طراحی سایت خود را به وب رمز بسپارید

شرکت وب‌رمز ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ، طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ در طی دو دهه فعالیت خود در حوزه تجارت الکترونیک همواره حمایت خود را از کارآفرینان و صاحبان مشاغل اثبات کرده است.

خدمات تجارت الکترونیک وب‌رمز شامل خرید هاست و دامنه ، طراحی وب سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی و خدمات دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.

سایت شما شناسنامه کسب‌وکار شما

امروزه به قدری داشتن یک سایت حیاتی و مهم است که حتی قبل از آنکه محصولی به فروش عمده برسد، برای آن یا یک سایت طراحی می‌کنند و یا تمامی اطلاعات آن به طور رسمی از طریق وب سایت اصلی کمپانی اعلام می‌شود.

بنابراین برای صاحبان مشاغلی که محصول و یا سرویسی را ارائه می‌کنند ضروری است که یک سایت رسمی داشته باشند.

برای داشتن یک سایت رسمی چند انتخاب خواهید داشت.

طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت نیمه اختصاصی، سایت ساز و فروشگاه ساز

در طراحی سایت اختصاصی یک سایت به صورت منحصر به فرد با امکانات درخواستی برای شما طراحی، کدنویسی و پیاده‌سازی می‌شود و این سایت از نظر طراحی و کارکردی با سایت رقبای شما متمایز خواهد بود.

طراحی سایت اختصاصی و نیمه اختصاصی و‌ب‌رمز شامل طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاهی می‌باشد.

نمونه کارهای طراحی شده توسط شرکت وب‌رمز شامل طراحی سایت آرایشی، طراحی سایت ساختمانی، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت املاک و طراحی سایت وکلا می‌باشد.

طراحی سایت؛ آغاز یک راه

ابتدای ورود به دنیای تجارت الکترونیک به یک نام نیاز دارید. نامی که قرار است سایت‌تان و کسب‌وکارتان با آن نام معرفی و شناخته شود. با این نام می‌توانید یک دامنه برای بازه زمانی مشخص برای سایت خود ثبت کنید. در زمان ثبت دامنه خلاق باشید و به چند نکته توجه داشته باشید.

از اسامی با معنی استفاده کنید.

می‌توانید از مخفف چند کلمه استفاده کنید.

می‌توانید از کلمه کلیدی سایت خود استفاده کنید.

از اسامی با املای ساده استفاده کنید.

از اسامی با تلفظ ساده استفاده کنید.

می‌توانید از اسامی فارسی استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که از اسامی تکراری سایر برندها استفاده نکنید. اگر یک برند در حوزه تجارت الکترونیک موفق عمل کرده‌است این بدین معنی نیست که آن اسم ضامن موفقیت شما نیز می‌شود.

در صفحه اصلی سایت وب‌رمز می‌توانید از نام دلخواه خود را برای ثبت دامنه استعلام بگیرید. در صورتی که این دامنه قبلا ثبت شده باشد با پیغام “آزاد نیست” مواجه می‌شوید که در این حالت می‌توانید آن نام را با پسوند دیگری ثبت کنید مانند مثال زیر :

در صورتی که دامنه مورد نظر شما آزاد باشد پیغام “قابل ثبت” برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید دامنه را به سادگی ثبت کنید. اگر در این مورد با مشکلی مواجه شدید تیم پشتیبانی وب‌رمز شما را راهنمایی خواهند کرد.

از آنجایی که بسیاری از متقلبان از اسامی برندهای معتبر به نفع خود سوءاستفاده می‌کنند زمانی که یک شرکت یک دامنه را به نام خود ثبت می‌کند پیشنهاد می‌دهیم سایر پسوندهای دامنه را نیز ثبت کند تا از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.

اگر از کلمه کلیدی سایت خود به عنوان نام دامنه استفاده کنید به بهبود سئو سایت خود کمک می‌کنید.

زمانی که حرف از سئو سایت می‌شود تمام قسمت‌های سایت حتی نام سایت اهمیت پ

یدا می‌کند.

سئو سایت کسب‌وکار شما را رونق می‌دهد

هرچه سئو یک سایت قوی‌تر باشد در لینک بالاتری در صفحات ابتدایی نتایج جستجو ظاهر می‌شود. به عنوان مثال زمانی که کاربر به دنبال یک نیاز یا یک پرسش یک کلمه را سرچ می‌کند در صفحه ابتدایی گوگل ده لینک پیشنهادی به عنوان نتیجه جستجو نمایش داده می‌شود. اما چرا از میان صدها سایت، ده لینک در صفحه اول نمایش داده می‌شوند؟ معیار الویت این لینک‌ها بر چه اساسی است؟ سایتی که در لینک یک قرار دارد چه برتری نسبت به دیگر سایت‌ها دارد؟

موتورهای جستجوگر گوگل دارای ربات‌هایی است که این ربات‌ها در بازه‌های زمانی مشخص تمامی سایت‌ها را بررسی می‌کنند و اطلاعات آن را می‌خوانند و در اصطلاح در سایت‌ها خزش می‌کنند. هرچه دسترسی به اطلاعات یک سایت برای ربات‌های خزشگر

راحت‌تر باشد ربات‌ها اطلاعات بیشتری از آن سایت به دست می‌آورند و این اطلاعات را ساده‌تر می‌توانند در نتایج جستجو نمایش دهند. آن ده سایتی که در صفحه ابتدایی نتایج جستجو نمایش داده می‌شود به طور شانسی به آن جایگاه دست نیافته‌اند و ماه‌ها برای رسیدن به آن جایگاه سئو خود را بهبود بخشیدند و با هم رقابت کردند. بدین شکل ده سایتی که در صفحه اول گوگل نمایش داده می‌شود سئو حرفه‌ای‌تر داشته‌اند. بنابراین بازدید بیشتر و به مراتب فروش بیشتری خواهند داشت. زیرا آمارها نشان می‌دهند تعداد کمی از کاربران هستند که از لینک‌های صفحه دوم نتایج نیز بازدید کنند. اکثر کاربران گوگل فقط ده لینک صفحه اول نتایج را بررسی می‌کنند. بنابراین هر چه سایت شما سئو قوی‌تری داشته باشد در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ وب‌رمز شامل تولید محتوا، سئو سایت و تبلیغات ادوردز می‌باشد.

امنیت سایت شما را تضمین می‌کنیم

امروزه داشتن گواهینامه امنیتی برای سایت‌ها یک ضرورت محسوب می‌شود. وب‌رمز ارائه دهنده خدمات گواهینامه امنیتی، امنیت سایت شما را تضمین می‌کند. با خرید ssl اطلاعات میان سایت و کاربران سایت رمزگذاری می‌شود. رمزگذاری کردن اطلاعات بدین معنی است که ارسال و دریافت اطلاعات سایت به صورت کد شدن اطلاعات اتفاق می‌افتد. در این حالت زمانی که یک هکر موفق شود به سایت شما نفوذ کند و اطلاعات سایت شما را سرقت کند این امکان وجود ندارد که بتواند اطلاعات را بازیابی کند زیرا اطلاعات به صورت کد و نامفهوم می‌باشد.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.