خرید هاست وردپرس ارزان

اگر به فکر راه‌اندازی سایتی برای کسب و کار خود هستید، حتما ضمن مشاوره‌ای که از طراحان سایت دریافت کرده‌اید، درباره خرید هاست و همچنین سرور و دامنه و موارد دیگر که کلیت یک سایت را تشکیل می‌دهند چیزهایی را شنیده‌اید. افرادی که خودشان در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند به طور کامل با این موارد آشنا هستند؛ اما افرادی که اطلاعات چندانی در این حوزه ندارند، این مطلب می‌تواند درباره خرید هاست و ویژگی‌های آن بخصوص خرید هاست وردپرس ارزان به آن‌ها کمک نماید.

هاست چیست؟

پیش از آن که به مبحث خرید هاست وردپرس بپردازیم، لازم است ببینیم هاست چیست و چه کاربردی روی سایت شما دارد؟ همان طور که می‌دانید و پیش‌تر هم اشاره کردیم برای داشتن یک سایت در اولین قدم نیاز به خرید دامنه و هاست دارید.

دامنه یا Domain آدرسی است که شما با وارد کردن آن در مرورگر وارد سایت مورد نظرتان می‌شوید و در واقع مانند آدرس خانه و یا محل کار عمل می‌کند. بنابراین بهتر است این آدرس ساده و سرراست انتخاب شود تا بتواند مشتری را به راحتی به سایت شما برساند.

پس از خرید و ثبت دامنه، نوبت به خرید هاست می‌رسد؛ زیرا لازم است اطلاعاتی که قرار است در سایت قرار دهیم روی یک فضا و حافظه قرار گیرد. به این ترتیب است که تمامی اطلاعات روی سایت شما روی انواع مرورگرهای اینترنت در دسترس مخاطبان و مشتریان قرار خواهد گرفت.

هاست Host یا میزبانی وب بخشی از سرور به شمار می‌آید که در ازای مبلغی که پرداخت می‌کنید در اختیار شما قرار می‌گیرد. بسته به این که میزان اطلاعاتی که روی سایت‌تان قرار می‌دهید چقدر است، این هاست می‌تواند اندازه و فضای مختلفی داشته باشد.

حال که صحبت از سرور نیز به میان آمد بهتر است اشاره کوتاهی نیز به سرور و عملکرد آن داشته باشیم. گفتیم که اطلاعات مربوط به هر وبسایت روی کامپیوترهای مخصوصی که سرور نام دارد و دائما روشن و به اینترنت متصل هستند، ذخیره شده و داده‌ها و فایل‌های قرار گرفته روی سایت شما روی بخشی از فضای سرور نصب خواهد شد. در این صورت است که مشتریان و مخاطبان با جستجوی آدرس کسب و کار شما می‌توانند به آسانی به کالا و یا خدمات‌تان دسترسی پیدا کنند.

هنگام خرید هاست به چه نکاتی باید توجه کرد؟

افرادی که مایل به راه‌اندازی یک سایت هستند، هنگام خرید هاست لازم است به شاخصه‌های مختلفی توجه داشته باشند. ما در ادامه به موارد مهمی که توجه به آن‌ها ضروری است اشاره خواهیم کرد.

نیاز سایت‌ خود را بررسی کنید

برای خرید هاست خوب و مناسب بهتر است نیازهایی که دارید و موضوعات و فایل‌هایی که مایلید روی وب سایت‌تان قرار دهید بررسی نمایید. بهتر است اگر آشنایی چندانی ندارید، چند سایت مشابه با سایت خود را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال اگر لازم است ویدئو و عکس‌های بسیاری را روی سایت‌تان قرار دهید، حتما این نکته را در خرید هاست در نظر بگیرید تا فضای بیشتری را در اختیارتان قرار دهد و سرعت سایت شما افت پیدا نکند.

به قیمت‌ و هزینه‌های هاست توجه کنید

هنگام خرید هاست از شرکت‌های ارائه دهنده ممکن است با قیمت‌های متفاوتی برخورد نمایید. قیمت هاست می‌تواند در این امر نقش مهمی داشته باشد؛ زیرا ارزان بودن یا گران بودن یک هاست نمی‌تواند دلیلی بر خوب یا بد بودن آن باشد. به عنوان مثال هاست‌های اشتراکی قیمت ارزان‌تری نسبت به هاست‌های اختصاصی دارند؛ اما به دلیل آن که چند سایت روی یک سرور قرار می‌گیرد، ممکن است کیفیت سایت شما پایین آمده و سرعت کمتری داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم چنانچه سرعت وب سایت برای شما مهم است و اطلاعات زیادی را قرار است روی آن بارگذاری نمایید، حتما اقدام به خرید هاست اختصاصی نمایید.

خرید هاست

انتخاب شرکت ارائه ‌دهنده هاست

شرکت‌های ارائه‌ کننده هاست نیز قادرند خدمات متنوعی را به کاربران ارائه نمایند، به همین منظور توجه به خدماتی که ارائه می‌کنند می‌تواند به شما در انتخاب و خرید یک هاست مناسب کمک نماید. نکته دیگر در انتخاب شرکت ارائه کننده هاست نحوه ارائه خدمات پشتیبانی آن‌هاست. بسیاری از این شرکت‌ها خود را موظف می‌دانند تا در صورت مواجهه با مشکل در اولین فرصت مشکل پیش آمده را برطرف نمایند.

به پنل مدیریتی هاست توجه کنید

شاید این نکته در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما اهمیت این موضوع زمانی روشن می‌شود که شما با خرید هاستی که پنل مدیریتی آن امکانات بیشتری دارد نیاز کمتری به ارتباط با متخصصان شرکت ارائه دهنده سایت داشته و می‌توانید خودتان به راحتی آن را مدیریت کرده و در زمان خود صرفه جویی نمایید.

