دوره کاملا رایگان آموزش المنتور + (فیلم آموزش قدم به قدم)

امروزه سعی می شود تمامی طراحی ها در زمینه سایت به سمت بدون کدنویسی بودن برود و با این مسئله دیگه طراحی سایت برای هر کسی امکان دارد و میتوانند بدون دانش برنامه نویسی سایت های حرفه ای طراحی کنند و این ترس برنامه نویسی برای طراحی سایت رو از بین ببرن.

پس شما هم میتوانید بدون نوشتن حتی یک کلمه کدنویسی با آموزش المنتور براحتی هر سایتی که خواستید رو طراحی کنید، سعی شده است تمامی بخش ها حتی تنظیمات ریز و درشت رو در این آموزش گفته بشه و کاربران عزیز براحتی این صفحه ساز محبوب رو یاد بگیرن و با امکاناتی که دارد سایت های حرفه ای با سلیقه خود فقط با کشیدن و رها کردن طراحی کنند.

با شگفتی دنیای وردپرس یعنی افزونه المنتور آشنا بشید!

وردپرس خود یک سیسم مدیریت محتوای متن باز است و هر کسی میتواند به صورت رایگان از این سیستم استفاده کند و بدون کدنویسی هر سایتی که خواست رو طراحی کنه، اما در این میان با اینکه این سیستم رایگان است ولی برای طراحی های اختصاصی باید هزینه های بسیار زیادی رو پرداخت کنید تا یک سایت با سلیقه خودتون تحویل بگیرید که این کار برای یک استارت آپ شاید نا ممکن باشد.

البته این تا زمانی بود که افزونه های صفحه ساز وردپرس پا به دنیای وردپرس نگذاشته بودند! منظور از صفحه سازها اینه که فقط با کشیدن و رها کردن موس هر کسی میتوانید سایت طراحی کند. اما در این میان کدوم صفحه ساز رو انتخاب کنیم؟ کدوم بهتره؟

افزونه المنتور بهترین و محبوب ترین و عجیب ترین افزونه صفحه ساز وردپرس محسوب میشه که در سال 2019 هم بهترین صفحه ساز وردپرس انتخاب شد و شاید یکی از این عجایب و شگفتی ها، افزونه های جانبی بسیار متنوع و زیادی است که در سطح اینترنت موجود است.

روش دوره آموزش کار با المنتور به چه صورت است؟

اولش این رو بهتون بگم که این دوره آموزشی Elementor کاملا رایگان است و هزینه بابت آموزش پردا خت نمیکنید، در مرحله اول با افزونه المنتور و نصب افزونه المنتور آشنا میشید و همچنین نسخه پرو هم میتونید در کنار این آموزش داشته باشید.

سپس به محیط صفحه ساز میگریم و با تمامی بخش ها آشنا میشیم، در مرحله بعدی هم تمامی المانها و عناصر یا ابزارک ها رو به درون صفحه میکشیم و با تمامی این ابزارک ها کار میکنیم و تنظیمات و امکانات رو یکی به یکی توضیح میدیم بهتون در کل با تمامی بخش های المنتور آشنا میشید.

من هم میتونم هر نوع سایتی خواستم رو طراحی کنم؟

اولش این رو بگم که خیلی از سایت های بزرگ در جهان از افزونه المنتور برای طراحی سایتشون استفاده کردن و اگر به این نوع سایت ها مراجعه کنید، مشاهده میکنید که بسیار حرفه ای طراحی شدن و احساس میکنید که این امکاناتی که در این سایت ها می باشد تماما با کدنوسی طراحی شدن و برای طراحی این سایت ها از طراحات خبره کمک گرفتن! اصلا این طور نیست

بله، شما میتونید بعد از گذروندن دوره آموزش المنتور هر سایتی خواستید رو با این افزونه بسیار قدرتمند طراحی کنید به طوری که اصلا نیازی نیست که از طراحان دیگه کمک بگیرید و هزینه های زیادی در شروع کارتون متقبل بشید. فقط خودتون و خودتون!

در این دوره آموزش ساخت لندینگ پیج رو هم میگید؟

این دوره آموزش المنتور طوری تهیه شده است که بر اساس تجربه کاری بوده و شما به طورت کامل با تمامی بخش های این افزونه آشنا میشید و در آخر هم یک سایت کامل رو با افزونه المنتور طراحی میکنیم تا به صورت پروژه محور هم بوده و بهتر بتوانید کار کنید.

در یک جلسه سعی شده که تمامی قوانین آموزش ساخت لندینگ پیج گفته بشه و یک صفحه لندینگ یا صفحه فرود رو از 0 تا 100 طراحی کنیم . یعنی از هدر و سربرگ صفحه Landing Page شروع میکنیم و تا آخر یعنی فوتر پیش میگریم و از المانهای پایه هم استفاده میکنید تا بهترین صفحه لندینگ رو طراحی کنید.

1/5 - (1 امتیاز)
1 نظر
  1. علی می گوید

    سلام، وقت شما بخیر
    میخواستم نظرتون رو در مورد ساخت نوشته های وبلاگ سایتمون رو با المنتور بدونم
    از همون ویرایشگر معمولی وردپرس استفاده کنیم یا اون ها رو با المنتور بسازیم یا از گوتنبرگ استفاده کنیم؟
    قالبم هم آسترا پرو هست و از المنتور استفاده میشه
    از نظر سرعت و سئو و امکانات در دسترس مدنظر هست.

    ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.
    پیشاپیش از وقتی که میگذارید سپاسگزارم
    با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.