رزرو بهترین تورهای خارجی

معرفی جاذبه های تور هند

تمایل به گشت و گذار در بسیاری مشاهده می شود و سفر های خارجی بیشتر در میان گردشگران مرسوم بوده و برای سفر های خارجی انتخاب های مختلفی پیش رو خواهید داشت که هر یک از این اهداف ویژگی های متفاوتی با یکدیگر داشته و با انتخاب هر یک می توانید جاذبه های متفاوتی را هدف قرار دهید. به همین دلایل است که قبل از انتخاب هدف، باید حتما با مواردی آشنایی داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین ها را انتخاب کنید. تور ترکیه، تور هند و مالزی از جمله هدف های گردشگری محبوب ایرانیان می باشد که با گشت و گذار در آنها می توانید دنیای دیگری را مشاهده کنید. تنها انتخاب هدف نیز که باید حتما مورد توجه قرار گیرد و باید راه های سفر را نیز مورد بررسی قرار داده و کلیه اقدامات اولیه را جهت داشتن سفری آرام انجام دهید. برای سفر خود می توانید به روش شخصی نیز اقدام کنید اما این روش ممکن است مشکلاتی نیز داشته باشد و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار گرفته است. هر ساله شاهد برگزاری تور های گردشگری متعددی به مقصد هند و مالزی هستیم که با شرکت در آنها می توانید سفری تمام عیار برای خود به ارمغان آورید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تور هند

تور هند و محبوبیت بسیاری در میان گردشگران پیدا کرده و دلیل آن را می توان مناسب بودن هزینه ها و همچنین شرایط این کشور دانست. هند یکی از کشور هایی است که مورد توجه خیل عظیمی از گردشگران قرار گرفته و از این رو تور های متعددی به مقصد این کشور دیدنی برگزار می شود که با شرکت در آنها می توانید یکی از سفر های خاطره انگیزتان را رقم بزنید. برای سفر به هند راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و در حالت کلی این راه ها را می توان به دو نوع شخصی و تور دسته بندی نمود. در صورتی که به صورت شخصی به هند سفر کنید مشکلاتی نظیر: عدم آشنایی با زبان مردم این کشور گریبان گیرتان خواهد بود اما با سفر به همراه تور تمامی امور سفر توسط مسئولین تور به انجام خواهد رسید و به همین دلیل هیچگونه نگرانی از سفر نخواهید داشت. یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت را می توان انتخاب مرکز معتبر برگزار کننده تور دانست. شرکت ما اقدام به ارائه کلیه خدمات مورد نیاز مسافران نموده و با انتخاب تور های آن هیچ گونه کمبودی در طول سفر نخواهید داشت.

 

تور مالزی

مالزی یکی دیگر از کشور هایی است که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و در این کشور می توانید انواع اقسام جاذبه های مختلف را هدف قرار دهید. از جاذبه های طبیعی و کوهستان های تور مالزی گرفته تا موزه ها و مراکز تاریخی این کشور ارزش دیدن خواهند داشت و می توانید بهترین لحظات را در آن سپری نمایید. مالزی علاوه بر جاذبه های تاریخی که دارد مملو از جاذبه های مدرن نیز می باشد و گشت و گذار در خیابان های این کشور نیز به خودی خود لذت بسیاری خواهد داشت. کوالالامپور پایتخت این کشور بوده و بسیاری از جاذبه های گردشگری مالزی در این شهر قرار گرفته است. البته هر یک از شهر های کشور مالزی از اهمیت بالای گشت و گذار برخوردار خواهند بود. توجه داشته باشید که یکی از مهمترین دلایل محبوبیت مالزی در میان گردشگران، هزینه های پایین سفر به این کشور می باشد و می توانید با هزینه ای بسیار ارزان بهترین هتل ها را رزرو کرده و بهترین غذاها را امتحان کنید. بر خلاف بسیاری از کشور های خارجی، هزینه تاکسی نیز در مالزی ارزان می باشد اما بهتر است از تاکسی های معتبر برای حمل و نقل استفاده کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور

عوامل متعددی بر میزان قیمت تور هند و مالزی تاثیر خواهند گذاشت و به همین دلیل نمی توان یک رقم خاص برای قیمت این تور در نظر گرفت. البته در صورتی که با مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت تور آشنایی داشته باشید می توانید با کنترل کردن آن میزان هزینه های تور را نیز کاهش دهید. از جمله مهمترین موارد تاثیرگذار بر میزان قیمت تور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان خدمات ارائه شده در طول سفر: ارائه سیم کارت، ترانسفر فرودگاهی، برنامه سفر، تور لیدر و…

بلیط هواپیما: بلیط هواپیما یکی از اصلی ترین دلایل تاثیرگذار بر قیمت خواهد بود و می توانید بلیط ها را در انواع اقسام مدل های مختلف مشاهده کنید که هر یک قیمت متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت.

هتل: هتل های متعددی در هر یک از شهر های گردشگری جهان فعالیت می کنند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و امکانات متفاوتی را در اختیار مسافران قرار خواهند داد و بی شک هتل های ۵ ستاره تفاوت بسیاری با هتل های ۲ ستاره خواهند داشت.

 

بلیط هواپیما آنتالیا

ترکیه از سالیان دور به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف گردشگری ایرانیان بوده و هست. این کشور جاذبه های متعددی را در خود جای داده که با گشت و گذار در آن می توانید بهترین لحظات را سپری کنید. از جمله مهمترین شهر های ترکیه که مورد توجه گردشگران قرار گرفته می توان به آنتالیا اشاره کرد. این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی که دارد، مراکز خرید متعددی را در خود جای داده و می توانید انواع اقسام لوازم مورد نیاز خود را از آنها خریداری نمایید. یکی از مهمترین مواردی که قبل از سفر باید نسبت به خرید آن اقدام کنید را می توان بلیط هواپیما آنتالیا دانست.

بلیط های هواپیما را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود و در حالت کلی بلیط ها به دو نوع چارتر و سیستمی دسته بندی می شوند که بلیط های سیستمی از همان ابتدای ارائه یک قیمت دقیق خواهند داشت اما قیمت بلیط های چارتر نوسانات بسیاری داشته و زمانی قیمت ارزان تری خواهند داشت که به موعد سفر تنها چند روز باقی مانده و ظرفیت پرواز تکمیل نشده باشد. بلیط های هواپیما از نظر میزان خدمات نیز به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و از این نظر می توان آنها را به سه نوع: اکونومی، بیزینس و چارتر دسته بندی کرد.

بهترین روش شرکت در تور و خرید بلیط هواپیما

شرکت های مختلفی اقدام به ارائه خدمات رزرواسیون نموده اند که هر یک از آنها امکانات و خدمات متفاوتی را در اختیارتان قرار خواهند داد. در انتخاب مرکز رزرواسیون باید نهایت دقت را داشته باشید چرا که این مراکز معتبر هستند که می توانند بهترین خدمات را به مسافران ارائه کنند. شرکت ما به عنوان یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده انواع خدمات رزرو هتل، بلیط و تور می باشد که می توانید بهترین ها را از ما بخواهید. این شرکت به دلیل تجربه ای که در برگزاری تور های متعدد خارجی دارد با کلیه نیازهای مسافران آشنایی داشته و با شرکت در تور های آن هیچ گونه کمبودی احساس نخواهید کرد.

یکی از نکاتی که این شرکت را با سایرین متمایز کرده را می توان خدمات پشتیبانی دانست. کارشناسان زبده این شرکت در تمامی اوقات پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و می توانید راهنمایی های لازم را از آنها دریافت نمایید. امکان رزرو انواع بلیط های هواپیما نیز از سامانه شرکت وجود داشته و می توانید به صورت آنلاین و از طریق تماس با مسئولین شرکت، اقدام به کنسلی بلیط نمایید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.