مقاومت در برابر اختلال‌های نرم‌افزاری

هنگام خرید هاست به این نکته توجه کنید که هر اختلالی که روی هاست شما ایجاد شود می‌تواند موجب عدم دسترسی کاربر یا مشتری به سایت شما شود؛ بنابراین در انتخاب هاست بهتر است به نظرات سایر کاربران توجه کرده و اطلاعات بیشتری را جمع آوری نمایید و در نهایت هاستی را خریداری کنید که بتواند در مقابل اختلالات نرم‌افزاری مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

امنیت هاست

توجه کنید که امنیت هاست یکی دیگر از نکات مهم در خرید هاست به شمار می‌آید؛ زیرا چنانچه باگ‌های امنیتی آن برطرف نشده باشد ممکن است هکرها بتوانند سایت شما را هک کرده و به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. بنابراین بهتر است سابقه امنیتی یک هاست را بررسی کنید و از نظرات سایر کاربران استفاده نمایید.

کارکرد ساده هاست

پیش‌تر به ویژگی پنل مدیریتی سایت در خصوص صرفه جویی در زمان اشاره کردیم و گفتیم که تا چه اندازه می‌تواند به دارندگان سایت کمک نماید. نکته دیگر در خرید هاست استفاده آسان و ساده از این پنل مدیریتی است؛ زیرا چنانچه این بخش دارای پیچیدگی باشد، راه‌اندازی وب سایت شما با سختی مواجه خواهد شد. تا اینجا سعی کردیم درباره چیستی هاست و مواردی که در هنگام خرید هاست لازم است به آن توجه داشته باشیم، توضیحاتی را ارائه کنیم. در ادامه قصد داریم به هاست وردپرس پرداخته و قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن را با شما در میان بگذاریم.

هاست وردپرس

هاست وردپرس چیست؟ و خرید هاست وردپرس ارزان

چنانچه در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنید و یا برای راه‌اندازی سایت کسب و کار خود جستجویی کرده باشید، می‌دانید که نوعی هاست نیز با عنوان هاست وردپرس وجود دارد. پلتفرم وردپرس به لحاظ اینکه متن باز است مورد توجه بسیاری از طراحان سایت و کاربران در سرتاسر جهان قرار گرفته است. خرید هاست وردپرس نیز به لحاظ ویژگی‌ها و امکانات خاصی که برای آن در نظر گرفته شده در میان سایر انواع هاست در حال حاضر مشتریان بیشتری پیدا کرده است. در خصوص این نوع هاست باید به این نکته اشاره کرد که هاست وردپرس میزبانی یک هاست از نوع لینوکسی با کنترل پنل دایرکت ادمین و  سی پنل است که تنظیمات خاص و منحصربفردی برای آن در نظر گرفته شده است.

از آن جا که هاست وردپرس به طور خاص‌ برای سایت‌های وردپرسی طراحی شده، کمک می‌کند تا سایت‌‎هایی که با وردپرس طراحی شده‌اند، علاوه بر سرعت بیشتر، عملکرد بهتری نیز داشته باشند. اگر بخواهیم قابلیت‌های هاست وردپرس را برای سایت‌های وردپرسی روشن کنیم، موارد زیر می‌تواند بسیار روشن‌کننده باشد:

  • از سیستم‌های پشتیبانی خاصی بهره‌مند است.
  • از نظر امنیتی موارد خاصی برای آن در نظر گرفته شده است.
  • تعداد سایت‌های کمتری روی سرورهای آن وجود دارد.
  • به صورت خودکار بروزرسانی می‌شود.
  • چنانچه کاربر با مشکلاتی مواجه شود در اسرع وقت از طرف پشتیبانی رسیدگی می‌شود.
  • از نظر سخت افزاری سرور قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر طراحی شده است.
  • هاست وردپرس بهینه سازی شده و پنل مدیریتی کاربردی و خوبی دارد.

هاست وردپری ارزان در تلاش نت

ویژگی های هاست وردپرس ارزان در تلاش نت

از ویژگی های برتر این سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وب سرور آپاچی و NginX
  • فعال بودن gzip و ابزارهای بهینه
  • تعداد سایت های میزبانی شده کمتر از پلن ارزان
  • اکتیو بودن ماژول های امنیتی IPS
  • بهینه و کانفیگ شده جهت سئو
  • بک آپ گیری ریموت خارج از سرور
  • بک آپ گیری دو برابر در همان سرور
  • قابلیت انتخاب میزبانی در دو کشور ایران و آلمان

در نهایت دوباره لازم است به این نکته اشاره کنیم که هاست وردپرسی برای سیستم‌های مدیریت محتوای ورد‌پرسی آماده شده‌اند و به طور معمول هر ابزاری که کمک می‌کند تا سایت به بهترین شکل بهبود یابد روی سرورها راه‌اندازی می‌شود.

وب سایت تلاش نت

چنانچه قصد خرید انواع هاست را دارید، تلاش نت مرجع بسیار خوبی در این زمینه به شمار می‌آید؛ زیرا با ارائه انواع هاست مانند هاست وردپرس، لینوکسی، ویندوزی و .. می‌تواند به شما در داشتن یک فضای مناسب برای قرار دادن فایل‌ها و مطالب مورد نظرتان روی سایت کمک نماید. برای اطلاع از قیمت بسته‌های ماهانه و سالانه انواع هاست، بخصوص خرید هاست وردپرس می‌توانید به آدرس الکترونیکی https://talashnet.com/ مراجعه نمایید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.