معرفی یک سایت برتر ایران در زمینه درب های اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک در دنیای اتومات امروزه به خوبی جای خود را باز کرده‌اند. درب اتوماتیک پارکینیگ در میان درب‌های اتومات بیش از دیگر درب‌ها مورد توجه بوده است و استقبال خوبی از آن‌ها در میان دوستداران دنیای مدرن ایجاد شده است. چرا که پارکینگ یکی از بخش‌های مهم و پراهمیت در دنیای ما محسوب می‌شود. هنگامی که با خستگی فراوان از محل کار و یا مسافرت به سوی خانه می آیید لذت باز شدن درب اتوماتیک پارکینگ را بیش از مواقع دیگر درک می‌کنید. باز و بسته کردن درب‌های قدیمی پارکینگ اغلب به دغدغه‌هایی گاهاً بزرگ تبدیل شده‌اند. به خصوص هنگامی با عجله می‌خواهید از پارکینگ خارج شوید و باید به سرعت به محل مورد نظر خود برسید.

اگر شما هم به دنبال لذت استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ هستید و از پروسه بستن درب پارکینگ هنگام خروج از آن خسته شده‌اید، پیشنهاد ما این است در میان برنامه‌های زندگی خود حتما خرید درب اتومات را بگنجانید. ما نیز در این راستا می‌خواهیم شما را با سه نوع  درب‌ اتوماتیک پارکینگ آشنا کنیم . پس تا انتها ما را همراهی کنید.

کرکره برقی پارکینگ

قیمت جک درب پارکینگ

چرایی نیاز به درب اتوماتیک پارکینگ

دنیای دیجیتال با خود سرعت را به همراه آورده است. این سرعت در تمام جزئیات زندگی ما وارد شده است. یکی از هدایای بزرگ سرعت دنیای دیجیتال به زندگی روزمره ما، رفاه است. درب اتوماتیک پارکینگ یکی از لوازم و وسایل رفاهی به شمار می‌آورد. بر این اساس است که تمایل به پارکینگ‌های با درب‌های اتومات در میان افراد بیش از گذشته است و حتی می‌توان گفت در مرحله فراگیری نهایی در دنیای اجتماعی ما قرار دارد. پس فرقی ندارد که شما در یک خانه ویلایی زندگی می‌کنید و یا در یک مجتمع بزرگ، در هر صورت درب اتوماتیک پارکینگ شما را به آرامش روانی و امنیت نزدیک می‌کند.

کرکره برقی پارکینگ

در دنیای امروزه که درب‌ اتوماتیک پارکینگ فراگیر شده‌اند، استفاده از کرکره برقی پارکینگ در میان انواع این گونه از درب ها بسیار مورد توجه بوده است. حتی در برخی موارد کرکره برقی در پارکینگ‌ها بعد از درب اصلی به عنوان درب دوم یا پیلوت به منظور جلوگیری از افراد متفرقه به محیط پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته است. در حالت کلی چه کرکره برقی پارکینگ به عنوان درب اصلی باشد و چه به عنوان درب دوم، در نحوه اجرا و یا نصب آن تفاوتی ندارند. درب‌های کرکره برقی پارکینگ در رنگ‌های متفاوت تولید می‌شوند و می‌توان به راحتی آن را با رنگ نمای ساختمان هماهنگ کرد. باز کردن و بستن این درب‌ها توسط ریموت انجام می‌شود و نیازی به پیاده شدن و باز و بسته کردن درب پارکینگ ندارید.

مزیت کرکره برقی پارکینگ به نسب درب‌های آهنی

درب‌های کرکره برقی نسبت به درب‌های آهنی گذشته مزایایی دارند که به دو مورد آن‌ها در بالا اشاره کردیم. برخی دیگر از مزایای کرکره برقی پارکینگ را می‌توان این‌گونه بیان کرد:

  • لوکس و شیک بودن کرکره برقی پارکینگ به نسبت درب‌های آهنی، به دلیل تنوع رنگ‌ها و تمیزی ساخت و تولید آن‌ها.
  • قیمت درب‌های کرکرهای به نسب درب‌های آهنی بسیار کمتر و ارزان‎تر هستند.
  • درب‌های کرکره برقی مانع ورود سرما و یا گرما به داخل راهروها می‌شوند.
  • پوشش کامل محیط داخلی پارکینگ و حفظ امنیت.
  • استفاده از تمام محیط فیزیکی پارکینگ در صورت استفاده از کرکره برقی پارکینگ به نسب درب‌های آهنی، چرا که درب‌های آهنی نیاز به فضا برای باز کردن دارند. اما کرکره‌ها رو به بالا جمع می‌شوند و نیاز به باز شدن به چپ و یا راست ندارند.
  • استفاده از کرکره برقی پارکینک در فضاهایی که امکان استفاده از جک‌های پارکینگی را ندارد.

