی است. لایی تنها یک نمونه چسبی ندارد، بلکه می توان شاهد نمونه های قابل دوخت لایی نیز بود. نمونه هایی که خیاط با توجه به نیاز پارچه آن ها را انتخاب می نماید.

به طور کلی لایی سهم بسزایی در زیبایی ظاهری و یا حتی واقعی پارچه خواهد داشت و از این نظر سهم لایی در دوخت یک لباس محفوظ می باشد. در زمان خرید و انتخاب لایی، دقت در سه عامل اصلی، موجب انتخاب مناسب ترین نوع لایی برای لباس می گردد. دقت در :

  • رنگ لایی
  • نوع لایی، حلقوی، تار و پودی، بی بافت
  • ضخامت لایی
  • ابعاد و اندازه لایی

این موارد در کنار یکدیگر مهم ترین عوامل در انتخاب لایی محسوب می گردند و با دقت در این موارد می توان به طور حتم، مناسب ترین نوع لایی برای پارچه را خریداری نمود.

استفاده از یک پارچه به عنوان محافظ بر روی لایی، موجب خواهد شد تا هنگام اتوکشی آسیبی به بافت رویی پارچه و در نتیجه ظاهر لباس وارد نشود. موضوعی که نیاز به حذف و یا قیچی کردن مجدد لباس یا پارچه را به خوبی از میان خواهد برد.

آموزش چسباندن لایی چسب

خرید لایی چسب از قماشین با قیمت هایی مناسب بدون محدودیت زمانی امکان پذیر گردیده است. خریداران می توانند شاهد خرید مستقیم و بی واسطه تمامی انواع لایی موجود در بازار با قیمت هایی مناسب و ایده آل باشند.

لایی یکی از ضروری ترین ابزار ها و لوازمی است که در خیاطی حرفه ای و مبتدی مورد استفاده قرار می گیرد، به همین علت نیز می توان انتخاب این ابزار کاربردی و کارآمد را از طریق مسیر اینترنتی در دستور کار خود قرار داد.

بخش عمده ای از چسبندگی ها و دوخت های پنهان خیاطی، با استفاده از لایی صورت می گیرد، در نتیجه لایی گزینه ای ایده آل برای استفاده در یک لباس ساده یا مجلسی است.

تنوع لایی چسب، موجب خواهد شد تا برای هر نوع لباس بتوان مناسب ترین نمونه را انتخاب و خریداری نمود. هم چنین این تنوع شامل، تنوع قیمت و کیفیت انواع لایی نیز می گردد، اما به طور معمول خیاطان حرفه ای؛ همواره لایی باکیفیت را انتخاب می نمایند.

چرا که در این صورت می توانند شاهد عمر بالا لایی و عدم نیاز به کندن آن از روی پارچه و در نتیجه خرابی و آسیب پارچه باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.