خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب این روزهای جهان محسوب می شود. شبکه ایی که در آن می توانید عکس ها و ویدیوهای خود را به اشتراک گذاشته و یا حتی درآمد بالایی از آن داشته باشید. اما برای کسب درآمد و یا تبدیل شدن به چهره ایی محبوب در اینستاگرام نیاز به فالوور یا خرید فالوور اینستاگرام دارید. در ادامه این مطلب به راحتی می توانید لایک ، بازدید و فالوور اینستاگرام داشته باشید.

اما چرا باید خرید فالوور اینستاگرام داشته باشیم ؟

همانطور که اشاره شد ، ما در دنیای رسانه های اجتماعی زندگی می کنیم. تا به امروز ، ماهانه بیش از ۹۰ میلیون کاربر فعال اینستاگرام وجود دارد  و تعداد کاربران فعال روز به روز در حال افزایش است! این که آیا شما به دنبال شهرت هستید ، یک هنرمند هستید یا یک تجارت کوچک دارید که قصد رونق دادن به کسب و کار خود را دارید ، اینستاگرام باید در صدر شبکه های اجتماعی شما دیده شود. با این حال ، اگر هیچ دنبال کننده و یا فالووری ندارید و یا حتی تعداد محدودی فالوور دارید ، از این شبکه اجتماعی هیچ سودی نخواهید برد ، و اینجاست که گلدفالوور وارد می شود! ما می دانیم که چگونه و با خاطری آسوده خرید فالوورهای اینستاگرام را برای شما آسان کنیم.

چرا باید از گلدفالوور خرید فالوور اینستاگرام داشته باشید ؟

  • تحویل فوری (افراد واقعی شما را دنبال خواهند کرد)
  • دنبال کنندگان و فالوورهایی با بالاترین کیفیت (بدون حساب های جعلی)
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتری (ما نوید یک سرویس با کیفیت را می دهیم)
  • مورد استفاده صاحبان مشاغل و تأثیر گذاران اینستاگرام
  • ایده آل برای بازاریابی اینستاگرام

آیا داشتن تعداد زیادی فالوور در اینستاگرام به کسب و کار من کمکی می کند؟

بله قطعا به کسب و کار شما کمک می کند! وضعیت زیر را تصور کنید: شما به تازگی صفحه یک هنرمند را در اینستاگرام پیدا کرده اید ، اما تعداد افرادی که در حال فالوو کردن هنرمند هستند تنها ۷ نفر می باشند. سوالی که احتمالا از خودتان می پرسید این است که “چرا من باید این هنرمند با تعداد کمی از فالور را فالو کنم؟” و حالا عکس این موضوع را تصور کنید: شخصی به صفحه اینستاگرام شما مراجعه می کند و متوجه می شود که بیش از ۱۰۰۰ فالوور دارید. سپس سؤالی که او از خودش خواهد پرسید کاملاً متفاوت است “چرا با وجود این تعداد از فالوور ، من جزو فالوورهای این شخص نیستم؟” بنابراین داشتن صفحه ایی با تعداد فالوورهای بیشتر می تواند افراد بیشتری را به سمت شما و یا کسب و کار شما جذب کند ، که همین موضوع باعث می شود تا بتوانید با کمترین دردسر مشتری های خود را داشته باشید و شاهد رونق کسب و کار و یا بیشتر شدن شهرت خود باشید.

چرا برای پیج و صفحه اینستاگرامی خود باید خرید لایک اینستگرام انجام دهید ؟

داشتن تعداد لایک در اینستاگرام به اندازه داشتن تعداد دنبال کننده و فالوور مناسب مهم به شمار می آید. تعداد لایک هایی که از عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام خود دارید ، نشان دهنده ی محبوبیت پست شماست که هرچقدر تعداد آن بیشتر باشد ، احتمال بالاتر بودن رتبه آن در جست و جوهای اینستاگرام بیشتر خواهد بود که در نتیجه می تواند تعداد فالوورهای بیشتری را برای شما داشته باشد. پس خرید لایک اینستاگرام میتواند به صورت کوتاه مدت لایک تاثیر بسزایی بر روی دیده شدن پست و دریافت لایک های طبیعی بیشتر باشد

چرا در میان رقبای دیگر از گلدفالوور لایک اینستاگرام خریداری کنیم؟

۱۰۰٪ لایک واقعی که توسط کاربران واقعی انجام می شود.

تحویل فوری لایک های شما

خرید لایک IGTV

هر چند که تصاویر شما عالی باشند ، در چنین شبکه اجتماعی بزرگی مانند اینستاگرام ، بینندگان و مشتریان شما اگر تعداد لایک مناسبی از پست شما نبینند ، به احتمال زیاد محتوای ارائه شده شما را از دست می دهند. همچنین دیگر نیازی به اسپم کردن عکسهای خود با هشتگ وجود ندارد! خرید لایک های واقعی اینستا (مراقب لایک های جعلی باشید) به شما این امکان را می دهد تا با کار بسیار کم درگیری خود در این موضوع را کمتر کنید.

تاثیر خرید بازدید اینستاگرام

آیا می خواهید بازدید کافی از صفحه اینستای خود داشته باشید؟ آیا نگران این هستید که برخی از بهترین پست های شما توسط مخاطب هدفتان دیده نمی شود؟ با توجه به اینکه امروزه میلیون ها اکانت اینستاگرام وجود دارد ، بازدید از پست ها نباید با مشکلی روبرو شود. اما ، به دلیل اینکه هر ساعت به طور دائم محتوای جدیدی در اینستاگرام بارگذاری می شود ، غیرممکن است که همه آن محتوا به طور همزمان مشاهده و دیده شود. از این رو ، این مشکل می تواند به اعتبار برند شما لطمه بزند و همچنین بر اعتبار آن تأثیر بگذارد خرید بازدید اینستاگرام میتواند به این امر کمک کند. صفحه ای که تعداد بازدید زیادی دارد ، به طور کلی یک مارک و برند محبوب است که می توان به آن اعتماد کرد ، زیرا افراد زیادی محتوای آن را به اندازه کافی برای مشاهده مناسب می دانند. مرحله اول ایجاد محتوای جذاب و منحصر به فردی است که واقعاً ارزش های برند شما را منعکس می کند. همان طور که احتمالا حدس زدید مرحله دوم داشتن تعداد زیادی فالوور می باشد .

نه تنها این دو موضوع بلکه ، بازدیدهای بیشتر هم می توانند به شناخت و حضور بیشتر برند  شما کمک کنند. اگر به دنبال قرار دادن نام تجاری خود در یک بازار دیجیتال هستید و قصد دارید تا خود را از رقبای دیگر متمایز کنید ، مجبور خواهید بود دیدگاه های بیشتری را در پست های خود ایجاد کنید ، و با گذشت زمان ، این تعداد باید رشد داشته باشند که با داشتن تعداد کمی فالوور و بازدید کننده تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. حال به جای اینکه وقت زیادی را برای انتظار داشتن فالوور و بازدید کننده تلف کنید ، می توانید یک قدم مهم به جلو بردارید و با خرید فالوور ارزان ، به کسب و کار اینستاگرامی و کمپین تبلیغات مجازی خود جان تازه ایی بدهید. در صورت بلاک شدن پیج و صفحه خود نیز می توانید از امکانات گلدفالوور بهره ببرید و از کامنت های انگلیسی برای رفع بلاکی صفحه خود استفاده کنید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.