طراحی سایت با وردپرس؛ صرفه جویی در زمان و هزینه

اکثر کسب و کارهایی که به تازگی پا گرفته اند بودجه زیادی برای طراحی سایت ندارند علاوه بر وقت زیادی هم ندارند تا منتظر شرکت طراحی سایتی بمانند تا در پروسه زمانی طولانی مدت وب سایتی اختصاصی و فوق العاده را برای آن ها طراحی کند و در اختیار آن ها قرار دهد. بهترین گزینه برای چنین شرکت هایی استفاده طراحی سایت با وردپرس است.

درواقع طراحی سایت یا با استفاده از طراحی قالب (CMS) اختصاصی انجام می شود یا با استفاده از قالب های آماده‌ ای که به آن ها وردپرس گفته می شود. طراحی سایت با قالب اختصاصی به گونه ای است که صفر تا صد آن توسط یک تیم برنامه نویس کدنویسی شده و حدود دو ماه زمان می برد از طرفی به دلیل اینکه تمامی بخش های آن به صورت کاملا اختصاصی طراحی می شوند از هزینه بالایی برخوردار می باشد .

درصورتی که طراحی سایت با وردپرس یا همان طراحی سایت با قالب آماده نیازی به کدنویسی ندارد به گونه ای که برنامه نویس یک قالب آماده وردپرس را خریداری کرده و محتویات وب سایت را بر روی آن بارگذاری می کند از این رو طراحی سایت با وردپرس تنها یک الی دو هفته طول میکشد و هزینه آن در برابر هزینه طراحی سایت اختصاصی خیلی کمتر است. به همین دلیل است که طراحی سایت با وردپرس برای کسب و کارهای نوپایی که بودجه زیادی برای طراحی سایت ندارند یا اینکه زمان محدودی دارند گزینه بسیار ایده آلی است. اگر شما هم دوست دارید با طراحی سایت وردپرس به عنوان گزینه ای که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک قالب یا CMS آماده است که بارزترین ویژگی آن Open Source بودنش است. به گونه ای که با استفاده از CMS آماده می توانید با تغییرات کدهای نوشته شده در آن، آپشن‌هایی که تمایل دارید را به این قالب اضافه کنید. علاوه بر این تمامی  قالب های وردپرس دارای افزونه هایی هستند که با دانلود و نصب آن ها بر روی قالب وردپرس می توانید از ویژگی های جدیدی در وب سایت وردپرس خود بهره مند شوید. البته از آن جایی که وردپرس یک CMS، Open Source است از امنیت پایینی نسبت به یک قالب اختصاصی برخوردار می باشد بنابراین اکثر وب سایت های فروشگاهی که نیاز به امنیت بالایی دارند تا اطلاعات و مشخصات کاربران خود را حفظ و نگهداری کنند از طراحی سایت اختصاصی به جای وردپرس استفاده کنند. اما در مقابل وب سایت هایی که تنها به معرفی یکسری خدمات می پردازند مانند وب سایت های شرکتی استقبال چشم گیری از طراحی سایت با وردپرس می کنند.

طراحی وب سایت

امروزه کمتر کسب و کاری را می توانید پیدا کنید که برای معرفی محصولات یا خدماتی که به کاربران ارائه می دهد یک وب سایت نداشته باشد. درواقع طراحی وب سایت شاه کلیدی است برای تبلیغ یک کسب و کار و معرفی محصولات و خدمات آن به کاربران دنیای وب. البته طراحی وب سایت به تنهایی نمی تواند از پس تمامی این کارها بربیاید بلکه باید با سئو یا همان تکنیک های افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو همکاری کند. درواقع طراحی وب سایت مانند یک جعبه در بسته پر از کادوهای زیبا و لوکس است که به دلیل بسته بودن درب آن کسی نمی تواند داخل آن را ببیند و از کادوهای داخل آن استفاده کند اما زمانی که سئو به کمک طراحی وب سایت می آید موجب می شود که درب جعبه باز شود و همه بتوانند داخل آن را ببینند. به همین دلیل است که طراحی سایت به تنهایی فایده ای ندارد درواقع طراحی سایت بستری را برای قرار دادن محصولات و خدمات شما در دنیای وب فراهم می کند در حالی که سئو در کنار طراحی سایت بستری را برای دیده شدن کسب و کار شما ، محصولات و خدماتی که ارائه می دهید فراهم می کند.

پشتیبانی سایت

در کنار طراحی سایت و سئو، پشتیبانی سایت نیز حرف اول را می زند چراکه اگر شرکتی که کار طراحی سایت و سئو را برای شما انجام داده است از پشتیبانی ضعیفی برخوردار باشد شما را در بین راه با سوالات و مشکلات کوچک و بزرگی رها می کند. بنابراین یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، پشتیبانی قدرتمند و ۲۴ ساعته است. یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت که خدمات پشتیبانی سایت را به بهترین شکل به شما ارائه می دهد شرکت طراحی سایت ایران سایت می باشد. شرکت ایران سایت از ابتدای راه یعنی طراحی سایت متناسب با نیازها و بودجه شما تا سئو و بهینه سازی وب سایت و آموزش کار با وب سایت و آپلود محتویات لازم درون آن همراه شماست.

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی وب سایت جهت طراحی سایت وردپرسی به صورت حرفه‌ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس ۸۸۸۸۶۴۵۰-۰۲۱ با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com  نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.