قالب وردپرس و افزونه وردپرس اورجینال بدون محدودیت نصب

وردپرس پلتفرم محبوب بسیاری از وبلاگ نویسان و مشاغل است. در واقع، بیش از ۴۰ درصد از تمام وب سایت های آنلاین از وردپرس استفاده می کنند. در اینجا چند دلیل برای محبوبیت وردپرس وجود دارد:

  • ۱. وردپرس منبع باز است

وردپرس یک پلتفرم منبع باز است. این بدان معنی است که هر کسی می تواند کد منبع را تغییر دهد و نرم افزار را دوباره توزیع کند. این برای افراد طراحی شده است تا ایده های خود را برای بهبود پلت فرم مشارکت دهند. یک انجمن منبع باز وجود دارد که به بهتر شدن وردپرس کمک می کند.و با استفاده از قالب وردپرس بهترین سایت های ممکن را می شود طراحی کرد.

  • ۲. استفاده از وردپرس برای یک مبتدی آسان است

وردپرس به مدرک مهندسی کامپیوتر نیاز ندارد. در واقع برای افراد غیر فنی ساخته شده است. رابط کاربری بصری و دوستانه است. برای افزودن یک طرح جدید به وب سایت خود، می توانید به سادگی یک تم را دانلود کنید. اگر نیاز به اضافه کردن یک عملکرد جدید دارید، مانند فرم تماس، فقط یک افزونه وردپرس را نصب کنید. کارهای توسعه وب که قبلا ساعت ها طول می کشید را می توان در عرض چند دقیقه انجام داد.

  • ۳. وردپرس سئو پسند است

تنها ساختن یک وب سایت وردپرسی کافی نیست. شما می خواهید که مردم وب سایت شما را از طریق بهینه سازی موتور جستجو پیدا کنند و از آن بازدید کنند. با افزونه های SEO، مانند Yoast SEO، می توانید رتبه خود را با پیشنهادات پیوند داخلی و قالب های توضیحات متا افزایش دهید.

  • ۴. وردپرس از انواع رسانه ها پشتیبانی می کند

وردپرس هیچ نوع رسانه اصلی را محدود نمی کند. بنابراین، می توانید از هر ترکیبی از متن، تصویر و ویدیو در وب سایت خود استفاده کنید. در این بازار رقابتی برای توجه مصرف کنندگان، خوب است بدانید که این پلتفرم به شما آزادی خلاقیت می دهد.

  • ۵. وردپرس امن است

امنیت یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارها است. با تعداد نقض‌های داده‌ای که هر سال اتفاق می‌افتد، می‌خواهید خیالتان راحت باشد که داده‌های شما (و داده‌های مشتریانتان) محافظت می‌شوند. تا زمانی که افزونه ها را به روز نگه دارید و پسوردها را ایمن نگه دارید، وردپرس یکی از امن ترین و مطمئن ترین پلتفرم های CMS است. این پلت فرم چندین ویژگی را برای محافظت از وب سایت شما ارائه می دهد، مانند خروج از سیستم کاربران بیکار و افزودن احراز هویت دو مرحله ای.

قالب فروشگاهی وردپرس

وردپرس به ویژه برای ایجاد فروشگاه های آنلاین خوب است. با افزونه‌های تجارت الکترونیکی مانند WooCommerce، می‌توانید محصولات، پرداخت‌ها و حمل و نقل را در قسمت پشتی مدیریت کنید در حالی که بازدیدکنندگان شما تجربه خرید لذت بخشی را در قسمت جلویی (فرانت اند) دارند.و همچنین با استفاده از قالب فروشگاهی وردپرس سایت فروشگاهی با امکانات بی نظیر بسازید.

قالب وردپرس مناسب برنامه های موبایل

دسترسی به ویژگی های سایت شما از طریق اپلیکیشن موبایل به جای مرورگر دستگاه برای برخی از کاربران می تواند بسیار راحت تر باشد. توسعه برنامه ممکن است پرهزینه باشد، اما افزونه های وردپرس می توانند سایت شما را به یک برنامه بدون دردسر تبدیل کنند.

نکات مهم در انتخاب قالب وردپرس

طراحی سایت با قالب وردپرس و افزونه وردپرس می توان گفت جزو محبوب ترین راه طراحی سایت می باشد و به این دلیل است که طراحی سایت با قالب وردپرس نیاز به دانش کد نویسی ندارد و بسیار آسان می باشد و با کمی خطا و آزمون میتوان سایت مورد نظر خود را طراحی کنیم اما هر قالب وردپرس ویژگی های خاص خود را دارد که باید قبل از خرید به این نکات توجه کنیم

جذاب و دیزاین قالب

ظاهر جذاب سایت در واقع مهمترین عامل در جذب کاربر و بیننده سایت شما می باشد. در واقع ظاهر سایت شما به عنوان هویت بصری کسب و کار یا شرکت شما شناخته می شود و اولین چیزی که کاربر از سایت شما می بیند نوع طراحی آن است. داشتن طراحی منحصر به فرد می تواند شما را از رقبا حوزه کسب و کارتان متمایز کند.

رعایت اصول سئو در کد نویسی قالب

اگر میخواهید در گوگل و سایر موتور های جستجو بیشتر دیده شوید باید قالب شما اصول کد نوسی سئو را رعایت کرده باشد و البته امروزه اکثر قالب های وردپرس از این ای نکات را رعایت کرده اند. و ما در تم آف سعی می کنیم بهترین معروف ترین قالب های وردپرس خارجی را در اختیار شما قرار دهیم.

رسپانسیو بودن قالب و سازگاری با افزونه وردپرس

در حال حاضر بسیاری از کاربران از طریق گوشی های موبایل خود به وب گردی می پردازند و بخاطر اینو موضوع واکنشگرا بودن سایت از اهمیت ویژه برای گوگل برخودار است و حتما باید در موبایل سرعت وب سایت بهنیه و مناسب باشد. و همچنین افزونه های وردپرس برای اضافه کردن امکانات به قالب خود بسیار مهم است و حداقل یک قالب وردپرس خوب باید حداقل از افزونه های محبوب و پرکاربرد پشتیبانی کند.

داشتن تنظیمات حرفه ای در قالب

پنل مدیریت قوی یکی از ویژگی های است که هر قالبی باید داشته باشد تا ما بتوانیم بدون نیاز به کدنویسی در کمترین زمان ممکن تغییرات لازم را در سایت خود ایجاد کنیم به عنوان مثال بتوانیم رنگ و هر فوت هر بخشی را از تنظیمات قالب به راحتی عوض کنیم.

انواع قالب های وردپرس در تم آف

انواع مختلفی از قالب وردپرس وجود دارد. هر یک از این قالب ها نیز برای شرایط و مشتریان خاص طراحی شده اند و شما می توانید با استفاده از هر کدام به توسعه کسب و کار خود کمک کنید. ما بیش از ۲۰۰ قالب مختلف وردپرس را در مجموعه تم آف قرار داده ایم که با استفاده از آنها می توانید به هدف خود در طراحی یک وب سایت جذاب برسید. قالب های وردپرس موجود در وب سایت تم آف همگی با شش ماه خدمات پشتیبانی رایگان و آپدیت مادام العمر ارائه می شوند و ما سعی کرده ایم با کیفیت ترین قالب های وردپرس را آماده کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.