راهنمای خرید هاست وردپرس

یکی از متداول‌ترین خرید‌هایی که از شرکت‌های میزبانی انجام می‌شود، خرید هاست وردپرس است. یک هاست باکیفیت نقش زیادی در بهبود رتبه سایت و رضایت کاربران دارد. شاید تا به حال هاست وردپرس خریداری نکرده باشید. اما بدون شک هرچیزی اولین باری دارد. در این مطلب قرار است در مورد راهنمای خرید هاست وردپرس با شما صحبت کنیم. همچنین ۳ مورد از بهترین سرویس‌های میزبانی که بهترین هاست وردپرس را نیز ارائه می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

هاست وردپرس چیست؟

اگر اولین بار است که در مورد طراحی سایت و خرید هاست می‌شنوید، حتما با اصطلاح هاست وردپرس نیز رو به رو شده‌اید. ممکن است نیاز به خرید هاست وردپرس پیدا کنید. به همین دلیل در راهنمای خرید هاست وردپرس ابتدا سعی می‌کنیم شما را با هاست وردپرس آشنا کنیم.

وردپرس یکی از معرو‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در دنیا است. سیستم‌های مدیریت محتوا که به اختصار سی ام اس نامیده می‌شوند، یک طراحی کد نویسی آماده برای سایت‌ها هستند.

اما هاست وردپرس یکی از هاست‌هایی است که برای بارگذاری محتوای سایت بر دامنه اینترنت استفاده می‌شود. هاست وردپرسی در واقت یک نوع فضای میزبانی مبتنی بر وردپرس بوده و بسیاری از آن استفاده می‌کنند.

این هاست از نوع لینوکسی بوده بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال طراحی سایت خود به کمک وردپرس هستند. زیرا این هاست برای وب سایت‌های وردپرسی بهینه شده است.

اما شاید از خود بپرسید که در حین خرید هاست وردپرس باید به چه نکاتی توجه کنیم و یک هاست وردپرسی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه مطلب به معرفی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

خرید هاست وردپرس باکیفیت

در این بخش از راهنمای خرید هاست وردپرس به نکاتی اشاره می‌کنیم که در حین خرید هاست باید به آن توجه کنید تا هاست وردپرسی باکیفیتی خریداری کنید.

۱: فضای مناسب برای هاستینگ

یکی از مشکلاتی که کاربران هاست‌ها با آن رو به رو هستند، فضا است. یک هاستینگ خوب باید فضای مناسبی در اختیار کاربران خود قرار دهد. طراح‌های متنوع برای کاربران متفاوت ایده خوبی است.

۲: پهنای باند وسیع

در کنار مشکل فضا، کسب و کارها مشکل پهنای باند هم دارند. ارائه طرح‌ با پهنای باندهای متفاوت خدمات فوق‌العاده‌ای خواهد بود. کسب و کارهای نوپا و قدیمی پهنای باند متفاوتی نیاز دارند.

۳: پشتیبانی مناسب

یک هاستینگ حرفه‌ای باید حتما پشتیبانی حرفه‌ای هم داشته باشد. کارشناسان حرفه‌ای که مشکلات را سریع حل می‌کنند نشان دهنده اهمیتی است که برای کاربران خود قائل می‌شوند.

۴: امنیت بالا

وب سایت‌ها محلی برای تبادل اطلاعات وسیع در طول روز هستند. امنیت بالای هاستینگ از حملات دیداس، ویروس‌ها و تروجان‌ها جلوگیری می‌کند.

۵: بکاپ گیری منظم

همیشه این احتمال وجود دارد که وب سایت شما از دسترس خارج شده و اطلاعات شما از بین برود. بکاپ گیری مناسب هاستینگ وردپرسی شما یک میزیت فوق العاده است که در این مواقع به کارتان می‌آید. بکاپ گیری باید روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه باشد.

۶: بهینه شده برای وردپرس

درنظر داشته باشید که ما توضیح دادیم که هاست وردپرس برای این سیستم مدیریت محتوا ساخته شده است. بنابراین شرکت‌های هاستینگی که این هاستینگ را رائه می‌کنند، باید آن را کامل بهینه سازی کرده باشند.

معرفی ۳ هاستینگ برتر ایرانی

تا اینجای کار ما ویژگی‌هایی که یک هاست خوب باید داشته باشد را به شما معرفی کردیم. اما حالا وقت معرفی آن‌ها رسیده‌ است. در ادامه به معرفی ۳ هاستینگ برتر ایرانی می‌پردازیم. این هاستینگ‌ها انتخاب خوبی برای استفاده از سی ام اس وردپرس است. این ۳ هاست برتر به شرح زیر هستند.

