طراحی سایت، سکوی پرش شماست.

اگر جزء دسته افرادی هستید که تصمیم به راه اندازی آنلاین شاپ دارید و یا به واسطه شرایط حاکم بر جامعه تصمیم دارید تا در بستر اینترنت نیز فروش داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است که اقدام به طراحی وب سایت نمایید.

سایت یک بستر امن و راحت است که هر روزه افراد زیادی از آن ها دیدن می کنند و اقدام به خرید محصولات از سایت می کنند.

به دلیل شیوع بیماری کرونا و ترس مردم از قرار گرفتن در مکان های شلوغ خرید در بستر اینترنتی به یکباره رشد چند برابری را داشت. البته این اتفاق دو سر برد بود، چرا که خریداران به راحتی هر چه تمام تر و در هر مکانی که باشند می توانند اقلام مورد نیاز خود را بخرند.

در مقابل فروشندگان نیز بدون نیاز به صرف وقت برای توضیح دادن محصولات خود، می توانند اقلام خود را به فروش رسانند.

در واقع سایت را می توان یک ویترین ازکسب و کار دانست که شما محصولات خود را در معرض دید همگان می گذارید و این حق انتخاب را به مخاطبان خود می دهید که در کسری از ثانیه تمام محصولات شما را همراه با قیمت و توضیحاتش ببینند.

تفاوتی ندارد کسب و کار شما در چه حیطه ای باشد چرا که در هر صورت این امکان را دارید تا از داشتن سایت شخصی خود لذت ببرید.

حتی اگر شما پزشک هم باشید و محصولی برای فروش نداشته باشید می توانید خدمات خود و نمونه کارهایتان را در سایت خود به معرض نمایش بگذارید.

یکی از مهم ترین دلیل محبوبیت سایت را می توان گسترش روزافزون اینترنت دانست که بین همگان فراگیر شده است و هیچ گونه سختی برای استفاده از آن وجود ندارد.

مشخصه هایی که هر سایت حرفه ای باید داشته باشد ؟

داشتن یک سایت تنها کافی نیست و یک سری اصول در طراحی سایت باید رعایت شود، علت استفاده از این اصول هم این می باشد که مشتریان شما جذب سایت شما شوند چرا که در صورت جذاب و زیبا نبودن سایت هیج شخصی حتی ثانیه ای از وقت خود را صرف دیدن محتوای سایت شما نمی کند.

گرافیک زیبا حرف اول را در یک طراحی سایت موفق می زند، زمانی که سایت شما دارای تصاویر زیبا باشد مخاطب بدون آن که متوجه شود مدت زمان زیادی را صرف جستجو در سایتتان می کنند. البته استفاده از این تصاویر باید به گونه ای باشد که چشم از دیدنش خسته نشود.

سرعت بالا را می توان دیگر مولفه مهم در طراحی سایت دانست، به طور معمول یک مخاطب ۵ تا ۱۰ ثانیه منتظر می ماند تا یک سایت برایش نمایش داده شود، در صورتی که در این بازه زمانی سایت در حالت لودینگ باشد از آن خارج می شود.

نکته مهم بعدی را می توان سازگاری سایت با دستگاه های مختلف دانست، چرا که مخاطبان شما صرفا از یک دستگاه مشخص اقدام به دیدن سایت شما نمی کنند. به طور مثال عده ای با تلفن های همراهشان سایت شما را می بینند، عده دیگری با کامپیوتر و برخی هم با تبلت.

ممکن است هدف شما از طراحی سایت این باشد که در آینده صفحات سایت شما در رتبه برتر گوگل نمایش داده شود، در این حالت از ابتدای طراحی نیاز است تا اصول سئو رعایت شوند تا در آینده به مشکل برنخورید.

انواع خدمات طراحی وب سایت

طراحی سایت به دو دسته طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی تقسیم می شود، طراحی سایت فروشگاهی انتخاب کسانی است که می خواهند محصولات خود را در بستر سایت به فروش برسانند. در مقابل اما هدف از طراحی سایت شرکتی معرفی خدمات یک مجموعه و یا یک برند می باشد.

پس یکی از مزیت های طراحی وب سایت در این است که شما می توانید با هر نوع بیزینسی که دارید، سایت شخصی خود را داشته باشید.

کدام نوع طراحی سایت مناسب است ؟

طراحی سایت به دو دسته طراحی سایت کد نویسی شده و طراحی سایت وردپرسی تقسیم می شود. هر دو این سایت ها می توانند انتظارات شما را از داشتن یک سایت برآورده نمایند، با این حال اما دارای تفاوت هایی نیز می باشند که به آن ها اشاره می کنیم.

سایت های کد نویسی شده هزینه زیادی را بر روی دست شما خواهند گذاشت چرا که نیاز به کد نویسی پیشرفته را دارند همچنین مدت زمان زیادی را برای طراحی از شما خواهند گرفت.

اما در سایت های طراحی شده وردپرسی قضیه کاملا متفاوت است چرا که هزینه طراحی این نوع سایت ها بسیاری پایین می باشد و مدت زمان کمی را برای طراحی می طلبند.

به دلیل هزینه پایینی که سایت های وردپرسی شده دارند اینطور فکر نکنید که شاخصه های مهمی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم را ندارند، په بسا امکاناتی را در اختیار کاربران می گذارند که شما نمی توانید تصور آن را بکنید.

تیم متخصص و حرفه ای ایران مایند با داشتن طراحان سایت ماهر در کنار شماست تا بتواند تمامی نیازهای شما برآورده نماید، همچنین سایت متناسب با بیزینستان را با حداقل هزینه برایتان طراحی نماید.

چرا ایران مایند ؟

مجموعه ایران مایند با امکانات بی نظیری که برای مشتریان خود در نظر گرفته است یکی از شرکت های طراحی سایت سرآمد در کشور می باشد.

این مجموعه مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و سوالات خود را از آن ها بپرسید.

پشتیبانی نیز یکی دیگر از امکاناتی است که ایران مایند در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، پس نگرانی از این بابت نداشته باشید.

آموزش رایگان نگهداری از سایت نیز از دیگر خدمات این مجموعه به شما مشتریان عزیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش سایت خود می توانید با کارشناسان از طریق تلفن و یا واتساپ در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.