جک درب پارکینگ

جک پارکینگی حدود ۲۰ سال است که وارد بازار شده است و یکی از رایج‎ترین نوع درب‌ اتوماتیک پارکینگی است که در بازار خود، جایگاه مناسبی را در میان مشتریان دارد. جک درب پارکینک برقی از جمله درب‌هایی است که امروزه در بیشتر ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری، مجتمع‌ها وغیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم است یادآور شویم که جک‌ها بنا به نحوه باز و بسته شدن درب پارکینگ متفاوت می‌باشند. همچنین وزن درب، عرض درب و تعداد رفت و آمدها از جمله مواردی است که هنگام خرید جک درب پارکینگ باید مورد توجه قرار گیرند. اگر در این زمینه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و تخصصی تر دارید حتماً از کارشناسان و متخصصان دیده بان مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

درب سکشنال پارکینگ

درب‌های سکنشال یکی از انواع درب اتوماتیک پارکینگ هستند که در دنیای مدرن و هوشمند امروزه، برای مکان‌هایی همچون کارخانه‌ها، شرکت‌ها، مجتمع‌ها و ساختمان‌های هوشمند بسیار مناسب هستند. درب سکشنال پارکینگ یک درب زیر سقفی است که مناسب پارکینگ ‌ایی است که فضای سقف آن‌ها محدود می‌باشد. درب سکشنال پارکینگ توسط فنرهای بالانس و ریل‌های مخصوص به سرعت و بدون سر و صدا زیر سقف جمع می‌شوند. این درب‌ها بسیار لوکس بوده و رنگ‌بندی درب‌ها به گونه‌ای که با نمای ساختمان هماهنگ می‌شود. درب سکشنال پارکینگ به طور کامل پوشش فضای داخل را خواهد داشت و ضد سرقت می‌باشد. همچنین هنگام قطعی برقی امکان باز و بسته کردن دستی درب وجود دارد.

سریع‌ترین مسیر برای خرید درب اتوماتیک پارکینگ کدام است؟

شیوع ویروس کرونا لزوم استفاد و نیز مزیت خرید از طریق دنیای دیجتال را برای ما به خوبی نمایان کرد. در این دوران بیشتر کسب و کارها به حوزه آنلاین وارد شده‌اند و مردم نیز با نحوه خریدهای آنلاین وهمچنین مزیت این نوع از خریدها آشنا شده‌اند. بر همین اساس می‌توان گفت در زمینه سفارش و خرید درب اتوماتیک پارکینگ نیز یکی از سریع‌ترین و یا حتی بهترین مسیرها، ارتباط با این کسب و کار از طریق سایت و آشنایی با تیم‌های حرفه‌ای و متخصص در زمینه انواع درب اتوماتیک پارکینگ می‌باشد.

تیم دیده بان به عنوان یکی از گروه‌های متخصص در زمینه انواع درب اتوماتیک همچون کرکره برقی پارکینگ، جک درب پارکینگ و درب سکشنال پارکینک می باشند. شما می توانید از طریق آدرس وب‌سایت(dideban-cctv.com) با تیم تلاش‌گر و حرفه‌ای دیده‌بان ارتباط داشه باشید و ضمن دریافت مشاوره جهت خرید بهترین و متناسب‌ترین نوع درب اتومات پارکینگ، با آسودگی خیال سفارش و خرید درب اتوماتیک پارکینگ را به این مجموعه بسپارید و همراه با رفاه ایجاد شده در دنیای مدرن، هر بار با ورود و خروج از پارکینگ لذت استفاده از تکنولوژی را احساس کنید.

منبع خبر: انواع کرکره برقی ، جک درب پارکینگ و آرام بند درب

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.