۱: میهن وب هاست

یکی از برترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس میزبانی وب سایت‌ها، میهن وب هاست است. میهن وب هاست یکی از بزرگترین ارائه کننده خدمات زیر است.

_ خدمات مربوط به میزبانی وب

_ خدمات مربوط به سرور مجازی

_ خدمات سرورهای اختصای

_ طرای سرویس تحت وب

_ برنامه نویسی سرویس تحت وب

این هاست تا به امروز بیش از ۱۳۰ هزار وب سایت را در ایران میزبانی کرده است. هاست‌ها یا سرویس‌های میزبانی‌هایی که توسط میهن وب هاست ارائه می‌شوند دارای ویژگی‌هایی هستند که طراحان سایت عاشق آن هستند.

اول از همه کنترل پنل هاست از نوع سی پنل بوده و به صورت کاملا فارسی طراحی شده است. پنل‌های میزبانی میهن وب هاست کاملا ضد حملات دیداس یا دیداس اتک بوده ضد تحریم طراحی شده‌اند. آنتی ویروس قدرتمند هاست از حملات مخرب ویروس‌ها و تروجان‌ها جلوگیری می‌کند.

 

۲: ایران سرور

یکی دیگر از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های میزبانی، ایران سرور است. معتبرترین هاستینگ در ایران ایران سرور بوده و بسیاری از بزرگترین وب سایت‌ها و کسب و کارهای ایرانی هاست خود را از ایران سرور تهیه کرده‌اند.

از جمله معروف‌ترین مشتریان ایران سرور دیجی کالا، کافه بازار، دیوار، مدیر سبز، همیار وردپرس و… می‌باشند.

اما دلیل این که بسیاری از کسب و کارهای برتر ایران این هاست را انتخاب می‌کنند موارد زیر هستند.

_ پشتیبانی قدرتمند و تیم پشتیبانی متخصص

_ پاسخگویی سریع (حدودا یکساعت بعد از مشکل)

_ ارائه سرویس‌های باکیفیت با قیمت مناسب

_ ضمانت ۱۴ روزه برای بازگشت وجه

_ ارائه هاست‌های بهینه سازی شده برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس، جوملا، اپن کارت و پرستاشاپ.

۳: میزبان ایکس

اما آخرین مورد ارائه کننده سیستم میزبانی برتر در ایران در لیست ما، میزبان ایکس است. میزبان ایکس با نام رسمی نوآوران شبکه داده متین کار خود را در سال ۱۳۹۷ شروع کرده اما به لطف قیمت مناسب و پشتبانی عالی که برای هاست‌های وردپرس خود ارائه می‌کند، در این مدت اعتماد کاربران خود را جلب کرده است.

این شرکت همواره در تلاش است تا از قدرتمندترین و آپدیت‌ترین سخت افزارها در سرویس‌های خود استفاده کند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت ارائه میزبانی به شرح زیر است.

_ ارائه هاست وردپرس تخصصی

_ پاسخ‌دهی با تیکت کاربران خود در کمتر از ۵ دقیقه. اغلب در ۳ دقیقه تیکت شما پاسخ داده می‌شود.

_ بدون هیچ قید و شرطی مبلغ خرید شما به شما بازگردانده می‌شود.

_ دارای ترافیک نامحدود در ارائه سرویس‌های میزبانی

_ دارای سیستم پشتیبانی گیری سریع و منظم به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه.

سخن آخر

ما در این مطلب سعی کردیم راهنمایی خوبی در خصوص راهنمای خرید هاست وردپرس ارائه کنیم. همچنین به معرفی ۳ وب سایت برتر ایرانی در زمینه ارائه خدمات هاستینگ نیز پرداختیم. امیدواریم که این مطلب راهنمای خوبی برای شما بوده باشد.

امتیاز شما برای این مقاله
2 نظرات
  1. متين می گوید

    مث اینکه میزبان ایکس اومده سکو رو از همه ارائه دهنده های هاست وردپرس بگیره. من سرور ابری شو دارم راضی ام ولی هاست وردپرسشو استفاده نکردم

  2. نیک پور می گوید

    سلام وقت بخیر
    ممنون از مطالب خوب و ارزندتون
    من تجربه ی خرید هاست وردپرس از میزبان ایکس رو داشتم و میتونم به جرعت بگم از بهترین شرکت های هاستینگ هستن!تیکت ها سریع پاسخ داده میشن و بک آپ ها بصورت منظم گرفته میشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.